En als dat niet werkt, of bij het ontbreken van zo'n knop, mijn telefoonhoorntip gebruiken. (Heb er bij kenissen al heel wat monitors voor de schoothoop weten te behoeden)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef thedude0 het volgende:
lol gebruik de degauss optie op je monitor
Gast, ik wil ook zulke goeie weedquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef jiigg het volgende:
Naja je denkt dus een lekker jointje draaien, oproken muziek erbij etc etc.
Afyn ik heb me muziek opstaan (opgezwolle) maar het moet nog harderdus denk zet de speaker naast me monitor neer.
Nu een hele foking blauwegroeneoranjepaarse streepKlaaaaaaaaaaaaaaaag
GOdver, kheb paar weken terug 3 uur met een magneet zitten kutten om hem weer normaal te krijgen. Lees ik dit, poef 3 secondenquote:
Met een magneet moet je uitkijken, en vooral als het een sterke magneet is. Met een magneet kun je namelijk het gaatjesmasker in de beeldbuis vervormen, en dat is permanent, en niet te repareren...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
GOdver, kheb paar weken terug 3 uur met een magneet zitten kutten om hem weer normaal te krijgen. Lees ik dit, poef 3 seconden
tnx
dat is zo 2005 he.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef okkie-man het volgende:
Ik gebruik altijd de volumeknop om muziek harder of zachter te zetten ivp een monitor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |