Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Feyenoordquote:Op zondag 12 februari 2006 17:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tegen NEC werkte het wel. De druk op de verdediging werd toen zo groot dat ze steken lieten vallen. Vandaag is erg jammer. Theoretisch gezien heeft Feyenoord best nog een kans op het kampioenschap. Immers als PSV 1 wedstrijd verliest in de komende 9 en Feyenoord alles wint (met de wedstrijd tegen PSV erbij), dan staat Feyenoord bovenaan. Helaas zal Feyenoord nog denk ik 2 keer punten verspelen.
Hoe dan ook, ik vind het een geslaagd seizoen. Het voetbal wat ze spelen is al zoveel beter dan vorig jaar. Ik ga met plezier naar het stadion en dat kon ik vorig jaar niet altijd zeggen. En dat er geen prijzen zijn, ach ook zonder prijzen kan ik van voetbal genieten... al hoop ik natuurlijk wel op iets.
twee zielen 1 gedachte?quote:
wat zit JIJ je toch druk te maken?quote:
enzoistquote:
Tsja, de medewerking van de scheids houdt ook een keer opquote:
Laat maar blijven hierquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef RedGuy het volgende:
Die kanker Sno hoef ik ook niet meer in het Feyenoord shirt te zien, stond ie een beetje te juichen na afloop, kankerjood.
Verander jij je ondertitel even in 3-3?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat volgend seizoen PSV de positie van Ajax qua slechte prestaties overneemt, al is het alleen maar voor cultheld.
Neen, mijn ondertitel is gereserveerd voor uitslagen van de enige echte klassiekerquote:Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Verander jij je ondertitel even in 3-3?![]()
Helemaal mee eens. Gezien de voorgeschiedenis was het logisch dat het publiek zich zou gaan roeren wanneer Pi-air gebracht zou worden. Daarnaast lag Pi-air ook niet goed bij (een aantal) NAC spelers. Met de wissel maak je dus echt was los (bij publiek en NAC-spelers). Echter gaf het niet Feyenoord een impuls, maar NAC. Aan de andere kant is het natuurlijk niet te begrijpen dat een 1 – 3 voorsprong in blessuretijd wordt weg gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
hij heeft wel beetje gelijk, waarom pierre er in doen je stond 1-3 voor
Ja nu mag je gaan hopen dat vitesse kan stunten tegen psv vrijdag. Maar het gaat nog erg lastig worden. Je krijgt weer hoop na zondag en woensdag en dan dit weer.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gezien de voorgeschiedenis was het logisch dat het publiek zich zou gaan roeren wanneer Pi-air gebracht zou worden. Daarnaast lag Pi-air ook niet goed bij (een aantal) NAC spelers. Met de wissel maak je dus echt was los (bij publiek en NAC-spelers). Echter gaf het niet Feyenoord een impuls, maar NAC. Aan de andere kant is het natuurlijk niet te begrijpen dat een 1 – 3 voorsprong in blessuretijd wordt weg gegeven.
Persoonlijk vind ik het geen goede wissel.. maar ja, dat is achteraf misschien makkelijk te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |