abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 18:08:35 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35007304
quote:
Ik zal jou respect tonen om wie jij bent. Ik zal niet proberen om je te veranderen. Je bent goed zoals je bent. Alles wat je me toevertrouwt over jezelf, je familie en over andere persoonlijke zaken, zal bij mij in veilige handen zijn. Ik zal met de aan mij toevertrouwde informatie niets doen wat jij niet wilt. Ik zal jou helpen voorzover dat in mijn mogelijkheden ligt en voorzover jij dat wilt. Jij en alleen jij weet hoe jij wilt leven. Ik kan en wil jouw weg niet bepalen.
Hoe kan het dan dat sommige moslims (waaronder ook BsB) van mening zijn dat ze hier een missie hebben en ons moeten bekeren tot hun geloof ?

Maar goed, waar het eigenlijk om gaat, ik wist niet dat we een Marokkaanse rechtbank hadden in NL
quote:
Indien een der partijen van mening is dat de andere partij op enigerlei wijze deze gelofte heeft geschonden, kan de geschade partij een klacht indienen bij de Maroc.NL Rechtbank. Na beide partijen gehoord te hebben, doet de Maroc.NL Rechtbank binnen uiterlijk 5 vrijwilligersdagen uitspraak.
Op schending van het Maroc.NL Prikbord contract staat een maximumstraf van levenslange verbanning uit de Maroc.NL community
Wie zitten daarin?
MohammedG ?
pi_35007409
Soort van achterkamertje op Fok! alleen noemen ze het daar 'rechtbank'.
JJ72 - Heat
pi_35007554
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat sommige moslims (waaronder ook BsB) van mening zijn dat ze hier een missie hebben en ons moeten bekeren tot hun geloof ?

Maar goed, waar het eigenlijk om gaat, ik wist niet dat we een Marokkaanse rechtbank hadden in NL
[..]

Wie zitten daarin?
MohammedG ?
Spiegelbeeld Fok!'s FA's
  zondag 12 februari 2006 @ 18:15:56 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35007601
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
Soort van achterkamertje op Fok! alleen noemen ze het daar 'rechtbank'.
Nee we hebben zelfs een complete kelder

[NWS] -> [KLB]
pi_35011086
"5 vrijwilligersdagen"

Hoe lang is dat in het echt? Een half jaar ofzo?
pi_35012131
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Wie zitten daarin?
MohammedG ?
Binnen 5 vrijwilligersdagen
Zal wel een jaar of 10 zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35012415
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef Refragmental het volgende:
"5 vrijwilligersdagen"

Hoe lang is dat in het echt? Een half jaar ofzo?
Net zoiets als een Spaans uurtje.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:45:34 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_35021511
Marco.nl Rechtbank?

Een hoog "It wasn't me" gehalte waarschijnlijk
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')