is alleen 2003 kan niet 2004 zien.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols_2003/archief/
http://www.rtl.nl/shows/idols/archief/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef J-net het volgende:
[..]
is alleen 2003 kan niet 2004 zien.....
Een mooie dag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef WithMe het volgende:
Vanavond een Idols-uitzending zonder Serge! Nou ja, zonder optreden van Serge. Voor het eerst sinds 10 december!
Wie zal er vanavond uitgaan? Ik gok op: Harm of Ellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef WithMe het volgende:
Vanavond een Idols-uitzending zonder Serge! Nou ja, zonder optreden van Serge. Voor het eerst sinds 10 december!
Ik heb een voorgevoel dat er geen 4 vrouwen zullen overblijven. Ik ben bang dat Ellen vanavond vertrekt, maar ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie zal er vanavond uitgaan? Ik gok op: Harm of Ellen.
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen. Harm is trouwens erg populair bij het publiek, maar ja, dat was Serge ook en die is er niet meer bij. Als Harm vanavond weer zijn tekst kwijt is dan is het einde verhaal, denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb een voorgevoel dat er geen 4 vrouwen zullen overblijven. Ik ben bang dat Ellen vanavond vertrekt, maar ik hoop het niet.
Harm heeft op één of andere manier heel veel krediet opgebouwd bij de fans. Als hij zijn optreden tekstmatig verprutst wordt hem dat vergeven omdat zijn uitstraling toch een grote groep mensen blijft aanspreken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen. Harm is trouwens erg populair bij het publiek, maar ja, dat was Serge ook en die is er niet meer bij. Als Harm vanavond weer zijn tekst kwijt is dan is het einde verhaal, denk ik.
Dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoop vanavond op mooie noten en lekkere beelden![]()
En dan hoor ik soms dat ik eeen te fanatieke Raff-fan benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daarvoor kan zorgen ja
Je bent een te fanatieke Raff-fan in de verkeerde topicsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan hoor ik soms dat ik eeen te fanatieke Raff-fan ben.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daarvoor kan zorgen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |