abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2001 @ 21:29:32 #1
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_2311521
ik zie het niet meer zitten. en het spijt me dat er al 10000x topics van mensen zijn die het niet meer zien zitten maar ik weet ook niet meer waar ik het anders kwijt kan. ik heb nu een flink tijdje flink wat liefdesverdriet gehad en ben er nu aan het achter komen dat je uiteindelijk ook in je eentje gelukkig moet kunnen zijn. dat kan ik dus niet...

vroeger geloofde ik altijd in iets. geloofde ik altijd in dat er meer was. ik ben nu dat alles aardig aan het verliezen en heb meer het idee dat we hier gewoon toevallig zijn. nutteloos dus... en aangezien ik de laatste tijd alleen maar pijn heb wil ik dus niet meer leven. maar zelfmoord plegen is toch iets dat je niet zomaar doet... aan de andere kant, wat heeft het voor nut dat ik eerst hier nog een paar jaar pijn ga hebben voordat ik et alsnog doe? ik weet het niet meer hoor...

anyway, ik ben gewoon yet another depressed person, en ik hoef niet eens reacties ofzo (nee pleeg geen zelfmoord want leven is best leuk bla bla... ja maar dan nog.. met het idee in mijn achterhoofd dat het zinloos is kan het nog zo leuk zijn maar heb ik er toch geen zin in), wilde het gewoon ff kwijt.

purrr
pi_2311532
Toch een reactie: sterkte!
pi_2311573
Sta met je gezicht naar de zon, dan valt je schaduw achter je.

Sterkte en pas goed op jezelf.

#geen
pi_2311591
lekker morbide usericon heb je ook.
kat vermoord?
pi_2311643
Sterkte! Ik weet waar je het over hebt. (denk ik) Ben ookal teveel op m'n hart gestampt in de liefde, altijd hetzelfde verhaal 'wees niet bang, je komt heus wel iemand tegen!'. Maar als zoiets te lang gaat duren zie je het einde op een gegeven moment niet meer zitten.....
Life's a bitch! So fuck it before it fucks you!
pi_2311878
nou, toch een serieuze reactie...

En niet echt in de trant van "pleeg geen zelfmoord want het leven is zoooo leuk"... Wat bijna iedereen heeft wel een tijd dat het minder is, en sommigen hebben ze zelfde gevoelens als jij. Ik weet dat ik ze heb gehad, en soms nog steeds heb. Ik heb niet al te veel vrienden waarop ik kon terug vallen. Ik feite had ik toen niet 1 echt vriend waar ik van op aan kon ...

Dat was ongeveer vier jaar geleden. Ik had een vriend, waar mee ik vier maanden ging en ja, das niet echt lang, maar het was mijn "eerste" liefde. Die vriend zat in het leger, en was commando. Ik heb hem in de vier maanden zo'n zes keer gezien... Maar ik was zo smoor op die jongen dat het me niets kon schelen. Ik geloofde erin, in onze liefde en die hele zooi... Hij dumpte me per PTT, dus per briefje, waarin hij het uitlegde waarom hij me niet meer wou...
hij zei "Hij wou meer vrijheid" (ja, je ziet elkaar in vier maanden 6 keer, en meneer had niet genoeg vrijheid)

En ik begon serieus te geloven, dat er geen hoop meer was... Geen hoop op een lang en gelukkig leven voor mij...
Want, dit was de zoveelste mislukte relatie (maar wel de eerste waar ik dan weer waanzinnig verliefd op was)

ik verzon bij de dokter een smoes, en kreeg een paar zware medizijnen voor geschreven... (Ik heb een geschiedenis met depressies enzo) en die medizijnen kunnen heel wat aanrichten als je er veel te veel van neemt... En ik nam ze ook... Drie potjes met pillen heb ik ingeslikt. Ik wou echt niet meer, want wat was het leven zonder mijn commandovriendje, zonder vrienden waarom ik kon terug vallen? Helaas had de huisarts dit voor zien, en had lichtere medizijnen mee gegeven, dus ik werd de volgende ochtend gewoon wakker, en alles in mijn lichaam deed pijn, en ik heb vijf dagen lopen spugen... Toen ontmoette ik mijn (nu ex)vriend. Die heeft mij over de afgelopen 3 jaar geestelijk mishandeld. Ik had een klein half jaar geleden eindelijk het lef om er weg te gaan, en dat heeft me veel moeite gekost... En meteen had ik het gevoel "Waarom leef ik, ik leef alleen maar in een hel"

Nu heb ik misschien een sterker overlevings gevoel ofzo, want ik heb tijdens die hel een kind gekregen, en die is onschuldig en vertrouwd op mij voor de opvoeding. Maar dat kunnen mijn ouders ook, haar opvoeden. En dan ben ik toch over bodig? Maar dat is niet zo. Want elke dag als ik op sta, heb ik een klote gevoel, dat deze dag ook weer een ramp zal worden. Maar hoe erger ik mij de dag voorstel, deste beter lukt de dag, en dan probeer ik aan het goede te denken, zoals, wandelen met mijn dochter, of eens een goede dienst verlenen voor een vriend...

Je moet je zelf ff terug vinden... das alles... En er niet te veel na denken over het negatieve in je leven, of hoeveel pijn je hebt. Ga leuke dingen doen met je vrienden, ze zullen heus wel begrijpen als je wat extra aandacht nodig hebt...

IK hoop dat het je lukt...

Chrisalis

[Dit bericht is gewijzigd door Chrisalis op 27-11-2001 22:03]

pi_2311944
Roeien met de riemen die je hebt! Maar het is frustrerend om datgene wat je eigenlijk het liefste van allemaal wil gewoon niet te realiseren is. Wat ik doe? Gewoon doorgaan en kijken wat de dag brengt.....
Life's a bitch! So fuck it before it fucks you!
pi_2312244
*zucht*

Ik ken het gevoel, vanavond is het bij mij ook weer raak. KLOTE GEVOEL OOK!!

woensdag 28 november 2001 @ 01:47:18 #9
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2313538
Ik heb er ook constant last van. o.a. van hetzelfde als wat iemand anders hier al zegt over het op je hart gestampt worden met de zin"je komt heus wel iemand tegen" NOT dus... Life sux hard.

waarom kan ik niet een gewoon leven hebben

na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 28 november 2001 @ 03:15:20 #10
19096 Soul_Rebel
All you have is your soul
pi_2313603
leven is hard maar de voorkant van een trein is harder .........

maar eigenlijk is het leven zo hard als dat je het zelf vaak maakt...Tegenslagen komen altijd geen ontkomen aan...
Hoe je ze opvangt ( of juist niet ) bepaald hoe erg het voor je is..

ik ben 20 mijn ouders zijn dit jaar gescheiden daarbovenop hadden ze ook wat rode cijfertjes ...zo erg dat ik mij pa en mijn zusje moet onderhouden ( nou ik heb er zelf voor gekozen je kunt natuurlijk ook zeggen eigenschuld dikke shit ik ben weg ) het huis gekocht waar mijn ouders vroeger woonde.Ik heb een baas die me liever kwijt is en het is nu net uit met mijn vriendin waar ik wel plannen me had...............

zie jij hier een rede om te lachen ? om happy te zijn ...
ikke niet... maar toch.

Dan moet je terug vallen wat heb je nog wel en wat kan je blij maken en zeg niet dat er niks is .. want het is er altijd WEL.Iedereen heeft er ze eigen oplossing voor..
Het overwinnen is het moeilijke en nog erger is dat je weet dat je ooit weer in dat dal komt .. en iedereen zal het zeggen .. je komt er toch weer een keer in.

mijn antwoord:F*ck it,je kunt beter op je zestigste denken wat heb ik een kutleven en dat op de spoorlijn gaan staan dan dat als je 20 bent.de kans is groot dat als je het niet gedaan had je de volgende dag de trein uitstapt en de liefde van je leven tegenkomt......( of nog beter te staatsloterij

-If you can't find anything to live 4 find something to die 4-

Tupac Shakur

A crisis is when you can't say "lets forget about it "
weblog
pi_2313639
Soms zien we het allemaal eens niet zitten, maar is dat het punt waarop jij gelijk maar zegt van kijk ik ben zielig, ik heb er genoeg van?.. Dit zou juist een punt moeten zijn dat je gaat nadenken over al je dingen die je hebt gedaan in je leven en die je wilt gaan doen.

Just look at the bright side of life

* Chandler does that 2.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 28 november 2001 @ 04:16:09 #12
19096 Soul_Rebel
pi_2313648
vraagje was dat een reactie op mij post ?

zo ja ik las hem net nog en had al een vermoeden dat hij niet af was .........

(ps ... nice CV relaxed gedaan ........)

weblog
  vrijdag 30 november 2001 @ 08:40:58 #13
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_2335615
hm tnx iig voor de reacties dan toch maar luitjes
kheb 2 keuzes
1. doodgaan en
2. toch maar leven en hopen op iets moois
gelukkig ben ik een kei in hopen en ik heb vrienden genoeg om me in leven te houden
kweet verder ook niet meer wat ik moet zeggen
want als god al bestaat dan is iedereen het
ik heb een afspraak gemaakt met een psych misschien dat dat enigzins uitkomst biedt
en ja nogmaals tnx
ik ga nu maar naar bed denk ik
purrr
pi_2336061
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 08:40 schreef aragorntje het volgende:
kheb 2 keuzes
1. doodgaan en
2. toch maar leven en hopen op iets moois
Hoop doet leven .

Maar met alleen hopen kom je er niet. Gelukkig heb je actie ondernomen, want dat is de manier om er iets van te maken!
Succes .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 30 november 2001 @ 10:40:35 #15
15206 J.B
Jostie Banaan is een Aardbei!!
pi_2336311
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 21:29 schreef aragorntje het volgende:
ik zie het niet meer zitten. en het spijt me dat er al 10000x topics van mensen zijn die het niet meer zien zitten maar ik weet ook niet meer waar ik het anders kwijt kan. ik heb nu een flink tijdje flink wat liefdesverdriet gehad en ben er nu aan het achter komen dat je uiteindelijk ook in je eentje gelukkig moet kunnen zijn. dat kan ik dus niet...

vroeger geloofde ik altijd in iets. geloofde ik altijd in dat er meer was. ik ben nu dat alles aardig aan het verliezen en heb meer het idee dat we hier gewoon toevallig zijn. nutteloos dus... en aangezien ik de laatste tijd alleen maar pijn heb wil ik dus niet meer leven. maar zelfmoord plegen is toch iets dat je niet zomaar doet... aan de andere kant, wat heeft het voor nut dat ik eerst hier nog een paar jaar pijn ga hebben voordat ik et alsnog doe? ik weet het niet meer hoor...

anyway, ik ben gewoon yet another depressed person, en ik hoef niet eens reacties ofzo (nee pleeg geen zelfmoord want leven is best leuk bla bla... ja maar dan nog.. met het idee in mijn achterhoofd dat het zinloos is kan het nog zo leuk zijn maar heb ik er toch geen zin in), wilde het gewoon ff kwijt.

Als je tog geen opbouwende critiek wil.....

Ik heb nog wel een touw voor je vent.. En een hoge brug is overal wel te vinden heh?!?

I rest my case...

Life Is What Happens To You, While Your Busy Making Other Plans..
pi_2336376
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 10:40 schreef J.B het volgende:
Als je tog geen opbouwende critiek wil.....
Als je toch geen normale reactie geeft....
quote:
I rest my case...
I rest my case...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_2336479
Scheidt uit met jezelf zielig te vinden, dat is één! Zo af en toe weten mensen mij te prikkelen, zoals jij. Niet voor het één of ander, maar je hebt gewoon even een schop onder je kont nodig. En dat bedoel ik goed. Ik heb ook weleens op een balkon gestaan, na het einde van een relatie, maar ik dacht bij mezelf; Dat is zij niet waard, dat is niemand waard. Ik hou van mezelf. Je moet niet lullen, maar wakker worden. Je hebt geen mensen nodig, die lekker met je meegaan en alle begrip tonen. Gelul!!! Get of your butt and face live! Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar. De enige manier om hieruit te komen schuilt in jezelf. Jij bent de enige die iets kan doen, niemand anders. Als jij niet veranderd, en naar jezelf durft te kijken, dan gebeurd er geen reet. Kijk en zie verder. Kijk naar buiten, denk aan de leuke dingen die je hebt meegemaakt. De energie die je nu gebruikt voor negatieve dingen, kun je ook gebruiken voor positieve! Stop behaving like a kid, grow up! Succes, and your only able to love another if you love yourself first.
sommigen kijken zonder te zien, anderen zien zonder te kijken, wij zien en kijken verder. De verderkijkers
  vrijdag 30 november 2001 @ 13:45:18 #18
15206 J.B
pi_2338343
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 10:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Als je toch geen normale reactie geeft....
[..]

I rest my case...

Ben je een beetje dom ofzo... Dat is tog graag wat ie wil... Nou go ahead make my day zal me egt weinig verottuh..

Laat die beste vent anders ff ergens anders zielig gaan lopen doen... Als ie tog geen mening wil denk je tog ook niet dat ik een normale ga geven heh??? So STFU...

So zelfmoord-suicide-kereltje ga ff naar je mama mayb dat die je aandacht wil geven die je graag want sorry hoor met dit soort typische gevallen heb ik echt geen medelijden...

I rest my case...

pi_2338946
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 13:45 schreef J.B het volgende:

[..]

Ben je een beetje dom ofzo... Dat is tog graag wat ie wil... Nou go ahead make my day zal me egt weinig verottuh..

Laat die beste vent anders ff ergens anders zielig gaan lopen doen... Als ie tog geen mening wil denk je tog ook niet dat ik een normale ga geven heh??? So STFU...

So zelfmoord-suicide-kereltje ga ff naar je mama mayb dat die je aandacht wil geven die je graag want sorry hoor met dit soort typische gevallen heb ik echt geen medelijden...

I rest my case...

Misschien een tip: lees het niet als je je er zo aan ergert.
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_2343420
quote:

[..]

I rest my case...

afschieten zulke lui met zulke achterlijke reacties
bah, kan je niet normaal reageren.. tip 2: denk zulke dingen voortaan maar.. wat dacht jij dan waarom er zoveel verschillende topics zijn.. je hebt onzin en "serieus" ga dan bij onzin neuzen ofzo maar blijf hier dan weg
sommige mensen zijn echt zwaar kut..
neem me niet kwalijk
pi_2343447
quote:

[..]

met dit soort typische gevallen heb ik echt geen medelijden...

vraagt de persoon in kwestie om medelijden?
  zaterdag 1 december 2001 @ 01:13:57 #22
19096 Soul_Rebel
pi_2343976
heaven 7 ....

jij weet hier meer van ....

dit is confronteren ........ en als je echt hier meer van weet, weet je ook de risico's die eraan hangen ....

Ik weet dat veel mensen om aandacht vragen voor hun situatie .. en echt geen zelfmoord zullen plegen ....

. MAAR ...............

REST MY CASE ..........

weblog
  zaterdag 1 december 2001 @ 01:14:51 #23
19096 Soul_Rebel
pi_2343981
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 01:13 schreef Soul_Rebel het volgende:
heaven 7 ....

jij weet hier meer van ....

dit is confronteren ........ en als je echt hier meer van weet, weet je ook de risico's die eraan hangen ....

Ik weet dat veel mensen om aandacht vragen voor hun situatie .. en echt geen zelfmoord zullen plegen ....

. MAAR ...............

REST MY CASE ..........

fuck stop..........dom dom dom ..........
verkeerde reactie naar de verkeerde persoon ....
weblog
pi_2344017
ik wil er verder niet echt op ingaan ik ergerde me kapot toen ik die reactie las..
ik weet gewoon hoe het is om je kut te voelen en het is toch prima als mensen aandacht vragen, als je het onzin vind lees het dan niet of reageer er niet op
ik vond het gewoon nogal lullig
  zaterdag 1 december 2001 @ 10:37:10 #25
15206 J.B
pi_2344811
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 23:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

afschieten zulke lui met zulke achterlijke reacties
bah, kan je niet normaal reageren.. tip 2: denk zulke dingen voortaan maar.. wat dacht jij dan waarom er zoveel verschillende topics zijn.. je hebt onzin en "serieus" ga dan bij onzin neuzen ofzo maar blijf hier dan weg
sommige mensen zijn echt zwaar kut..
neem me niet kwalijk

Kay wat wil je dan horen... "aah doe het niet dat is tog ook niet de oplossing... Het leven is zo mooi... Het leven is zo prachtig..." ik denk ook wel niet dat ik me verantwoordelijk voel om dat tegen iemand te zeggen hoor...

Gewoon zielig pathetic.. Niets meer en niets minder...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')