Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, moet ik ermee. Belachelijk zo een dvd...
Dat betekent dat we er dus wel achteraanzitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cris Woerts melde dat Feyenoord niet achter Medunjanin aan zit.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?
Wat een held is het ookquote:Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
Vergeet Lazovic niet, die staat toch ook nog onder contract?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...
quote:Justitie in hoger beroep in zaak-Koeman, Koeman verbijsterd
Ondanks de veroordeling van Erwin Koeman voor rijden onder invloed heeft justitie laten weten in hoger beroep te zullen gaan. In De Telegraaf reageerde Koeman verbijsterd. "Waar zijn we in dit land mee bezig? Justitie zou tevreden moeten zijn met het vonnis, ik werd immers schuldig verklaard. Naar mijn stellige mening onterecht, want ik diende slechts de verkeersveiligheid. Maar voor het OM is het niet genoeg, waarschijnlijk omdat de rechter mij die geldboete kwijtschold. Alsof er niet genoeg werkdruk bij de gerechtshoven bestaat…"
quote:Aberdeen wil Snoyl definitief overnemen
Ferne Snoyl heeft in korte tijd de harten van de Schotten gewonnen. Aberdeen manager Jimmy Calderwood gaf tegen de BBC aan Snoyl graag definitief vast te leggen voor Aberdeen. Hij speelt er nu op huurbasis tot het einde van het seizoen en heeft er sinds eind januari twee duels opzitten in Schotland.
Feyenoord Netwerk
"Hij staat ook volgend jaar nog onder contract dus er zal een transfersom gemoeid zijn met een transfer" aldus Calderwood. "Die jongen heeft daar niet veel kans op een plaats in de basis, dus moeten we zien wat er gedaan kan worden. Hij wil graag blijven aangezien hij het erg naar zijn zin heeft en hij lijkt heel snel de favoriet van de fans te zijn geworden."
quote:Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
haha wat een trieste kanker sukkels zijn het tochquote:
Wil Castelen hier niet verdedigen, maar die kans die hij mistte zag er knullig uit, maar hij was best moeilijk, omdat hij er net iets voorbij was, en de bal vrij hard op hem af kwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef yvette1982 het volgende:
En hoe kan Castelen die bal missen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |