was Kleinsman, maar die heeft niet echt vormbehoud getoont...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bij de dames zie ik Duitsland en Canada nog wel hoger eindigen dan Nederland hoor... wie rijdt er eigenlijk als derde Nederlandse?
Smit? TImmer?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was Kleinsman, maar die heeft niet echt vormbehoud getoont...
maar ja, wie dan? Barbera de Loor??
"quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef maril het volgende:
heeft fyenoord veloren?
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef maril het volgende:
heeft fyenoord veloren?
Ze moeten daar Gretha neerzetten.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bij de dames zie ik Duitsland en Canada nog wel hoger eindigen dan Nederland hoor... wie rijdt er eigenlijk als derde Nederlandse?
Yep. En hij heeft toen gekozen voor een maatschappelijke carrière. En hij zat als laatste voor een telecombedrijf in Japan.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die had toch een blessure... een soort van zwabbervoetje zoals Kemkers?
Smit heeft tijd overquote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
... wie rijdt er eigenlijk als derde Nederlandse?
Ja idd. Stom gedoe dan zijn alle emotie's toch al gedaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef Thisbe het volgende:
Waarom is de medaille-uitreiking morgen pas trouwens?![]()
Wel de beste kandidaat denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef Ericr het volgende:
De Loor is wel een goede voor de achtervolging denk ik, beetje slipstreamen met Groenewold en Wust.
Doen ze dat altijd? Dan zie ik zaterdag geen medaille-uitreikingquote:
Misschien ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben zeker weer ruzie.
is ook altijd wat met die vrouwen
Kleinsman mag naar huis wat mij betreft...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
was Kleinsman, maar die heeft niet echt vormbehoud getoont...
maar ja, wie dan? Barbera de Loor??
Het tempo wel, de duur misschien niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Misschien ook wel
Neh maar ik denk dat Timmer dat tempo nooit kan bijhouden
Nee alleen in Torinoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doen ze dat altijd? Dan zie ik zaterdag geen medaille-uitreiking![]()
Idd dat bedoel ikquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het tempo wel, de duur misschien niet.
Inderdaad, vage zooi. Wei Fang rijdt straks de 5K, who the fuck is Wei Fang?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef okee6 het volgende:
Dus een eerste en tweede plaats zijn goed voor twee deelnemers op de 5000 meter. Mooi, procedures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |