Na Lyon treft PSV AZ. Daar moet dus iets geforceerd worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:28 schreef Merkie het volgende:
Nouja, aan de andere kant; niks is nog onmogelijk. Vijf puntjes verschil is opzich niet zo veel, en PSV gaat nog CL spelen. Dus, als Feyenoord echt goed genoeg is voor het kampioenschap moet het nog te doen zijn.
Ssstt niet zo hard!! Hoeft niet iedereen te weten eejquote:
Discussieren?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn we uitgezoend en gezwaaid nu? Discussieren kan ook normaal.
Ach, laat anderen nu even doen wat ene Dirk-Kuijt altijd in andere topics loopt te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn we uitgezoend en gezwaaid nu? Discussieren kan ook normaal.
Tegen NEC werkte het wel. De druk op de verdediging werd toen zo groot dat ze steken lieten vallen. Vandaag is erg jammer. Theoretisch gezien heeft Feyenoord best nog een kans op het kampioenschap. Immers als PSV 1 wedstrijd verliest in de komende 9 en Feyenoord alles wint (met de wedstrijd tegen PSV erbij), dan staat Feyenoord bovenaan. Helaas zal Feyenoord nog denk ik 2 keer punten verspelen.quote:
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Feyenoordquote:Op zondag 12 februari 2006 17:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tegen NEC werkte het wel. De druk op de verdediging werd toen zo groot dat ze steken lieten vallen. Vandaag is erg jammer. Theoretisch gezien heeft Feyenoord best nog een kans op het kampioenschap. Immers als PSV 1 wedstrijd verliest in de komende 9 en Feyenoord alles wint (met de wedstrijd tegen PSV erbij), dan staat Feyenoord bovenaan. Helaas zal Feyenoord nog denk ik 2 keer punten verspelen.
Hoe dan ook, ik vind het een geslaagd seizoen. Het voetbal wat ze spelen is al zoveel beter dan vorig jaar. Ik ga met plezier naar het stadion en dat kon ik vorig jaar niet altijd zeggen. En dat er geen prijzen zijn, ach ook zonder prijzen kan ik van voetbal genieten... al hoop ik natuurlijk wel op iets.
twee zielen 1 gedachte?quote:
wat zit JIJ je toch druk te maken?quote:
enzoistquote:
Tsja, de medewerking van de scheids houdt ook een keer opquote:
Laat maar blijven hierquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef RedGuy het volgende:
Die kanker Sno hoef ik ook niet meer in het Feyenoord shirt te zien, stond ie een beetje te juichen na afloop, kankerjood.
Verander jij je ondertitel even in 3-3?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat volgend seizoen PSV de positie van Ajax qua slechte prestaties overneemt, al is het alleen maar voor cultheld.
Neen, mijn ondertitel is gereserveerd voor uitslagen van de enige echte klassiekerquote:Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Verander jij je ondertitel even in 3-3?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |