abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35031202
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
Juist het gezinsvak
pi_35031228
Braafheid tekent niet bij bij Utrecht. Die speelt volgend seizoen dus voor ons.
pi_35031233
Ik voorspel vanaf deze wedstrijd een behoorlijke terugval van Feyenoord.
F heeft in een seizoen altijd een behoorlijke slechte periode, en deze is nu aangebroken.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:06:27 #204
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35031246
bron van niet bijtekenen
  maandag 13 februari 2006 @ 12:08:25 #205
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35031313
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Braafheid tekent niet bij bij Utrecht. Die speelt volgend seizoen dus voor ons.
Zulke dingen moet je niet te snel zeggen.
A.M.A.B
pi_35031351
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
bron van niet bijtekenen
RTV Utrecht
  maandag 13 februari 2006 @ 12:11:25 #207
139407 jorienvdherik
pi_35031395
ik zie het ja,

speelde bij ajax toch eerst
misschien gaat die daar wel heen
pi_35031423
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ik zie het ja,

speelde bij ajax toch eerst
misschien gaat die daar wel heen
Die hebben Furby en die Spanjaard al voor de linksback positie.
pi_35031824
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
Ff verder kijken dan je neus lang is.. Tegen het hek zitten de kinders, die bij het minste of geringste in de hekken hangen.. en ja, ook ik baal daarvan..
- NAC Breda -
  maandag 13 februari 2006 @ 12:36:32 #210
139407 jorienvdherik
pi_35032126
ok...
pi_35036875
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:12 schreef mister_popcorn het volgende:
ach nee man, een spits voor 'n spits hoort echt niets uit te maken. Dit is gewoon waardeloos gespeeld, en dat heeft echt bar weinig met die wissel te maken.

..

Dat de wissel van Van Hooijdonk voor Kuyt iets met de late wederopstanding van NAC te maken zou hebben gehad, kon er bij Koeman niet in. ‘Onzin. Het was gewoon een wissel van de ene spits voor de andere spits. Als we ons door de reactie van het publiek laten beīnvloeden hebben we op het Europese vlak ook niks te zoeken. Ik vind het voor mezelf een zwak excuus dat NAC beter zou hebben gespeeld door die wissel. Ik zou het volgende keer weer doen.’
Niet mee eens. Feyenoord liet zich dan wel niet beinvloeden door de wissel, maar NAC wel. Die vonden krachten hieruit. Gewoon om hem een hak te zetten. Ik vind het een domme wissel.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:50:40 #212
139407 jorienvdherik
pi_35036899
Zondag 19 februari: Feyenoord - Sparta
Zondag 26 februari: FC Groningen - Feyenoord
Zondag 5 maart: Feyenoord - FC Utrecht
Zondag 12 maart: Feyenoord - RKC
Zondag 19 maart: AZ - Feyenoord
Zondag 26 maart: Feyenoord - ADO Den Haag
Zondag 2 april: Feyenoord - FC Twente

vr 17/2 Vitesse PSV Eredivisie vb
zo 26/2 AZ PSV Eredivisie vb
za 4/3 PSV SC Heerenveen Eredivisie vb
za 11/3 Ajax PSV Eredivisie vb
za 18/3 PSV NEC Eredivisie vb
za 25/3 Willem II PSV Eredivisie vb
za 1/4 RBC Roosendaal PSV Eredivisie vb
za 8/4 PSV FC Groningen Eredivisie vb
wo 12/4 PSV Feyenoord Eredivisie vb
zo 16/4 NAC Breda PSV Eredivisie vb

zo 19/2 AZ FC Utrecht Eredivisie vb

vr 3/3 NEC AZ Eredivisie vb
zo 12/3 Willem II AZ Eredivisie vb
zo 19/3 AZ Feyenoord Eredivisie vb
zo 26/3 RKC Waalwijk AZ Eredivisie vb
zo 2/4 AZ NAC Breda Eredivisie vb
zo 9/4 Ajax AZ Eredivisie vb
wo 12/4 AZ FC Twente Eredivisie vb
zo 16/4 SC Heerenveen AZ Eredivisie vb

het kan nog...
pi_35037024
A.s. weekend de stadsderby. Feyenoord mag van mij alles winnen, behalve die 2 keer per jaar tegen Sparta. Is het al uitverkocht? Want ik zou eigenlijk wel graag willen gaan .
  maandag 13 februari 2006 @ 14:55:18 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35037060
Je neemt maar plaats in het uitvak, kutspartaan.
A.M.A.B
pi_35037614
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef snabbi het volgende:

[..]

Niet mee eens. Feyenoord liet zich dan wel niet beinvloeden door de wissel, maar NAC wel. Die vonden krachten hieruit. Gewoon om hem een hak te zetten. Ik vind het een domme wissel.
Al was alles blijven staan als bij de 1-3 én had NAC dan alsnog 3-3 gemaakt, dan had Koeman het verwijt gekregen dat hij een pinch-hitter op de bank had, maar die niet ad ingebracht, wat weer gelijk de discussie op zou laaien over de noodzaak van de transfer van Pierre naar Feyenoord.

Het liep verkeerd af voor Feyenoord, maar de verdediging valt meer te verwijten dan de tactische wissel van Koemen vind ik.
Yeah baby Yeah!
pi_35038729
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag 19 februari: Feyenoord - Sparta
Zondag 26 februari: FC Groningen - Feyenoord
Zondag 5 maart: Feyenoord - FC Utrecht
Zondag 12 maart: Feyenoord - RKC
Zondag 19 maart: AZ - Feyenoord
Zondag 26 maart: Feyenoord - ADO Den Haag
Zondag 2 april: Feyenoord - FC Twente

vr 17/2 Vitesse PSV Eredivisie vb
za 4/3 PSV SC Heerenveen Eredivisie vb
za 11/3 Ajax PSV Eredivisie vb
za 18/3 PSV NEC Eredivisie vb
za 25/3 Willem II PSV Eredivisie vb
za 1/4 RBC Roosendaal PSV Eredivisie vb
za 8/4 PSV FC Groningen Eredivisie vb
wo 12/4 PSV Feyenoord Eredivisie vb
zo 16/4 NAC Breda PSV Eredivisie vb

zo 19/2 AZ FC Utrecht Eredivisie vb

vr 3/3 NEC AZ Eredivisie vb
zo 12/3 Willem II AZ Eredivisie vb
zo 19/3 AZ Feyenoord Eredivisie vb
zo 26/3 RKC Waalwijk AZ Eredivisie vb
zo 2/4 AZ NAC Breda Eredivisie vb
zo 9/4 Ajax AZ Eredivisie vb
wo 12/4 AZ FC Twente Eredivisie vb
zo 16/4 SC Heerenveen AZ Eredivisie vb

het kan nog...
Het is duidelijk dat geen van de drie clubs echt een makkelijker programma heeft dan de andere. Maar Feyenoord moet uit tegen PSV en uit tegen AZ en uit tegen Heerenveen (op 7 april, waarom staan de laatste 3 wedstrijden van Feyenoord niet in de lijst ), dus dat is wel een nadeel voor Feyenoord.

Ik denk dus dat PSV het weer wordt. Ze hebben nu al 5 punten voorsprong op Feyenoord en AZ en ze verspelen zelden punten tegen de kleinere clubs.

Nou ja, ik zeg maar altijd, liever PSV dan Feyenoord (of is dit ook weer een troll )
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:44:22 #217
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_35039115
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
A.s. weekend de stadsderby. Feyenoord mag van mij alles winnen, behalve die 2 keer per jaar tegen Sparta. Is het al uitverkocht? Want ik zou eigenlijk wel graag willen gaan .
Ik heb nog wel een kaartje voor je. Zet je mail maar even neer dan mail je wel even voor welk vak enzo.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_35039454
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Als ie maar niet mee naar Duitsland gaat dan.. liggen we er na 3 wedstrijden uit...
We? Praat voor jezelf.
pi_35039969
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Dat is me niet opgevallen, wel dat hij 1 van de beste van NAC was.
pi_35042387
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Luni het volgende:

[..]

We? Praat voor jezelf.
Idd.Dat hele Nederlands elftal(en met hun die irritante klote supporters) kan me totaal gestolen worden....
pi_35042647
quote:
Voetbal: Woensdag uitspraak in zaak Kalou

13 februari 2006, 15:24

DEN HAAG (ANP) - De Raad van State doet woensdag uitspraak in de zaak rond voetballer Salomon Kalou. Minister Verdonk is bij de raad in beroep gegaan tegen de beslissing van de bestuursrechter in Rotterdam.

De rechter bepaalde dat de bewindsvrouw opnieuw moest gaan bekijken of de Feyenoorder voor een versnelde naturalisatieprocedure in aanmerking komt. De Ivoriaan Kalou wil met het Nederlands elftal naar het WK voetbal, maar Verdonk heeft al twee keer geweigerd hem sneller een Nederlands paspoort te gunnen.
Kon t Kalou topic niet vinden
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 13 februari 2006 @ 17:07:14 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35042798
Hup Verdonk. Kalou vervolgens laten bijtekenen en voor een grote zak geld verkopen .
2000 light years from home
pi_35044226
Ned. elftal is lache joh.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  maandag 13 februari 2006 @ 18:08:46 #224
139407 jorienvdherik
pi_35044912
quote:
CIV wat moeten we ermee? (deel 2)

Op 28 december 2005 dachten we, waar blijft het jaarverslag van het CIV (Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme). De onvriendelijke site van het CIV nam ons en de rest van de belangstellenden wekenlang letterlijk in de maling. Al sinds eind november zitten we op het jaarverslag te wachten. Niet alleen omdat we graag willen weten wat er met onze belastingcenten gebeurd. Ook omdat het de voetbalfan in Nederland aangaat. Op basis van dergelijke cijfers worden immers (veelal foutieve) veronderstellingen aangenomen en wordt beleid geformuleerd. Sinds onze eerste melding zijn inmiddels zes weken verstreken. U raadt het al: nog steeds geen jaarverslag!

We vullen het rijtje van 28 december dus maar even aan:

20 november… geen jaarverslag, dit terwijl aangegeven stond dat het verslag media november zou verschijnen
25 november… geen jaarverslag
30 november… geen jaarverslag... wel een mooie mededeling… verschijnt medio december
10 december… geen jaarverslag
18 december… geen jaarverslag
28 december… Nog steeds geen jaarverslag… maar het ‘verschijnt in december’ is voor het gemak maar verwijderd.
13 januari 2006… géén jaarverslag
13 februari 2006…. géén jaarverslag

We hebben nog steeds geen idee wat ze bij het CIV nu daadwerkelijk doen. Eén ding weten we wel. De afgelopen 5 seizoenen werd telkens met veel bombarie het jaarverslag gepubliceerd. Elk jaar ging het weer slechter. De cijfers zijn daarbij soms een werkelijk raadsel. Zo heeft Feyenoord volgens bijlage II (politie-inzet per regio) van het jaarverslag 2003-2004 in het seizoen 2002-2003 27(!) thuiswedstrijden gespeeld. Wij vragen vriendelijk of er iemand is die tot 27 thuis(!)wedstrijden in het betreffende seizoen weet te komen (beker, competitie en uefacup). In alle pers werden de cijfers, zonder enige vorm van verificatie overgenomen. Alle voetbalproleten lieten hun mening horen.

Welnu, wat gebeurd er als het CIV niet met cijfers komt? Juist: helemaal niets. Geen enkele krant, verslaggever of criticaster (waar zijn jullie AD, NRC, Volkskrant, Telegraaf, VI, Trouw, Derksen, Borst, Cruijff, Barend, Van Dorp, Mulder en anderen?) die er ook maar een woord over vuil maken. Wat nu als een normaal bedrijf v i e r (!) maanden later met haar jaarverslag komt. Juist dan breekt (niet alleen in medialand, maar ook politiek Nederland) de zogeheten pleuris los. Maar niets is minder waar het CIV om de hoek komt kijken.

Een informerende mail door Lunatic News naar het CIV bracht als antwoord “Nog volop wordt er gewerkt aan het jaarverslag. Zodra dit gereed is zal daarover een perspublicatie worden uitgebracht en is het jaarverslag ook via onze website beschikbaar”. Pardon, er wordt nog volop aan gewerkt? Nu al vier maanden na de eigenlijke publicatiedatum? Dat wordt nog wat met het volgende verslag!

Het bovenstaande stuk laat onze frustratie over de gang van zaken duidelijk blijven. De echte vraag is wat nu de oorzaak van deze vertraging is. Was de kwaliteit van het verslag van dit jaar zo schrikbarend laag dat het in zijn geheel is overgeschreven? Was er meer tijd nodig om cijfers naar de eigen hand te zetten in ellenlange theoretische omzwervingen? Of heeft men gewacht en wacht men nog steeds op de uitkomsten van de discussies rond pasfotoregistratie, playoffs en doorberekening politiekosten. Zaken waarover het CIV direct of indirect invloed wil uitoefenen.

Waar iedere normale organisatie om opheldering wordt gevraagd, of beter nog deze uit eigen beweging naar voren brengt, is er niets van het CIV vernomen over de moverende redenen achter deze vertraging. Geen enkel vragende opmerking vanuit politiek Den Haag, Auditteam voetbalvandalisme (Ja, we weten het.. maar ze dienen in dit rijtje genoemd te worden), Lokaal bestuur, BVO’s en natuurlijk media.

Kort gezegd: Schandalig gedrag van een organisatie (CIV) en opzettelijk(?) ogen dichtknijpen door de overige griep. Natuurlijk wil het CIV de eventuele doorberekening politiekosten gaan reguleren. Het wanbeleid van de afgelopen maanden heeft ons inzien aangetoond dat elke aanspraak die het CIV hierop maakt totaal ongepast is.

Dan nog een laatste mededeling voor de pers. Natuurlijk mag u uit dit artikel publiceren, mits u dan tenminste de beschaafdheid heeft om daarbij de juiste bronvermelding te gebruiken: www.lunaticnews.nl. Wij proberen in iedere geval wel naar behoren de maatschappij te informeren.
trouwens al 850 kaarten verkocht voor sparta vak zondag
pi_35046111
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef snabbi het volgende:

[..]

Kuyt wisselen ben ik zowiezo geen voorstander van, maar ik vind dat er nu wel teveel gewicht wordt gegeven aan deze wissel. Tuurlijk zal nac best wat gemotiveerder zijn geworden, maar kom op zeg.
We krijgen 5 opgelegde kansen ofzo, en staan met 3 minuten op een riante 1-3, tis gvd toch gewoon amateuristisch verdedidgd die laatste twee ballen. Had gvd gewoon het mes in gemoeten. Ik vond de wisseln ook totaal overbodig, maar geen hoofdoorzaak.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_35046174
Wat ik dan niet snap. We zochten een pintchitter om de wedstrijd -als dat nodig zou zijn- open te breken. Dan sta je 1-3 voor, dan hoef je die kerel toch niet meer in te brengen. Dan ga je toch juist controleren?
  maandag 13 februari 2006 @ 18:41:41 #227
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35046273
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
Wat ik dan niet snap. We zochten een pintchitter om de wedstrijd -als dat nodig zou zijn- open te breken. Dan sta je 1-3 voor, dan hoef je die kerel toch niet meer in te brengen. Dan ga je toch juist controleren?
Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35046410
Maar goed, dit is blijft toch een seizoen waar in veel vooruitgang is geboekt. We hebben dit seizoen hopelijk een mooi fundament gelegd voor een succesvolle toekomst. Dat is nog altijd de grootste winst..
  maandag 13 februari 2006 @ 18:45:33 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35046438
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Maar goed, dit is blijft toch een seizoen waar in veel vooruitgang is geboekt. We hebben dit seizoen hopelijk een mooi fundament gelegd voor een succesvolle toekomst. Dat is nog altijd de grootste winst..
't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35046455
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.
Precies, alleen inbrengen als er aanleiding voor is. Zoals tegen Nec, gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"
pi_35046520
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.
Achja zuur.. We bouwen nu iets op, zodat we ieder jaar weer een serieuze kandidaat zijn. Had me vorige jaar verteld dat we nog zolang met psv hadden meegekund en ik had je voor gek verklaard.
En psv is er ook nog lang niet, die spelen dramatisch, en krijgen ook een drukker programma.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:00:43 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35047086
Late reactie, maar ik heb gisteren mijn verdriet maar weggedronken tot laat in de nacht!

Ongelofelijk dat ze een 1-3 voorsprong op zo'n manier weggeven!

Dat kampioenschap kunnen we iig zeker vergeten nu....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35047919
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"
haha
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Late reactie, maar ik heb gisteren mijn verdriet maar weggedronken tot laat in de nacht!

Ongelofelijk dat ze een 1-3 voorsprong op zo'n manier weggeven!

Dat kampioenschap kunnen we iig zeker vergeten nu....
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.
Hand in Hand.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:22:52 #234
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35048098
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.
Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.

PSV moet nu sowieso ergens punten laten liggen (en dan moet Feyenoord in ehvn winnen, en geen punten laten liggen). Dat zie ik gewoon niet gebeuren, maar misschien bekijk ik het idd te negatief!

FEYENOORD!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35048735
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een kaartje voor je. Zet je mail maar even neer dan mail je wel even voor welk vak enzo.
Bedankt, maar dan hoeft niet . Ik regel zelf wel iets, en anders ga ik gewoon op Versatel kijken.
pi_35049702
Zeer spijtig dat ze het nu meer in de handen van PSV hebben gelegd dan nodig is, maar er zijn zeker nog kansen, PSV is niet meer zo onaantastbaar. Het Zware programma van Feyenoord maakt me niet uit, tegen topteams spelen we toch goed dit seizoen, dus als we dat kunnen voortzetten....
pi_35050412
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.

PSV moet nu sowieso ergens punten laten liggen (en dan moet Feyenoord in ehvn winnen, en geen punten laten liggen). Dat zie ik gewoon niet gebeuren, maar misschien bekijk ik het idd te negatief!

FEYENOORD!
Ja ik vond het ook echt een teleurstelling.. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het een grapje was. Omdat het wel vaker voorkomt dat Feyenoord zoiets flikt.

Maar er is nog een kans, dus ik hoop gewoon op die kans
Hand in Hand.
pi_35050907
Mijn hele zondag was naar de klote, voor het eerst sinds tijden geen spits of metro in de trein vanochtend gelezen. Maar goed, desondanks draait Feyenoord nog steeds een goed seizoen. En deze misstap zal ze uiteindelijk alleen maar sterker maken.
Viper 4 life
  maandag 13 februari 2006 @ 22:04:20 #239
139407 jorienvdherik
pi_35056609
Ja dat was minder prettig heb ook geen woord gelezen vandaag van het AD. Morgen ochtend maar weer proberen. Ben er nu wel overheen. Het klootste was gewoon dat ik in het stadion zat natuurlijk.

Maarja zondag maar is laten zien wie de club van Rotterdam is !
  maandag 13 februari 2006 @ 22:47:52 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35059153
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef Showtime het volgende:
Mijn hele zondag was naar de klote, voor het eerst sinds tijden geen spits of metro in de trein vanochtend gelezen. Maar goed, desondanks draait Feyenoord nog steeds een goed seizoen. En deze misstap zal ze uiteindelijk alleen maar sterker maken.
Mijne ook. Had een fijn weekend, tot de 3-3. Męn, wat was ik chagerijnig daarna .
2000 light years from home
pi_35067052
quote:
'Feyenoord wil Ghanees Abubakari aantrekken'
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de Ghanese middenvelder Abubakari aan wil trekken. De speler uit de voetbalacademie van Feyenoord in Ghana was de afgelopen weken op proef. Indien hij een tewerkstellingsvergunning krijgt zou Feyenoord hem voor de rest van het seizoen bij de club willen houden. In die periode zou hij een contract kunnen afdwingen
Kunnen we wel gebruiken een middenvelder.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:56:51 #242
139407 jorienvdherik
pi_35068914
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:34:56 #243
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35069933
Kijk daar is die felbegeerde middenvelder eindelijk. Alles valt op zijn plaats.
A.M.A.B
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:42:22 #244
139407 jorienvdherik
pi_35070153
iemand al de dvd gekocht :p vandaag
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:50:13 #245
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35070409
Nee, moet ik ermee. Belachelijk zo een dvd...
A.M.A.B
pi_35071088
Download hem wel
pi_35071602
quote:
HOFS VOOR HET EERST OPGENOMEN IN VOORSELECTIE ORANJE

Nicky Hofs is voor het eerst in zijn loopbaan in de voorselectie opgenomen van Oranje. De middenvelder, net terug van een zware knieblessure, behoort net als zijn ploeggenoten Ron Vlaar, Romeo Castelen en Dirk Kuyt tot de voorlopige selectie van dertig spelers. Het Nederlands elftal speelt op woensdag 1 maart vriendschappelijk tegen WK-ganger Ecuador. Andere opvallende namen in de voorselectie: Ajacied Klaas Jan Huntelaar en Vitesse-middenvelder Theo Janssen.
blablabla
Had voor mij niet gehoeven, maar wel terecht. Greene verdient ook wel een uitnodiging.
pi_35072445
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Het blijft toch een Ajacied hč!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35076363
quote:
MOHAMMED ABUBAKARI TOEGEVOEGD AAN SELECTIE

Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
Leuk dat er eens wat door komt uit Ghana, nu hopen dat hij ook nog kan voetballen.
pi_35076395
FEYENOORD WEER HOFLEVERANCIER ORANJE ONDER 17

Met liefst zes afgevaardigde spelers is Feyenoord opnieuw hofleverancier voor de selectie van het Nederlands Elftal voor spelers onder de 17 jaar. Bondscoach Ruud Kaiser selecteerde Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo voor een oefentrip naar Portugal. De ploeg van Kaiser speelt daar van 23 tot en met 28 februari drie oefenduels om de Algarve Cup.

Onder 17 komt zaterdag 25 februari uit tegen Portugal (11.00), zondag 26 februari tegen Frankrijk (14.00) en dinsdag 28 februari tegen Ierland (9.30). Het vriendschappelijke vierlandentoernooi wordt gespeeld in Albufeira.

DE VOLLEDIGE SELECTIE

Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo (Feyenoord), Vurnon Anita, Frank Olijve en Christian Supusepa (Ajax), Olivier ter Horst, Romario Sabajo (beiden PSV), Vincent van den Berg en Arjen Bergsma (beiden Heerenveen), Ferdi Sonmez (ADO Den Haag), Robert Schutz (AZ), Ruud Kempers (De Graafschap), Gaby Jallo (FC Twente) en Nick Kuiper (Vitesse).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')