Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef chansadres het volgende:
Raffa veroorzaakt juist het het tegenovergestelde bij me.
Ze staat al al sinds Liveshow 1 bij mij op de vertrekplaats maar ze snapt de hint denk ik niet
Qua zang kan ik 'r niet op de onderste plek zetten. Ze zingt regelmatig goed. Alleen verpest ze het bij mij, idd, net wat je zegt, door dat irritante gespeelde irritante gedoe ernaast. Ze is goed bezig door de mand te vallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef Californian_dreamer het volgende:de I hate raffaëla kant natuurlijk, of niet erik?
quote:ze is naar mijn mening de op een na slechtste kandidaat die er nog over is. (was een week eerder nog Ellen)
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Californian_dreamer het volgende:blij dat je het met me eens bent
* Tha_Erik overweegt...quote:
Ik zal er bij jou ook nooit smaak ingeramd krijgen he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik overweegt...![]()
Nog minder nu..
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou ook nooit mijn smaak ingeramd krijgen he?
Om één bepaalde kwestie gata het hier hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
ach ja, ieder zijn mening...maar om nou te zeggen dat je het nooit met me eens bent...![]()
ach, hij is nog jong, smaak ontwikkeld zich hopelijk nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou ook nooit smaak ingeramd krijgen he?
ja, weet ik, ben je gewoon aan het pesten johquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om één bepaalde kwestie gata het hier he.
Ik kan je makkelijk aanquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, weet ik, ben je gewoon aan het pesten joh![]()
Wel lief doen de 4e maart hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan je makkelijk aan. Kom maar op!
![]()
Ik ben op het forum duidelijk minder verlegen dan in het echtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
geloof me, ik heb nu mijn weerwoord wel klaar, maar ben eigenlijk heel verlegen
Jij samen met een hoop anderen hier op het forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben op het forum duidelijk minder verlegen dan in het echt. En op het forum voel ik me een stuk groter dan in het echt
.
Dan moeten we voor jou oppassenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef jessjuh het volgende:
Ik heb in t echt ook net zo'n grote mond hoor
Hahahaha als je lief bent dan bijt ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moeten we voor jou oppassen.
Prrrrrrquote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Hahahaha als je lief bent dan bijt ik niet
Nou ja, die ronde moet nog komen, dat weten we dus nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb alle filmpjes terug bekeken van de NL-ronde van Idols2 en toen was alles zoo veel beter dan nu![]()
Ik heb het meer over het programma zelf, de sfeer, kandidaten, kwaliteit van performances..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou ja, die ronde moet nog komen, dat weten we dus nog niet.
De Blue Roomquote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het programma zelf, de sfeer, kandidaten, kwaliteit van performances..
Ja ik weet niet, heb het gevoel dat de kandidaten toen echt persoonlijkheden op zich waren, terwijl ik nu alleen Harm dat echt vind en zelfs die is niet zo uitgesproken. Nu is iedereen zo.. saaiquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Blue Room.
En qua kandidaten valt het wel mee tochToen hadden we JK, Erik, Alice.
Nu hebben we Harm, Serge, ........
wie is Scott Savol?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg bij Harm nu een beetje Scott Savol idëeen
Scott Savol was een matige zanger met een vervelende uitstraling die oa dankzij een website: www.votefortheworst.com erin werd gehouden tot ver i/d liveshowsquote:
Wikipedia zegt dit.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Scott Savol was een matige zanger met een vervelende uitstraling die oa dankzij een website: www.votefortheworst.com erin werd gehouden tot ver i/d liveshows![]()
Ik hoor van steeds meer mensen idd dat ze op Harm stemmen omdat ie zo anti-Idols is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat meen je niet ok.... ik ga thuis even kijken
Ja, dat vind ik dus echt een walgelijke reden om op iemand te stemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoor van steeds meer mensen idd dat ze op Harm stemmen omdat ie zo anti-Idols is..
Ik ook hoor..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus echt een walgelijke reden om op iemand te stemmen.
Ik blijf hopen, maar eigenlijk ook niet, want als de jury iemand de grondin boort heeft dat vaak een averechts effect op het publiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, dan nog, waarom kreeg ie dan toch regelmatig (naast het steeds vergeten van zn tekst) best goeie reacties van de jury (relatief gezien). Hij is nog niet echt unaniem afgefikt.
[HJ-modus]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, maar eigenlijk ook niet, want als de jury iemand de grondin boort heeft dat vaak een averechts effect op het publiek.
[Eric-modus]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[HJ-modus]
Wel genuanceerd de grond in boren
[/HJ-modus]
Nadat Jerney of HJ dit gezegd heeft uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[Eric-modus]
Het was eigenlijk niet zo goed. Jammer, je kan beter. Het was nog wel om aan te horen, maar het was niet zo heel goed.
[/Eric-modus]
Ja, en met een enigszins excuserende blik op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nadat Jerney of HJ dit gezegd heeft uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |