quote:
Ik zal jou respect tonen om wie jij bent. Ik zal niet proberen om je te veranderen. Je bent goed zoals je bent. Alles wat je me toevertrouwt over jezelf, je familie en over andere persoonlijke zaken, zal bij mij in veilige handen zijn. Ik zal met de aan mij toevertrouwde informatie niets doen wat jij niet wilt. Ik zal jou helpen voorzover dat in mijn mogelijkheden ligt en voorzover jij dat wilt. Jij en alleen jij weet hoe jij wilt leven. Ik kan en wil jouw weg niet bepalen.
Hoe kan het dan dat sommige moslims (waaronder ook BsB) van mening zijn dat ze hier een missie hebben en ons moeten bekeren tot hun geloof ?
Maar goed, waar het eigenlijk om gaat, ik wist niet dat we een Marokkaanse rechtbank hadden in NL
quote:
Indien een der partijen van mening is dat de andere partij op enigerlei wijze deze gelofte heeft geschonden, kan de geschade partij een klacht indienen bij de Maroc.NL Rechtbank. Na beide partijen gehoord te hebben, doet de Maroc.NL Rechtbank binnen uiterlijk 5 vrijwilligersdagen uitspraak.
Op schending van het Maroc.NL Prikbord contract staat een maximumstraf van levenslange verbanning uit de Maroc.NL community
Wie zitten daarin?
MohammedG ?