Kun je nog wel thee maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, dat is inderdaad niet zo handig. Heb zelf wel eens vergeten koffie toe te voegen, dus had alleen maar warm water
Open je eigen topic!quote:
of nog handiger zoals mijn oma een keer deed: tief gelijk de koffie in het watereservoir...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef heiden6 het volgende:
...als je wel koffie in de filter doet, en het koffiezetapparaat aanzet, maar er geen water in giet.
![]()
ja dat doet het ook altijd erg goedquote:Op maandag 13 februari 2006 07:31 schreef Xebber het volgende:
Wat kutter is is dat als je vergeet nieuwe pads in de senseo te doen.
Of nog kutter: In plaats van de on/off knop, de knop indrukken voor nog 2 kopjes, terwijl d'r net een vol kopje onder staat.
Cheapskate.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Twee keer koffie zetten van dezelfde koffiepads was ook niet geslaagd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef heiden6 het volgende:
...als je wel koffie in de filter doet, en het koffiezetapparaat aanzet, maar er geen water in giet.
![]()
Of wel water en wel aanzetten, maar er geen koffie in doenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb een keer vergeten het koffiezetapparaat ook daadwerkelijk AAN te zetten![]()
Thee drinkersquote:Op maandag 13 februari 2006 07:32 schreef MouseOver het volgende:
Of alles netjes doen zoals het hoort, en een kwartier later tot de conclusie komen dat een huisgenote de stekker heeft uitgetrokken om zo de waterkoker in te kunnen steken
OmThee
te kunnen drinken..
Oma zit nu in een gesloten inrichting?quote:Op maandag 13 februari 2006 07:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
of nog handiger zoals mijn oma een keer deed: tief gelijk de koffie in het watereservoir...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |