Schandalig.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef DeStedebouwer het volgende:
Coca Cola schijnt door deze nieuwe flessen 40% duurder te worden.
Goed idee !quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef schatje het volgende:
Een moment om te stoppen met het drinken van Cola.
op je werk?? dat zijn gewoon de nieuwe flessen hoor van coca cola....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef thunderice het volgende:
Bah ik haat die kutflessen.
Op 't werk word er ook op bezuinigd![]()
Ik denk dat hij bedoelt dat er geen coca cola meer te krijgen is op zijn werkquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef gateway het volgende:
[..]
op je werk?? dat zijn gewoon de nieuwe flessen hoor van coca cola....
Het is alleen duurder gewordenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Ludwig het volgende:
Het is maar waar je je druk om kan maken. De cola is nog precies hetzelfde hoor!
Pepsiquote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef timmeeeh het volgende:
Geachte heer Coca-Cola,
Als groot coca-cola liefhebber en verzamelaar (ik heb 500 special edition blikjes gespaard) ben ik door de nieuwe flessen, en uw schending van de mensenrechten in Bolivia, genoodzaakt over te stappen naar Pepsi.
Hoogachtend,
timmeeeh
Dat zal ze leren.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef timmeeeh het volgende:
Geachte heer Coca-Cola,
Als groot coca-cola liefhebber en verzamelaar (ik heb 500 special edition blikjes gespaard) ben ik door de nieuwe flessen, en uw schending van de mensenrechten in Bolivia, genoodzaakt over te stappen naar Pepsi.
Hoogachtend,
timmeeeh
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
Foto ter compensatie? Heb ze nog niet gezien, aangezien ik nooit in de supermarkt kom
AJB.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
Foto ter compensatie? Heb ze nog niet gezien, aangezien ik nooit in de supermarkt kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |