Waarom wil je het weten?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik moet het even weten![]()
dan draai je wel erg dunne sjekkiesquote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef nzw het volgende:
60 uit een pakje shag
Dat weet ik al, maar ik als niet roker kan daar niks mee, ik wil weten hoeveel sigaretten dat is.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef wouter_double het volgende:
Trouwens, misschien is het beter om de vraag te stellen: "hoe lang (in dagen) doe je met een pakje shag"
Klopt...het zijn geen sigaretten maar shaggies.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Begieltie het volgende:
euh, geen.
Dan gebruik je best veel shagquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef HesuS het volgende:
ongeveer 25 joints
Omdat het niet hetzelfde is (sorry poging tot humor). Als de TS het precies wil weten is het een kwestie van wegen lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef De_Handelaar het volgende:
waarom ?
???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Sander170 het volgende:
Ik zelf ben geen roker, maar weet er toevallig ''iemand welk merk sigaretten, geen shag'' het allergoedkoopst zijn.
Ik weet wel dat Pall & Mall maar ''¤ 3'' is, maar er zullen toch wel nog goedkopere zijn, bij voorbaat dank !!!
Dan moet je naar de ALDI gaan, die heeft wel goedkopere sigaretten.. Maar volgens mij verkopen ze ook wel Proud sigaretten bij de supermarkt, die zijn 2,85quote:
Bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
Dan moet je naar de ALDI gaan, die heeft wel goedkopere sigaretten.. Maar volgens mij verkopen ze ook wel Proud sigaretten bij de supermarkt, die zijn 2,85![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef Sander170 het volgende:
Kan iemand mij het verschil aub uitleggen tussen een goedkoop sigaretten merk en de duurste merk, zit er verschil in qua smaak/geur ???
Niemand geeft mij ook antwoord logisch dat ik in herhaling val, zeg er dan wel effe bij wat het verschil is a.u.b ???quote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
je valt in herhaling
En ja ik vind alleen marlboro lekker er zit cker verschil in smaak in
Waar ken je ze dan Tax free krijgen ???quote:Op maandag 20 februari 2006 00:22 schreef Little_Meanie het volgende:
een beetje slimme roker koopt zijn sigaretten altijd tax free, veel goedkoper dan Aldi of paupershag
Gewoon andere smaak he lijkt me logisch, dacht ook altijd eerst dat het onzin was, maar toen ik andere sigaretten ging roken dan marlboro vond ik het maar nixquote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niemand geeft mij ook antwoord logisch dat ik in herhaling val, zeg er dan wel effe bij wat het verschil is a.u.b ???![]()
(en driemaal is scheepsrecht)
Okey bedanktquote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gewoon andere smaak he lijkt me logisch, dacht ook altijd eerst dat het onzin was, maar toen ik andere sigaretten ging roken dan marlboro vond ik het maar nix
Breezermerkquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
je valt in herhaling
En ja ik vind alleen marlboro lekker er zit cker verschil in smaak in
luchthavensquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar ken je ze dan Tax free krijgen ???
Boodschap is duidelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
misschien ook op internet of zo, maakt mij niet uit
Gauloises, worden veel gerookt merk ik alquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Bluurgh het volgende:
ik draai er ongeveer 60 uit een pakje shag denk ik, maar het verschilt wel veel.
en qua peuken vind ik bv. marlboro nergens naar smaken, geef me dan maar gauloises
Anders droog je toch zelf wat bladeren? Vervolgens maak je er kruimels van en rol je ze in een vloetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gauloises, worden veel gerookt merk ik al
Apart dat ik toch meestal Marlboro zie bij de meeste rokers, zijn die Gauloises ook in elke winkel te verkrijgen ???
Van welke bomen raad je me aan te plukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Anders droog je toch zelf wat bladeren? Vervolgens maak je er kruimels van en rol je ze in een vloetje
Even kansloos en even goedkoopEn origineel niet te vergeten...
Jawel, maar welke struikjes raad je mij dan aan om vanaf te plukkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt toch wel struikjes in je achterttuin staan?
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Alles kan je roken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |