Mee eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Biogarde het volgende:
Taalpuuristen![]()
Ik wisd wel dat ik hier wech moest blijfen![]()
Er is niemand die je tegenhoudt. Gaat heen en zondigt niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik wist wel dat ik hier weg moest blijven![]()
Wil je nu een ballonquote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een foutief meervoud van 'forum'.
Net of dat het niveau hier hoger is dan in ONZ: onmogelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Biogarde het volgende:
Taalpuristen![]()
Ik wist wel dat ik hier weg moest blijven![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Er is niemand die je tegenhoudt. Gaat heen en zondigt vermenigvuldigt u niet.
Haha bij ons loopt hij gewoon, op het school/werkquote:Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moet ik even deze site uit het filter halen. Tis geblokkeerd (door mezelf).
Mwuhahahaha, quote's aanpassenquote:
Ik beheer het ICT-gedoe op het werk, en moet die site steeds even uit het filter halen als ik zelf wil Hattrickenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Haha bij ons loopt hij gewoon, op het school/werk![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwuhahahaha, quote's aanpassen![]()
Zak stront![]()
Correct!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef komrad het volgende:
JD, je kindjes op school niet toestaan te hattricken en dan zelf wel gaan hattricken
beetje dubieus
ssssstquote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef FlyingFox het volgende:
Rampmod.
Je bent leraar oetlul.. ICTquote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik beheer het ICT-gedoe op het werk, en moet die site steeds even uit het filter halen als ik zelf wil Hattricken
Een docent heeft meerdere taken, knuppel. Tis niet alleen lesgeven en vanaf 14.00 uur thuis op de bank hangenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef truStie het volgende:
[..]
Je bent leraar oetlul.. ICT
Tis een kunst dat je je aanknop kunt vinden
Wie ben jij? Ik ken die naam ergens van.!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
*zal je niet missen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |