Ik moet wel geloofwaardig blijven, vandaag blijft ie er staan.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haal die duitse vlag maar weer weg![]()
dat zul je meemakenquote:
Ja bagger dat ze dat niet deed.Een grote smet.Maar daar hoor je niemand over.Wat een bagger laatste ronde. Ze zou zich moeten schamen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef komrad het volgende:
en als ze die laatste ronde nog meer vlak had kunnen houden had ze laag in de 4.01 kunnen rijden
ik zou zeggen ga je gang maar ik dacht dat ik hem wel al ergens had zien staan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef PabloEscobar het volgende:
leuk eerste goud is binnen...wie weet morgen ook bij de 500 meter mannen.....waarom is er geen topic over de 500 meter mannen![]()
mss heeft het geholpen hehequote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef DeeBee het volgende:
geweldigals vanouds weer tegen de tv lopen schreeuwen, in de hoop dat het helpt
![]()
Anni is Duits dus die mag datquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Irene:
"Jaaaaa, het is gewoon onbeschrijflijk, jaaaa, het is gewooneeeuh, jaaaaa, hartstikke mooi, jaaa, gewooneuh, jaaa..."
Anni:
"Jammeh, echt, jammeh, maah zhe vehdienehn et."
Nieuwe sportersverzekering van Ohra: Gratis logopedie voor schaats(st)ers.
opmerking van de dagquote:
Ik wil jouw wel eens zien een normaal interview geven als je een olympische plak hebt gewonnen op 19-jarige leeftijdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Irene:
"Jaaaaa, het is gewoon onbeschrijflijk, jaaaa, het is gewooneeeuh, jaaaaa, hartstikke mooi, jaaa, gewooneuh, jaaa..."
Anni:
"Jammeh, echt, jammeh, maah zhe vehdienehn et."
Nieuwe sportersverzekering van Ohra: Gratis logopedie voor schaats(st)ers.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
anni mag dat, die mist hersencellen
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
anni mag dat, die mist hersencellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |