De APK is tot maart 2006quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef yup het volgende:
Tot wanneer is de APK ?
na maart kun je hem toch ook nog laten keuren?!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
Een auto uit 1989 met een lekke koppakking en apk tot maart...
Ik had wel interesse maar dan had ik wel tijd nodig om het ding te maken, 1 maand is te weinig.
Mja succes met je verkoop, zet het ding op marktplaats ofzo...
jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef yup het volgende:
Een auto uit 1989 met een lekke koppakking en apk tot maart...
Ik had wel interesse maar dan had ik wel tijd nodig om het ding te maken, 1 maand is te weinig.
Mja succes met je verkoop, zet het ding op marktplaats ofzo...
Ik twijfel ten zeerste of een auto met lekke koppakking door de keuring komtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
na maart kun je hem toch ook nog laten keuren?!
Bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef CMNiKoN het volgende:
volgens mijn monteur. Is dan wel in een alfa romeo garage tussen de 400 en 500 euro.
Maar als je een goede beun kent denk ik voor een euro of 200.
Te weinig?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef CMNiKoN het volgende:
hij is uit '89
p.s. Weet iemand een goede imagehosting ?
sorry maar 75 is echt te weinig.
voor dat geld kan ie beter zn LM velgjes eraf halen, die verkopen voor 100, en dan de auto naar de sloop brengen oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Te weinig?
75 + 500 = 575 euro voor een auto die dan ook nog naar de APK moet.En hij is 17 jaar oud!
en dan tellen we nog niet het op transport zetten van de auto
![]()
Wat had je zelf verwacht dan
jawel, want er wordt op veiligheid gekeurd... niet oftie uberhaupt rijdt...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef yup het volgende:
[..]
Ik twijfel ten zeerste of een auto met lekke koppakking door de keuring komt
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 00:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
jawel, want er wordt op veiligheid gekeurd... niet oftie uberhaupt rijdt...
en een reparatie die meer kost dan de dagwaarde van je auto... moet je niet verwachten dat je er veel meer voor krijgt dan ze er op de sloop voor geven...
waterpomp is +/- 1 jaar geleden vervangenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzo
Lijkt me niet dat je er zomaar heenkomt met lekke kopakking
Flick je bent een clown, en daarna noem je de duurste post niet op: KOPPAKKING.
Dat ding is gewoon 300% economisch totall loss voor de meeste mensen, alleen voor mensen die het zelf kunnen maken (zoals Flick) is het interessant...
Verder is 75 euro echt een nette prijs voor een auto die uit 1989 is, 1 maand apk heeft, en ook nog eens een lekke koppakking
En wie zegt dat andere dingen nog heel zijn? Als de waterpomp kaduuk is etc ?
Even terug komend op de waterpomp etc. De waterpomp, Oliedruksensor, Distubutieriem, En nieuwe banden 1 jaar geleden.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ze moeten toch weten hoeveel CO dat ding uitstoot enzo
Lijkt me niet dat je er zomaar heenkomt met lekke kopakking
Flick je bent een clown, en daarna noem je de duurste post niet op: KOPPAKKING.
Dat ding is gewoon 300% economisch totall loss voor de meeste mensen, alleen voor mensen die het zelf kunnen maken (zoals Flick) is het interessant...
Verder is 75 euro echt een nette prijs voor een auto die uit 1989 is, 1 maand apk heeft, en ook nog eens een lekke koppakking
En wie zegt dat andere dingen nog heel zijn? Als de waterpomp kaduuk is etc ?
Daar koop je idd zo ene voor 600 euro alleen die is dan niet zo mooi als deze.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:08 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor 600 euro koop je een hele op marktplaats, check zelf maar.
Maar nogmaals, 2 a 300 euro lijkt mij veeeels te hoog gegrepen, maar je kunt het iig proberen.
Denk maar even goed na over mijn bod, ik kan nog een puntje op de i zetten, maar de i word niet meer groter..
Maar wel heel....quote:Op maandag 13 februari 2006 10:39 schreef CMNiKoN het volgende:
[..]
Daar koop je idd zo ene voor 600 euro alleen die is dan niet zo mooi als deze.
A : moet je de 100 euro eerst zien te beurenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:22 schreef CMNiKoN het volgende:
als ik hem voor 75 euro wegdoe kan ik hem beter naar de sloop brengen en daar 50 euro voor vangen en de LM velgen los verkopen voor 100 euro. Dan heb ik tenminste nog 150 euro ervoor.
B naar sloop brengen en daar velgen ervanaf halenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
A : moet je de 100 euro eerst zien te beuren
B : moet je in het bezit zijn van 4 stalen velgen incl banden, anders staat je auto op houtblokken, en da's moeilijk vervoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |