Ohja, dat was hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent een te fanatieke Raff-fan in de verkeerde topics
Ik vind het vermakelijker dan 1 helft van je hemd uit je broek bij I-Jayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zijn handelsmerk geworden [afbeelding]
Ik vind Nederlandstalig juist interessant. Het wordt nu veel duidelijker of de kandidaten een goede uitspraak en tekstbeheersing hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Vanavond Nederlandstalig.Ik denk dat ik het maar wat op de achtergrond zet ofzo.
Dat is waar, maar dat mag de jury beslissen. Ik heb een gezonde afkeer van Nederlandstalige muziek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandstalig juist interessant. Het wordt nu veel duidelijker of de kandidaten een goede uitspraak en tekstbeheersing hebben.
Daar sta ik helemaal achterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef Timmai het volgende:
Floortje moet echt Vlieg met me Mee nog een keer doen
Nu je het zegt, ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
Do? in het nederlands? kan me alleen maar een duet met Marco Borsato bedenken, en dat is moeilijk in je eentje (verder denk ik dat je wel gelijk hebt)
Die twee en Vlieg met me mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De zee.
Nu dat jij er bent.
Meer weet ik er niet.
Ohja, die ken ik ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |