als als alsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:37 schreef mrbombastic het volgende:
Gvd, 2 doelpunten in de 90e minuut :S.
Het kampioenschap ligt nu een stuk verder weg. Maar het is nog niet gedaan. Als PSV zo weer in de Champions League begint, spelen ze altijd matig in de wedstrijd die daarop volgt.
Eens even uitzoeken tegen wie ze dan moeten. En misschien kan Feyenoord in Eindhoven ook wel winnen.
Tuurlijk niet, PSV-AZ en PSV-Feyenoord krijg je nog. Dus wat dat betreft is er nog wel e.a. mogelijk. Maargoed, Feyenoord heeft ook niet het makkelijkste programma. O.a. Heerenveen en Grunn uit nog.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef ForzaRob het volgende:
Volgende week wordt cruciaal , hopen dat vitesse psv verslaat, want anders denk dat het over en sluiten is voor zowel az als feyenoord
Na een uur al.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef TC03 het volgende:
Zijn er hier al Feyenoorders over hun zondagdepressie heen?
az gaat echt geen potten breken in eindhoven en feyenoord poetst geen 5 punten weg in 1 wedstrijd tegen psv. terwijl feyenoord nog naar az moetquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, PSV-AZ en PSV-Feyenoord krijg je nog. Dus wat dat betreft is er nog wel e.a. mogelijk. Maargoed, Feyenoord heeft ook niet het makkelijkste programma. O.a. Heerenveen en Grunn uit nog.
PSV - AZ gelijkspel en Feyenoord winnen in Eindhoven en het is weg gepoetst. Bovendien is PSV ook weer niet in zulke goede doen, met 1-0 winnen van Heracles thuis is niet echt super.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:51 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
az gaat echt geen potten breken in eindhoven en feyenoord poetst geen 5 punten weg in 1 wedstrijd tegen psv. terwijl feyenoord nog naar az moet
als er eindelijk weer eens een kans is om kampioen te worden na 7 jaar.... kan ik niet zeggen dat ik er mee kan leven als het zo knullig wordt weggegeven....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Komende vrijdag MOET Vitesse gewoon winnen van Psv, want Psv krijgt daarna alleen nog AZ en Ajax als moeilijke tegenstanders, ze moeten dan nog tegen ons maar als die wedstrijd er één moet worden waar je de punten moet gaan pakken dan gaat dat vast niet goedkomen dus je moet Psv-Feyenoord al ingaan met een voorsprong zodat je die mag verliezen eigenlijk, maar dat zal wel een te lastige opgave worden.
Denk dus niet dat we nog kampioen worden, maar het is ook kansloos puntverlies, zo slecht verdedigd om in minder dan 5 minuten 2 goals weg te geven als je in de achtervolging bent op de koploper.
Maar goed, kan er op zich wel mee leven. We hebben Psv lang bij kunnen houden en Feyenoord speelt een beter seizoen dan ik van te voren had durven dromen en er is weer hoop voor volgend seizoen, en 2de worden is ook geen schande, al is dat helaas dan nog geen garantie voor Champions league.
Dat heb ik ook een beetje. Maar ik word wel een beetje gefrustreerd als Ajax de CL pakt in de play-offs ten koste van Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, laten we dan maar hopen dat de druk voor de ploeg eraf is, en dat ze dan zonder druk gaan voetballen, en omdat ik er ook niet meer in geloof - kan het verder alleen nog maar meevallen!
Ik had er bewust al rekening mee gehouden dat we alsnog zouden afhaken in de race om het kampioenschap, omdat dit al zovaak is gebeurdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
als er eindelijk weer eens een kans is om kampioen te worden na 7 jaar.... kan ik niet zeggen dat ik er mee kan leven als het zo knullig wordt weggegeven....
oftewel, mijn zondagdepressie is nog niet over nee
2000-2001 was dat volgens mij. 18 punten voorsprong op PSV ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had er bewust al rekening mee gehouden dat we alsnog zouden afhaken in de race om het kampioenschap, omdat dit al zovaak is gebeurd![]()
Herinner me namelijk ook een paar seizoenen geleden toen Feyenoord met een straatlengte voorsprong de winterstop inging als nummer 1, en vervolgens de tweede seizoenshelft een wedstrijd of 6 wist te verliezen en alsnog derde werd![]()
1 punt maar hoor voor de winterstop. Dus dat viel wel mee. Maar wat zijn nou 5 punten? Jullie hebben nog alle kans hoor. Jullie maken in ieder geval een stuk meer indruk dan psv.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
2000-2001 was dat volgens mij. 18 punten voorsprong op PSV ofzo.
Alleen is dat niet hetgene dat telt op de ranglijst. Daar tellen de punten die je haalt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1 punt maar hoor voor de winterstop. Dus dat viel wel mee. Maar wat zijn nou 5 punten? Jullie hebben nog alle kans hoor. Jullie maken in ieder geval een stuk meer indruk dan psv.
Klopt, maar psv is niet zo goed als vorig jaar. Ik zie ze echt nog wel punten morsen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen is dat niet hetgene dat telt op de ranglijst. Daar tellen de punten die je haalt.
Scheidsrechter kan niet eeuwig de helpende hand biedenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
Nee maar PSV weet wel altijd nog punten te pakken op een kut manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |