Heyquote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Chanty87 het volgende:
We moeten ook een mooie OP hebben, vinkwel. Zo-eentje met de avatars van de reguliere SC'ers en niet de wannabe-paupers
Da kenk niets an daun, ligt an Fok! joh.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
ga fut juh do hest geeneens een avatar nou
Dat ontbrak nog aan dit topic. Kwalitieve foto's. En nee niet van uilen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Even kijken wat voor een mooie foto's ik gister avond geschoten heb![]()
Van jezelf?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Even kijken wat voor een mooie foto's ik gister avond geschoten heb![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:53 schreef mordradead het volgende:
Foto's van allstars moeten in de op
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat ontbrak nog aan dit topic. Kwalitieve foto's. En nee niet van uilen.
Joah, ik zal eens kijken of ik nog een foto heb van gisterenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
ZO, de foto's staan op de PC
Eens even kijken welke de moeite waard zijn, douwe, jij had nog een 23.00 proost foto van mij te goed![]()
WTFquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
ZO, de foto's staan op de PC
Eens even kijken welke de moeite waard zijn, douwe, jij had nog een 23.00 proost foto van mij te goed![]()
[20:00] <GameDemon> Hmmm, poepquote:Op zondag 12 februari 2006 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
ik bash je
Eerste keer in Firefox dat ik plaatjes blok van een site.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iedereen weet dat ik onder Hansje op irc zitquote:
*Opslaat*quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
Dan maar een foto van PimP Bernie, en Baas Thomas
[afbeelding]
Is dat fanboy-achtig dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
'not for n00bs'
Kan dat niet wat minder fanboyachtig?
eenschquote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
not for n00bs moet weg dat moet worden:
Enkelt voor gezellige lieden
Het klinkt gewoon kinderachtigfout.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Is dat fanboy-achtig dan?Ik vind dat GAM SC namelijk elite is
Dat klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
zo schrijf je elite : 1337quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wat een OP!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef Chanty87 het volgende:
Woei, eerste GAM topique geopend door mij
Dat zal wel betekenen dat jij hier geen toegang meer zal hebben he.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zo schrijf je elite : 1337
Ik vind de GAM SC 1337
quote:
Slechte pogingquote:[20:00:51] -› Nick: (Thomper) is now known as (GameDemon)
[20:00:53] [GameDemon]: Hmmm, poep
[20:00:55] -› Nick: (GameDemon) is now known as (Thomper)
Kijk in de sigs van Bernie en mij menquote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]Thanx for the reminder, bijna vergeten
Vooruitgang in deze SC trouwens, ik heb nog geen enkel woord gezien dat begon met 'kwaliteits-',![]()
Ik ben pas 1337 met UBB codesquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
GAHIERMETJEMUISOP
fuck.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
Kijk in de sigs van Bernie en mij men
GAHIERMETJEMUISOPquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
GAHIERMETJEMUISOP
Bedankt voor de mededeling Royquote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi! Wat hou ik van blessuretijd
Sterf, kutbrabander.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
wie voetbalt er?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Laniboekje helemaal mee eensch is.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk, één post, vier totaaaaal verschillende reacties![]()
neequote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
bierquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
wijnquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat je ze maar op een plek steekt waar de zon nooit zal schijnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
je bent terug !quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje helemaal mee eensch is.
Does normaalquote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je ze maar op een plek steekt waar de zon nooit zal schijnen.
Ben je trouwens een beetje tevreden met die laatste aankoop van julliequote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach hou toch op, hij lokt deze reactie zelf uit, en dat weet hij zelf ook. Hier deed hij het voor, en ik ben dan wel zo lief om te happen.quote:
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach hou toch op, hij lokt deze reactie zelf uit, en dat weet hij zelf ook. Hier deed hij het voor, en ik ben dan wel zo lief om te happen.
Neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je trouwens een beetje tevreden met die laatste aankoop van jullie![]()
Inderdaad, bovendien is het maar een forumquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach hou toch op, hij lokt deze reactie zelf uit, en dat weet hij zelf ook. Hier deed hij het voor, en ik ben dan wel zo lief om te happen.
Hij zegt dat hij van blessuretijd houdt waarop jij antwoord dat hij het in zijn hol mag steken.. en die reactie lokt hij vrijwillig uit?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen geen benul van. Snap dat dan. Die vinden voetbal eng, schelden voor onbeschoften en naar voetbal gaan is al helemaal voor tuig.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien is het maar een forumKijk, dit hoort gewoon een beetje bij voetbal
Vrouwen en voetbal.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij van blessuretijd houdt waarop jij antwoord dat hij het in zijn hol mag steken.. en die reactie lokt hij vrijwillig uit?
![]()
Joh, laten we er over ophouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij van blessuretijd houdt waarop jij antwoord dat hij het in zijn hol mag steken.. en die reactie lokt hij vrijwillig uit?
![]()
Oftewel, ik weet wat hij ermee bedoelt, jij niet. Punt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Oke.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oftewel, ik weet wat hij ermee bedoelt, jij niet. Punt.
Krijg ik nou eenquote:
Had je daar in eerste instantie om gevraagd dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg ik nou eendan eindelijk?
Moet dat dan? Spontaniteit wil ik zien Lanikoekje!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had je daar in eerste instantie om gevraagd dan?
hoi, wie ben jij?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef torn_Machina het volgende:
Even mijn RE4 sessie onderbroken om even wat GAM topics door te spitten Nog wat interessants gebeurt hier?![]()
dus je kent mij? engquote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef torn_Machina het volgende:
Iemand die al tijden gezellig mee leest, maar nooit wat post tot nu toe. Duidelijk genoeg? =p
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet dat dan? Spontaniteit wil ik zien Lanikoekje!
Whehe, daar doe ik het voor jaquote:
OP =quote:
Gesport en voor de rest van de dag lui geweest. Hoe was het stappen?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Het was erg gezellig en het was echt ene topavond, totdat ik begon aan de weg naar huisquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Gesport en voor de rest van de dag lui geweest. Hoe was het stappen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was erg gezellig en het was echt ene topavond, totdat ik begon aan de weg naar huisTrein gemist, uur gewacht, trein vertraging, lopen naar maat van me, fiets geleend, fiets kapot, lopen naar huis, scooter onderuit zien gaan.
Heb er dik 2u over gedaan van cafe tot huis
Jij komt er al in voor!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef taart het volgende:
De A is van Appel, capibars avatar ofzo
De B is van Bier, de heerlijke godendrank
De C is van Chanty, dat is een kloon van mij
De D is van Douwe, hij baggert erop los
De E is van niemand
De F is van Feyenoord, de club wordt hier geaccepteerd
De G is van GameDemon, die irritante kloon
De H is van Hans Kraay Jr.
De I is van Ingrid, zo heet onze Lanikoekje
De J is van joints, daar is MMaRsu dol op
De K is van Kapibar, al schrijf je dat met een C
De L is van Loontje, de toekomstige vriendin van taart
De M is van MMaRsu, de GAM pimp
De N is van n00bs, die pesten wij hier weg
De O is van O rly.
De P is van pussydeluxe, die zien we nooit meer terug
De Q is van Qwaliteit, daar staat GAM SC voor
De R is van Roy, onze PSV'er
De S is van Sharkdoggie, die houdt niet van fanboys
De T is van Tomasso, onze Feyenoorder en Apple-fantaart, nuff said
De U is van uilen waar wij erg van houden
De V is van VIP, dat is wat taart is
De W is van wiet
De X is van Xylofoon, dat is een instrument die niemand bespeeld in GAM SC
De Y is van Yes-R, een profijtrapper
De Z is van Zwarte neger
Ik denk zo'n 35-40 minuten van café tot huis ja, maar God was in een pestbui schijnbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
De reis zou normaal maar 30 min. duren o.i.d.? Wat heb jij overigens met fietsen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij komt er al in voor!
@ GameDemon: ga weg uit mijn topic engerd
ik heb ook wat ingevuld voor andere lettersquote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij komt er al in voor!
@ GameDemon: ga weg uit mijn topic engerd
Je bent tenminste wel heelhuids thuisgekomen, God heeft nog net niet bliksemschichten naar beneden gemieterd.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 35-40 minuten van café tot huis ja, maar God was in een pestbui schijnbaar![]()
En tja, fietsen... Ik heb jarenlang dezelfde fiets gehad, nooit problemen, maar sinds ik twee jaar geleden mn stuur heb afgebroken is het elke keer feest.
da's waar ook, ik moet mijn fiets ook nog reparenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bent tenminste wel heelhuids thuisgekomen, God heeft nog net niet bliksemschichten naar beneden gemieterd.
Fietsen zijn overigens altijd een bron van kwelling, bij mij tenminste.
Welterustenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bent tenminste wel heelhuids thuisgekomen, God heeft nog net niet bliksemschichten naar beneden gemieterd.
Fietsen zijn overigens altijd een bron van kwelling, bij mij tenminste.
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken. Ik voel me toch niet helemaal 100% en ik wil morgen toch wel naar stage gaan. Weltrusten allemaal.
En een spontanevoor Roy.
en dat slaat op jou...waarom?quote:
Ho, stop. GD is een zeer waargedeerd lid van de GAM SC reeks, welke zijn plaats hier verdiend heeft en nog nooit een topic heeft verkracht.quote:
Ik begrijp je niet helemaal (nooit eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 21:56 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken ik wil hier gewoon gezelligheid, niets meer, niets minder en als jullie dat niet zint dan flikkeren julie gofterdomme maar op naar zo'n andere lelijke kutsc begrepen?
neequote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef mordradead het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik jullie er nu uitpimp met mijn nieuwe UBERSUPERDELUXE televisie?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ho, stop. GD is een zeer waargedeerd lid van de GAM SC reeks, welke zijn plaats hier verdiend heeft en nog nooit een topic heeft verkracht..
Heb jij ook een Philips Cineos dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef mordradead het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik jullie er nu uitpimp met mijn nieuwe UBERSUPERDELUXE televisie?
Het is wel een philips ja en ik heb er 50 euro voorbetaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook een Philips Cineos dan?
Philipsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is wel een philips ja en ik heb er 50 euro voorbetaald
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ga een episode van ER kijken en daarna slapen, trusten lieve mede-GAM SC'ers! (vooruit, ook jij GD!)
Ik zie nergens de Y van Yomper?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef taart het volgende:
De E is van niemand
De O is van O rly.
De W is van wiet
De Z is van Zwarte neger
srsly?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Frankeinstein het volgende:
2. Ik speel xylofoon
7quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef Frankeinstein het volgende:
zal ik even snel 8 posts maken? dan ben ik bij de 1000![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef peristilius het volgende:
Kut topic, kut users, kut TT, kut OP.
Gamedemon.
wtf, ik kan Xylofoon spelen vdommequote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef taart het volgende:
De E is van niemand
De O is van O rly.
De W is van wiet
De Z is van Zwarte neger
en jij bent?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
wtf, ik kan Xylofoon spelen vdomme![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Chanty87 het volgende:
We moeten ook een mooie OP hebben, vinkwel. Zo-eentje met de avatars van de reguliere SC'ers en niet de wannabe-paupers
Wat de teleurgestelde mod zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef peristilius het volgende:
Ik sta er voor de zoveelste keer niet in, mordra haat me.![]()
jij hier?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zegt de grootste noob van heel gam en doet nu alsof ze de koningin is.
Ehquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef mordradead het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik jullie er nu uitpimp met mijn nieuwe PUSSYDELUXE televisie?
Nee, jij bent gewoon over het hoofd gezien. Peri niet, iedereen haat peri. Terecht natuurlijk. Alleen GD wil peri z'n vriendje zijn en andersom.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat de teleurgestelde mod zegt.
Niet alleen ik ook Chanty heeft, om net zo als jou te redeneren, een hekel aan jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef peristilius het volgende:
Ik sta er voor de zoveelste keer niet in, mordra haat me.![]()
N.a.v. een zielige en nutteloze discussie op INTERNETquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zegt de grootste noob van heel gam en doet nu alsof ze de koningin is.
Goedenmorgen Chantyquote:
Een thee'tje, is dat ook goed?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen Chanty![]()
Ik ben koffie aan het zetten
iemand nog een bakkie![]()
![]()
Okeej, ik is goedquote:Op maandag 13 februari 2006 09:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nah laat maar dan, ik heb nog een Energydrink van 29 cent!
Ach gutquote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen..![]()
Wat heb ik toch slecht geslapen zeg.
Ga je dan altijd iets doen op donderdag dat spannend/vervelend/saai o.i.d. is?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach gut
Dat heb ik altijd in de nacht van woensdag op donderdag
Dan slaap ik ALTIJD slecht![]()
![]()
![]()
neujquote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga je dan altijd iets doen op donderdag dat spannend/vervelend/saai o.i.d. is?
DAAAAMNNNN! Dan slaap je langquote:Op maandag 13 februari 2006 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neuj
Donderdag is de enige dag dat ik er vroeg uit moet
Dan kom ik die avond daarvoor nooit goed in slaap
Ik slaap dan meestal pas rond 13.30Terwijl ik er om 7.00 uur uit moet
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
DAAAAMNNNN! Dan slaap je lang![]()
Chanty, Tomasso![]()
MMarSuquote:
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 09:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MMarSu
IK was gisteren in assen
En jij, slet, bent verhuist naar groningen![]()
![]()
lange avond gehad?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Najaaaaa, ik ben gewoon dwars door mn wekker heengeslapen en ben nu te laat voor al mn colleges
Nee, ging rond half 1 slapen, gewone tijd dus. Maar ik moest bijslapen denk ik...quote:
gelukkig hoef ik maandag pas 11 uur naar school, anders had ik me ook wel verslapen..quote:Op maandag 13 februari 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ging rond half 1 slapen, gewone tijd dus. Maar ik moest bijslapen denk ik...
Wat voor opleiding doe je precies en wat houdt je stage precies in qua werkopdrachten?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef =HellFire= het volgende:
Heb nu stage @ Commodore, vroeg op, laat terug. Tough life hoor, dat werken.
[GAM SC] Gezellig geouwehoer zonder gebash! <------ Je weet wat dat betekent?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon over het hoofd gezien. Peri niet, iedereen haat peri. Terecht natuurlijk. Alleen GD wil peri z'n vriendje zijn en andersom.
Niet meer zo gaar als gisteren, maar ik heb ook niet echt geweldig geslapen. Ach, ik overleef het wel. Met u ook alles goed?quote:
Beetje gaar maar verder prima.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet meer zo gaar als gisteren, maar ik heb ook niet echt geweldig geslapen. Ach, ik overleef het wel. Met u ook alles goed?
Dat klopt. Ik heb echt altijd de grootste moeite om op zondag in slaap te vallen en dan doet het extra veel pijn om maandag weer wakker te worden. Gelukkig ben ik als ik wakker ben meestal binnen 5 min. hyperactief, dat scheelt wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beetje gaar maar verder prima.
Ik kan ook nooit slapen aan het eind van het weekend, te gaar gewoon gooi je eerst je ritme om en dan moet je het terug zetten, lukt niet
ik niet, ik heb iedere morgen tijd nodig om wakker te worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb echt altijd de grootste moeite om op zondag in slaap te vallen en dan doet het extra veel pijn om maandag weer wakker te worden. Gelukkig ben ik als ik wakker ben meestal binnen 5 min. hyperactief, dat scheelt wel weer.
Gelukkig geen ochtendhumeur. Ik ken sommige mensen..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik niet, ik heb iedere morgen tijd nodig om wakker te worden.
Geen ochter humeur ofzo maar het opstarten gaat nogal traag.
Echt spraakzaam ben ik niet maar niet sago iigquote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig geen ochtendhumeur. Ik ken sommige mensen..Die wil ik dan echt niet voor 12.00u spreken want dan gaat mijn hoofd eraf
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt spraakzaam ben ik niet maar niet sago iig
ik slaap ook te kort gewoon kan ook daar aan liggen
ik ben blij als ik de 7 uur per nacht haal
Das ook ergquote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 4 uurtjes haal
![]()
Slapeloosheid.. Maar ik ben er al mee aan het werk, vroeger had ik heel snel de neiging om mijn bed uit te komen en te gaan internetten o.i.d. Dat heb ik nu afgezworen, ook vlak voor het slapen geen cola meer drinken o.i.d. En zachtjes muziek opzetten helpt ook wel.quote:
Ik heb ook geen ochtend humeurquote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig geen ochtendhumeur. Ik ken sommige mensen..Die wil ik dan echt niet voor 12.00u spreken want dan gaat mijn hoofd eraf
![]()
Hyperactief zijn in de ochtend is goed, sta je er namelijk niet bij stil dat het weer veel te vroeg is om op te staan. Dat wordt ik mij pas bewust als het alweer te laat is, maar dan kom ik de dag wel sneller door.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ochtend humeurIk ben altijd hyperactief 's ochtends
![]()
Vroegaaaah gooide ik ook snachts me playstation gewoon aan en ging ik een uurtje gamenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Slapeloosheid.. Maar ik ben er al mee aan het werk, vroeger had ik heel snel de neiging om mijn bed uit te komen en te gaan internetten o.i.d. Dat heb ik nu afgezworen, ook vlak voor het slapen geen cola meer drinken o.i.d. En zachtjes muziek opzetten helpt ook wel.
![]()
Er zijn ook mensenb die 's ochtends vet vrolijk zijn enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hyperactief zijn in de ochtend is goed, sta je er namelijk niet bij stil dat het weer veel te vroeg is om op te staan. Dat wordt ik mij pas bewust als het alweer te laat is, maar dan kom ik de dag wel sneller door.
hoiquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn ook mensenb die 's ochtends vet vrolijk zijn enzo
Maar dan zijn ze 's middags weer sagereinig![]()
![]()
En dan heb ik dus nietIk ben gewoon de hele dag hyperactief en vrolijk
![]()
En daarom houden we zo van je Berniequote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn ook mensenb die 's ochtends vet vrolijk zijn enzo
Maar dan zijn ze 's middags weer sagereinig![]()
![]()
En dan heb ik dus nietIk ben gewoon de hele dag hyperactief en vrolijk
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En daarom houden we zo van je Bernie![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:05 schreef mordradead het volgende:
Ik houd niet van Bernie.
Aquote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
O
Je bent zeker zenuwachtig voor valentijnsdag?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
Gooi ik toch even een halve liter water over mijn bureau heen
Dus je bent zenuachtig voor valentijn... Ahhh wat liefquote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
"Je bent zeker zenuwachtig voor Valentijnsdag?!"![]()
![]()
iddquote:
Zullen we ze bashen?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
Die nieuwe gozers posten er toch maar een dag of tweeEn dan komen ze niet meer terug
![]()
![]()
We maken ze bang..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
Die nieuwe gozers posten er toch maar een dag of tweeEn dan komen ze niet meer terug
![]()
![]()
We zien ze toch niet meer terug, maar ach, wij zijn ook ooit zo begonnenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We zien ze toch niet meer terug, maar ach, wij zijn ook ooit zo begonnen![]()
![]()
Dus jij bent er al niet meer en toch post jequote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We zien ze toch niet meer terug, maar ach, wij zijn ook ooit zo begonnen![]()
![]()
Ik ben goedquote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus jij bent er al niet meer en toch post je
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Praise the Lor... Ik bedoel BERNIE![]()
Human Technology @ de Hanze in Groningen. Vrij diverse opleiding maar in het kort gaat het allemaal om de beleving van de gebruiker. Je moet in staat zijn te denken zoals de gebruiker en bestaande (of totaal nieuwe) producten aan te passen zodat deze optimaal functioneren. Niet vanuit het perspectief van de ontwikkelaar/fabrikant dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je precies en wat houdt je stage precies in qua werkopdrachten?
Leukquote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Human Technology @ de Hanze in Groningen. Vrij diverse opleiding maar in het kort gaat het allemaal om de beleving van de gebruiker. Je moet in staat zijn te denken zoals de gebruiker en bestaande (of totaal nieuwe) producten aan te passen zodat deze optimaal functioneren. Niet vanuit het perspectief van de ontwikkelaar/fabrikant dus.
Wat ik bij Commodore ga doen is het aanpassen van een aantal nieuwe producten )waaronder de Commedore MediaTower, soort van kiosk waar je dingetjes kunt downen voor je mobiele telefoon en de MediaBox, een media centre voor je TV), het consistent maken van de user-interface en het in kaart brengen van de beleving van de gebruiker. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in de hele wereld. Ik hoop dat ik er nog een paar wereldreisjes uit kan trekken dus.
Wel leuk hoor, en hopelijk heel lonend als ik eenmaal zie dat mijn ideeen terugkomen in de producten die hopelijk iedereen zal gaan gebruiken.In Dubai (Saudi-Arabie, daar waar die miljairdairs zitten) gaan ze wellicht elk huis wat daar komt te staan de MediaBox implementeren. Wicked.
Story of my life. Ik drink ook niks meer voor het slapen gaan, en ik zet altijd wat Supperclub of Groove Armada opquote:Op maandag 13 februari 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Slapeloosheid.. Maar ik ben er al mee aan het werk, vroeger had ik heel snel de neiging om mijn bed uit te komen en te gaan internetten o.i.d. Dat heb ik nu afgezworen, ook vlak voor het slapen geen cola meer drinken o.i.d. En zachtjes muziek opzetten helpt ook wel.
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Story of my life. Ik drink ook niks meer voor het slapen gaan, en ik zet altijd wat Supperclub of Groove Armada opOf ik kijk van tevoren een aflevering van ER, word ik ook slaperig van vanwege het beeld
Ja dat zakelijke trekt mij juist helemaal niet. Al die saaie Economie-opleidingen bij de Faculteit Economie, een massale leerfabriek waar iedereen klaargestampt wordt voor een managersbaantje bij een of ander commercieel bedrijfje... niks voor mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Leuk![]()
Eens werken vanuit het oogpunt van de klant i.p.v. al het zakelijke. Hopelijk wordt het inderdaad lonend werk! Maar zou je als stagiair de kans krijgen om te gaan reizen via het bedrijf?
Ik hoor wel vaker dat er mensen zijn die in multinational-bedrijven werken en uiteindelijk aan de kant gezet worden als het gaat om de 'wereld in te trekken'.
Die in november? Ja daar was ik inderdaad bij, stond voornamelijk in de hal of liep wat rond hehe.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef mordradead het volgende:
Doe je serieus Human Technology op de hanze? Was je er de vorige keer tijdens de open dag ook? Toen was ik namelijk daar om te kijken of het wat was, ik heb alleen nog geen flauw idee wat ik volgend jaar wil gaan doen, misschien vind ik dat HT wel iets te niet-technisch
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben vanavond huisdiner, met als thema (je raadt het noooooit): Valentijn
Ik heb het toetje gemaakt met een huisgenootje:
[afbeelding]
Adres ASAP, ik kom vanavond eten.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben vanavond huisdiner, met als thema (je raadt het noooooit): Valentijn
Ik heb het toetje gemaakt met een huisgenootje:
[afbeelding]
Valentijnsmeet bij Roy vanavond, en Lani is de VIP.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
Adres ASAP, ik kom vanavond eten.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valentijnsmeet bij Roy vanavond, en Lani is de VIP.![]()
En het was vet lekkerquote:
Ik ga misschien de Lite kopen, die is niet zo graflelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En het was vet lekker
En toen ging ik ook nog als nerd met me DS online![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ga misschien de Lite kopen, die is niet zo graflelijk.
k.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Fijn thomas![]()
19.15 hier voor het fitnessen![]()
ja ik was moe en had weinig op dus je voelt het snelquote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Thomas
Heb je gistermiddag weer zitten zuipen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef taart het volgende:
[..]
ja ik was moe en had weinig op dus je voelt het snel
23.00 proosten zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
Mijjn zaterdag is ook alweer ingepland
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef mordradead het volgende:
Mijjn zaterdag is ook alweer ingepland
ik kan niet, ik ga naar grand durado met mijn lievelings neefquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Zuiplap
Zaterdag trouwens zuipfeest bij Marco![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef taart het volgende:
[..]
ik kan niet, ik ga naar grand durado met mijn lievelings neef![]()
soort van center parks, in zandvoort.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef RaymanNL het volgende:
Je lievelings neef mag ook komen
En WTF is grand durado![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef taart het volgende:
[..]
soort van center parks, in zandtvoort.
van zaterdag tot maandag![]()
we denken wel aan jullie als we aan het spacen zijn in het tropisch zwembad, met een lekker biertje.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohwjah
Nou, is er lekker meer drank voor ons![]()
Ik zal wel aan je denken, als we bezopen op de grond liggen, bedolven onder frituursnacksquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef taart het volgende:
[..]
we denken wel aan jullie als we aan het spacen zijn in het tropisch zwembad, met een lekker biertje.
oké, jij wintquote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal wel aan je denken, als we bezopen op de grond liggen, bedolven onder frituursnacks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |