Nee hoor, gewoon aan het hoofd staan van een grote internetgemeenschap en dan geadoreerd worden door de vrouwelijke leden en de keuze hebben welke van de gewillige dames je deze avond weer in je bed zal uitnodigen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef BrauN het volgende:
Sekte. Is dat het woord dat je zoekt?
Je kunt ook gewoon mod worden van een subforumquote:Op zondag 12 februari 2006 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan het hoofd staan van een grote internetgemeenschap en dan geadoreerd worden door de vrouwelijke leden en de keuze hebben welke van de gewillige dames je deze avond weer in je bed zal uitnodigen.
*proest*quote:Op zondag 12 februari 2006 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan het hoofd staan van een grote internetgemeenschap en dan geadoreerd worden door de vrouwelijke leden en de keuze hebben welke van de gewillige dames je deze avond weer in je bed zal uitnodigen.
Ik wil meer macht. Ik wil absolute macht!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon mod worden van een subforum
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ongelofelijk, maar waar. Zou jij jezelf aan mij aanbieden
?
Je moet gewoon vanuit mod doorstromen naar FA ofzo..quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil meer macht. Ik wil absolute macht!
In zijn algemeenheid niet omdat ik al 2 jaar heel gelukkig ben met mijn liefquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid niet, of niet in het bijzonder in mijn geval?
Vind je dat echtquote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
en in het bijzonder jou niet omdat je er bij tijd en wijle héle vreemde ideeën op nahoudt.
Wat voor een community kan ik volgens jou het beste oprichtenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef Slarioux het volgende:
Stoppen met FOK! en meer tijd in je eigen community steken. Succes!
Nee, waarom? Lijkt mij best leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef faberic het volgende:
Is dit een grap?
Ja, en daarom is het realiseerbaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, waarom? Lijkt mij best leuk.
in jouw geval zal het wel neerkomen op opgesloten tienermeisjes in je kelderquote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat voor een community kan ik volgens jou het beste oprichten?
Eentje waarmee je zoveel mogelijk mensen bereikt. Geen sporten of hobbies. Algemeen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Christenen communityquote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Iets wat op dát moment een hype is en waarnaar veel mensen i.v.m. de actualiteit (en roddels&achterklap) over willen lullen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja Fuif, dat vind ik echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |