De APK is tot maart 2006quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef yup het volgende:
Tot wanneer is de APK ?
na maart kun je hem toch ook nog laten keuren?!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
Een auto uit 1989 met een lekke koppakking en apk tot maart...
Ik had wel interesse maar dan had ik wel tijd nodig om het ding te maken, 1 maand is te weinig.
Mja succes met je verkoop, zet het ding op marktplaats ofzo...
jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
Een auto uit 1989 met een lekke koppakking en apk tot maart...
Ik had wel interesse maar dan had ik wel tijd nodig om het ding te maken, 1 maand is te weinig.
Mja succes met je verkoop, zet het ding op marktplaats ofzo...
Ik twijfel ten zeerste of een auto met lekke koppakking door de keuring komtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
na maart kun je hem toch ook nog laten keuren?!
Bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef CMNiKoN het volgende:
volgens mijn monteur. Is dan wel in een alfa romeo garage tussen de 400 en 500 euro.
Maar als je een goede beun kent denk ik voor een euro of 200.
Te weinig?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef CMNiKoN het volgende:
hij is uit '89
p.s. Weet iemand een goede imagehosting ?
sorry maar 75 is echt te weinig.
voor dat geld kan ie beter zn LM velgjes eraf halen, die verkopen voor 100, en dan de auto naar de sloop brengen oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Te weinig?
75 + 500 = 575 euro voor een auto die dan ook nog naar de APK moet.En hij is 17 jaar oud!
en dan tellen we nog niet het op transport zetten van de auto
![]()
Wat had je zelf verwacht dan
jawel, want er wordt op veiligheid gekeurd... niet oftie uberhaupt rijdt...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef yup het volgende:
[..]
Ik twijfel ten zeerste of een auto met lekke koppakking door de keuring komt
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 00:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
jawel, want er wordt op veiligheid gekeurd... niet oftie uberhaupt rijdt...
en een reparatie die meer kost dan de dagwaarde van je auto... moet je niet verwachten dat je er veel meer voor krijgt dan ze er op de sloop voor geven...
waterpomp is +/- 1 jaar geleden vervangenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzo
Lijkt me niet dat je er zomaar heenkomt met lekke kopakking
Flick je bent een clown, en daarna noem je de duurste post niet op: KOPPAKKING.
Dat ding is gewoon 300% economisch totall loss voor de meeste mensen, alleen voor mensen die het zelf kunnen maken (zoals Flick) is het interessant...
Verder is 75 euro echt een nette prijs voor een auto die uit 1989 is, 1 maand apk heeft, en ook nog eens een lekke koppakking
En wie zegt dat andere dingen nog heel zijn? Als de waterpomp kaduuk is etc ?
Even terug komend op de waterpomp etc. De waterpomp, Oliedruksensor, Distubutieriem, En nieuwe banden 1 jaar geleden.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzo
Lijkt me niet dat je er zomaar heenkomt met lekke kopakking
Flick je bent een clown, en daarna noem je de duurste post niet op: KOPPAKKING.
Dat ding is gewoon 300% economisch totall loss voor de meeste mensen, alleen voor mensen die het zelf kunnen maken (zoals Flick) is het interessant...
Verder is 75 euro echt een nette prijs voor een auto die uit 1989 is, 1 maand apk heeft, en ook nog eens een lekke koppakking
En wie zegt dat andere dingen nog heel zijn? Als de waterpomp kaduuk is etc ?
Daar koop je idd zo ene voor 600 euro alleen die is dan niet zo mooi als deze.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:08 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor 600 euro koop je een hele op marktplaats, check zelf maar.
Maar nogmaals, 2 a 300 euro lijkt mij veeeels te hoog gegrepen, maar je kunt het iig proberen.
Denk maar even goed na over mijn bod, ik kan nog een puntje op de i zetten, maar de i word niet meer groter..
Maar wel heel....quote:Op maandag 13 februari 2006 10:39 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
Daar koop je idd zo ene voor 600 euro alleen die is dan niet zo mooi als deze.
A : moet je de 100 euro eerst zien te beurenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:22 schreef CMNiKoN het volgende:
als ik hem voor 75 euro wegdoe kan ik hem beter naar de sloop brengen en daar 50 euro voor vangen en de LM velgen los verkopen voor 100 euro. Dan heb ik tenminste nog 150 euro ervoor.
B naar sloop brengen en daar velgen ervanaf halenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
A : moet je de 100 euro eerst zien te beuren
B : moet je in het bezit zijn van 4 stalen velgen incl banden, anders staat je auto op houtblokken, en da's moeilijk vervoeren.
Zie Aquote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
B naar sloop brengen en daar velgen ervanaf halen
90 euro met of zonder velgen ?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef Herr.Flick het volgende:
Final offer, 90 euro.
Graag of niet.
Ik koop ze voor de handel(hobby), en moet ze dus ook gewoon op naam zetten,verzekeren en belasting betalen, dus zijn de marge's klein (je kent de marktplaats prijzen)
Ik wil het wel op tijd weten anders ga ik verder met mijn zoektocht.
[..]
Zie A
helaas dan gaat het niet door.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Compleet
zoals op foto is afgebeeld)
Okee, succes met je verkoop, indien je hier nog op terug komt, dan geldt het oude bod weer van 75 euro incl.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
helaas dan gaat het niet door.
Dit vind ik echt te weinig.
Met lekke kopakking kom je niet ver. Je water zal binnen no time wegverbrand/weggelekt zijn. En als het je cylinder in lekt (water dus) ben je helemaal de lul omdat water niet samendrukbaar is en je dingen in je blok gaat vernielen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:00 schreef Konijn het volgende:
Ik zou met die auto lekker door het veld crossen. Heb je tenminste plezier/lol![]()
Ik kreeg trouwens voor mijn opel corsa uit 1988 nog 20 euro op de sloop. Dat ding was ECHT kapot![]()
Helemaal gelijk, maar iedereen vergeet hier 1 ding bij te vermelden..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef yup het volgende:
[..]
Met lekke kopakking kom je niet ver. Je water zal binnen no time wegverbrand/weggelekt zijn. En als het je cylinder in lekt (water dus) ben je helemaal de lul omdat water niet samendrukbaar is en je dingen in je blok gaat vernielen...
Verder zou ik hem mooi laten repareren en zelf houden, in zo een staat maak je alleen maar dikke verlies....
Sterker nog: ik zou die koppakking (samen met iemand die er wat van snapt) proberen te vervangen, leer je ook nog eens sleutelen aan auto's!!
Wat loop je nu te etteren man. Dat je die auto megagraag wilt weten we nu wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar iedereen vergeet hier 1 ding bij te vermelden..
Is de koppakking wel kapotVoor het zelfde geld is je cilinderkop gescheurd en dan praat je over hele andere bedragen, is toch iets waar je wel rekening mee moet houden aangezien je dit niet kunt beoordelen als de kop er nog op zit.
![]()
Hij loopt helemaal niet te etteren grappenmaker, en die meneer heeft wel een mooie punt (itt jou flamebait), een gescheurde kop is helemaal niet zo een ondenkbaar scenario.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Wat loop je nu te etteren man. Dat je die auto megagraag wilt weten we nu wel.
eerst zeggen dat je em niet meer hoeft en dan 2 dagen later op hangende pootjes terugkomen.
Doe een normaal bod of tief lekker op.
A : Ik loop niet te etterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Wat loop je nu te etteren man. Dat je die auto megagraag wilt weten we nu wel.
eerst zeggen dat je em niet meer hoeft en dan 2 dagen later op hangende pootjes terugkomen.
Doe een normaal bod of tief lekker op.
waar woon je ergens dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik kan die kop er wel afhalen
en dan even kijken of de kop of koppaking verrot is.
en eventueel de wagen maken.
houd er rekening mee dat een nieuwe koppakking ronde de 80euro kost.
de overige kosten kunnen we bespreken
hij gaat dus morgen naar de sloop. Ik heb een nieuwe op het oog en dan moet die weg zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:53 schreef brian het volgende:
Ik heb nog een nieuwe achter ruitenwisser nodig voor me colt, als je die er nou even voor me af haalt
die velgen, die velgen!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
hij gaat dus morgen naar de sloop. Ik heb een nieuwe op het oog en dan moet die weg zijn.
ik kan je wel ff de ruitenwisser eraf halen
bedankt voor al jullie reacties!!!
Graag gedaan...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
hij gaat dus morgen naar de sloop. Ik heb een nieuwe op het oog en dan moet die weg zijn.
ik kan je wel ff de ruitenwisser eraf halen
bedankt voor al jullie reacties!!!
heeft ie wel minder rompslom( omschrijven etc etc )quote:Op zondag 19 februari 2006 21:16 schreef yup het volgende:
Als het ding al naar de sloop ging kon je het ding beter verkopen aan Flick, voor 90 euro.
Ik denk niet dat de sloop jou meer dan 50 euro zal geven eerlijk gezegd...
omgquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
heeft ie wel minder rompslom( omschrijven etc etc )
Als ze niet willen, dan willen ze niet Yup.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef yup het volgende:
[..]
omg
Het enige "rompslomp" eraan is dat ze beiden naar de postkantoor gaan, Flick krijgt papieren, ouwe eigenaar vrijwaringsbewijs.
Klaar is kees.
Sterker nog, bij een sloop is de rompslomp hetzelfde, alleen krijgt de sloop de oude papieren![]()
Verder hou je altijd het verzekeringsstop werk... Moet je vrijwaringsbewijs faxen etc.
Wel foto plaatsen he.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:24 schreef CMNiKoN het volgende:
Deze auto gaat naar de sloop. Ik krijg er 75 euro voor zonder velgen. Flick wou me er 90 voor geven met velgen.
Er komt nu een Mitsubishi Lancer en daar komen die velgen op te liggen.)
Dat zou dan jammer voor hem zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
een koppakking kost paar tientjes, het verotte is dat de motor uit elkaar moet om hem te vervangen, als je iemand via via kent kan het onder de 100 euro blijven.
Ik denk niet dat die velgen op de nieuwe lancer passen aangezien de steekmaat van een Colt c50 4x114.3 is.
En om 't goed te doen moet de kop ook nog even gevlakt worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zou dan jammer voor hem zijn...
koppakking is duurder dan de meeste beweren, je moet wel de hele kopset tellen en niet alleen de pakking, ook komen er vaak nog nieuwe kopbouten bij, vlakken, koelvloeistof, olie, oliefilter ed. bij.(als je tenminste het goed wilt repareren)
Wat staat er dan...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En om 't goed te doen moet de kop ook nog even gevlakt worden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zou dan jammer voor hem zijn...
koppakking is duurder dan de meeste beweren, je moet wel de hele kopset tellen en niet alleen de pakking, ook komen er vaak nog nieuwe kopbouten bij, vlakken, koelvloeistof, olie, oliefilter ed. bij.(als je tenminste het goed wilt repareren)
Ow het stond er al bij.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wat staat er dan...![]()
vlakken... (juist ja, je cilinderkop vlakken!)
[..]
![]()
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:56 schreef CMNiKoN het volgende:
ik heb de lancerfoto's volgen nog
btw de velgen liggen eronder en ziet super uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |