Ze moeten niet bij mij aankomen met dat soort poepelegein als ik net tv zit te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef SuperFruitig het volgende:
- HALLO! Ik ben Gaston van de Postcodeloterijrecordshow ( scrabble iemand ) en u heeft een prijs gewonnen
"Joh, je laat me schrikken :x"
- Mag ik even binnen komen...
- Kijk eens aan mevrouw, 152.205 euro!
"Ow jongen....Ow... Ik sta helemaal te trillen.... Je hebt geen idee hoe goed dit uitkomt..."
*snap*
WAT ?! "Je hebt geen idee hoe goed dit uitkomt" ?!??! BEN JE DOM SNOL! Meer dan anderhalve ton komt ALTIJD goed uit lijkt me zo! Zie je het al voor je ja:
"Ow nou, Mja het komt eigenlijk niet zo goed uit. Neem het maar weer mee"
Hoe denken die mensen? Zijn ze achterlijk ofzo?![]()
Ik begrijp je niet. Omdat mevrouw zegt dat het goed uitkomt is ze achterlijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef SuperFruitig het volgende:
"Ow jongen....Ow... Ik sta helemaal te trillen.... Je hebt geen idee hoe goed dit uitkomt..."
WAT ?! "Je hebt geen idee hoe goed dit uitkomt" ?!??! BEN JE DOM SNOL! Meer dan anderhalve ton komt ALTIJD goed uit lijkt me zo!
Het is nogal wiedes dat het GOED UITKOMT is het niet? Of zou jij zoiets hebben van, he kut man, 1,5 ton gewonnen. Ik heb geen schulden en geen leipe dochters met 10 kinderen en geen man maar toch als ik 1,5 ton win komt mij dat GOED uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Omdat mevrouw zegt dat het goed uitkomt is ze achterlijk?
Misschien heeft haar dochter veel schulden, dreigt ze met haar 2 kinderen (geen man meer omdat die overleden is) uit het huis gezet te worden en nu kan ze de schulden voor haar betalen? Of bedenk maar een ander voorbeeld.
Ik snap echt niet wat dit met achterlijk zijn te maken heeft.
Dat zijn tranen van geluk, niet omdat ze het vervelend vinden of pijn hebben lijkt mequote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het stom dat er veel mensen zijn die helemaal gaan huilen enzo, daar wordt ik ook niet blij van
Ja evengoedquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat zijn tranen van geluk, niet omdat ze het vervelend vinden of pijn hebben lijkt me![]()
Nee, als je geen schulden hebt en gewoon tevreden bent met je geld dat je hebt, dan is het mooi meegenomen. Maar goed uitkomen heeft een andere betekenis, dan is er iets aan de hand waar ze het voor nodig hebben. En uit die zin van die vrouw haal ik dat eruit.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is nogal wiedes dat het GOED UITKOMT is het niet? Of zou jij zoiets hebben van, he kut man, 1,5 ton gewonnen. Ik heb geen schulden en geen leipe dochters met 10 kinderen en geen man maar toch als ik 1,5 ton win komt mij dat GOED uit.
Dat dringt gewoon nog even niet door, zodra die camera's weg zijn springen ze door het dak naar buiten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Thrilled het volgende:
ik heb mensen een paar miljoen zien winnen en dan reageren met:
Leuk
Misschien denken ze: laat ik die kijkende prutsers maar niet teveel pesten met mijn euforie over de bakken met geld. Ik kan nu wel zonder leedvermaak, want ik heb miljoenen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Thrilled het volgende:
ik heb mensen een paar miljoen zien winnen en dan reageren met:
Leuk
U is er mee bekend dat 60% van de opbrengst van de postcodelotterij al reeds naar de goede doelen is gegaan. Dáárom doen ze mee, niet om de gewonnen prijs weg te geven.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef Thy... het volgende:
Waar ik me bij die show altijd aan erger is de vraag: "waarom doet u mee?" Als antwoord krijg je standaard: "nou voor de goede doelen natuurlijk". Inplaats van dat ze die 1.5 ton nou aan het goede doel geven, nee hoor doe houden ze zelf, hypocriete klootzakken, zeg dan gewoon dat je het voor het geld doet!
![]()
Er wordt een gloeiende pook in hun aars gestoken, dan zou jij ook huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat zijn tranen van geluk, niet omdat ze het vervelend vinden of pijn hebben lijkt me![]()
Ja, maar als je een inkomen hebt van 3.000 euro per maand, geef je 150 euro per jaar uit aan die goede doelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
U is er mee bekend dat 60% van de opbrengst van de postcodelotterij al reeds naar de goede doelen is gegaan. Dáárom doen ze mee, niet om de gewonnen prijs weg te geven.
ik is daarmee bekend ja. Maar als je het voor de goede doelen doet, doe dan gewoon eens per maand je inleg rechtstreeks naar een goed doel, want om het winnen van een prijs ging het niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
U is er mee bekend dat 60% van de opbrengst van de postcodelotterij al reeds naar de goede doelen is gegaan. Dáárom doen ze mee, niet om de gewonnen prijs weg te geven.
Dat is nu het mooie van een loterij, dat iedereen die meedoet kan winnen. Wie zegt dat die man niet hard werkt trouwens? (Niet dat het ertoe doet, maar ik ben toch wel benieuwd naar de achterdrond van deze aanname.)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Nee, als je geen schulden hebt en gewoon tevreden bent met je geld dat je hebt, dan is het mooi meegenomen. Maar goed uitkomen heeft een andere betekenis, dan is er iets aan de hand waar ze het voor nodig hebben. En uit die zin van die vrouw haal ik dat eruit.
Maar ik heb het niet gezien, ik haal het uit jouw tekst. Dus misschien heb ik het mis. Maar ik heb ook vaak zat mensen gezien die helemaal niet blij waren?
het begint al met de OPquote:Op maandag 13 februari 2006 01:20 schreef Netflier het volgende:
Sommige personen in dit topic vind ik dommer reageren dan de mensen in de Postcodeloterijshow.![]()
Allebei?quote:Op maandag 13 februari 2006 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
Stort het maar op mijn rekening, daar is ruimte genoeg...
De reeds aanwezige euro's zijn wat eenzaam
Waarschijnlijk omdat 99.9999999% van de mensen met een lot ook 60+ is, het is nl. al een tijdje zo dat kinderen op de middelbare school vakken als 'wiskunde' en 'statistiek' krijgen, en dan leer je dat je beter niet mee kan doen aan een loterij.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Vindt het meestal wel heel raar om te zien dat 99.9999999% van de winnaars op de een of andere manier 60+ is.
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 99.9999999% van de mensen met een lot ook 60+ is, het is nl. al een tijdje zo dat kinderen op de middelbare school vakken als 'wiskunde' en 'statistiek' krijgen, en dan leer je dat je beter niet mee kan doen aan een loterij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |