abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:36:40 #251
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35077349
kunnen we die manU-er niet van nec pikken
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35078511
Cris Woerts melde dat Feyenoord niet achter Medunjanin aan zit.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:20:29 #253
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35078897
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, moet ik ermee. Belachelijk zo een dvd...
Inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35080656
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik dacht ook dat het een geintje van LN ofzo was.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:24:29 #255
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_35083201
Ik lees trouwens niks over die fout van Lodewijks bij de 2e goal. Als hij gewoon goed keept win je die pot ook nog. Al ben ik wel boos en vind ik het grotendeels een fout van Koeman.
En hoe kan Castelen die bal missen!!!
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_35083257
idd, die bal mag er nooit. Ook al werd er wel lafjes verdedigd.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:16:06 #257
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35085111
Castelen speelde sowieso weer kut!

Overigens begint het samenwerkingsverband met Ghana echt zijn vruchten af te werpen!

Middenvelder is welkom!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:24:34 #258
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35085391
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cris Woerts melde dat Feyenoord niet achter Medunjanin aan zit.
Dat betekent dat we er dus wel achteraanzitten.

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_35086119
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik. Vak G is toch naast het uitvak? Met die kinders?

ge ben ook een figuur ook he Kart Menneke
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:57:33 #260
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_35086614
Nou, die gemiste bal van Castelen kan ik nog wel begrijpen. Op het moment dat de bal achter je komt, met die snelheid, is het zeker niet makkelijk om hem in te tikken. Fysiek gezien is het een stuk logischer dat ie over ging dan dat het een doelpunt zou worden. Verder ben ik ook totaal niet gek van um. Hoop dat Vincken ook weer snel terug is.
quote:
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Wat een held is het ook De hoeveelheid assists is voor mij ook meteen de reden waarom Kuyt verreweg de beste voetballer in Nederland is op dit moment. 16 assists + 17 goals (toch?) = betrokken bij 33 doelpunten, meer dan de helft van wat Feyenoord in totaal gescoord heeft. Is bijna ongehoord.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_35086987
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35087511
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

36 is van Bandalovski. Dus na Leonardo de tweede die zijn nummer verliest terwijl hij er nog zit...
Vergeet Lazovic niet, die staat toch ook nog onder contract?
pi_35087617
Ja, maar die is officieel verhuurd. Bandalovski loopt er nog rond, Leo liep nog rond toen Vlaar de 20 pakte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35088385
aha oke ja je hebt geljk
pi_35100709
quote:
Justitie in hoger beroep in zaak-Koeman, Koeman verbijsterd

Ondanks de veroordeling van Erwin Koeman voor rijden onder invloed heeft justitie laten weten in hoger beroep te zullen gaan. In De Telegraaf reageerde Koeman verbijsterd. "Waar zijn we in dit land mee bezig? Justitie zou tevreden moeten zijn met het vonnis, ik werd immers schuldig verklaard. Naar mijn stellige mening onterecht, want ik diende slechts de verkeersveiligheid. Maar voor het OM is het niet genoeg, waarschijnlijk omdat de rechter mij die geldboete kwijtschold. Alsof er niet genoeg werkdruk bij de gerechtshoven bestaat…"
pi_35100711
quote:
Aberdeen wil Snoyl definitief overnemen

Ferne Snoyl heeft in korte tijd de harten van de Schotten gewonnen. Aberdeen manager Jimmy Calderwood gaf tegen de BBC aan Snoyl graag definitief vast te leggen voor Aberdeen. Hij speelt er nu op huurbasis tot het einde van het seizoen en heeft er sinds eind januari twee duels opzitten in Schotland.
Feyenoord Netwerk
"Hij staat ook volgend jaar nog onder contract dus er zal een transfersom gemoeid zijn met een transfer" aldus Calderwood. "Die jongen heeft daar niet veel kans op een plaats in de basis, dus moeten we zien wat er gedaan kan worden. Hij wil graag blijven aangezien hij het erg naar zijn zin heeft en hij lijkt heel snel de favoriet van de fans te zijn geworden."
pi_35100714
quote:
Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:55:18 #268
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35102593
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Hoe triest.
A.M.A.B
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:07:51 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35102926
vandaag uitspraak over kalou
pi_35103661
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
haha wat een trieste kanker sukkels zijn het toch
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35103663
Zal me benieuwen.... Het toe wijzen van een paspoort kan voordelig zijn. Hij kan dan naar Engeland vertrekken, maar een nadeel is dat hij niet bij tekent en dat we dan niet veel voor hem vangen.
pi_35103715
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef yvette1982 het volgende:
En hoe kan Castelen die bal missen!!!
Wil Castelen hier niet verdedigen, maar die kans die hij mistte zag er knullig uit, maar hij was best moeilijk, omdat hij er net iets voorbij was, en de bal vrij hard op hem af kwam.

Wat ik veel erger vind is dat er toch wel weer egoïstisch gevoetbald werd, kijk naar Kuyt, die legt de bal breed ze ze kunnen en hem in het lege doel schieten, dat had De Guzman ook kunnen doen, en Castelen ook een paar x
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:43:19 #273
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35103816
MINISTER VERDONK VERLIEST HOGER BEROEP TEGEN SALOMON KALOU
De Raad van State heeft vandaag het hoger beroep van Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken ongegrond verklaard. De Minister had hoger beroep ingesteld tegen de uitspraak van de rechtbank Rotterdam, waarbij Salomon Kalou in het gelijk werd gesteld in de kwestie rondom zijn versnelde naturalisatie.

De uitspraak van de rechtbank van 9 december vorig jaar, waarbij de eerdere beslissing van Verdonk van 29 september om de aanvraag voor versnelde naturalisatie van Kalou niet te honoreren werd vernietigd, is hiermee definitief geworden. De Minister moet nu nog wel een nieuwe beslissing nemen, maar nu zij voor de tweede maal door de rechter in het ongelijk is gesteld, wordt erop gerekend dat haar besluit ditmaal positief zal zijn. De uitspraak van de Raad van State is definitief, er is verder geen hoger beroep mogelijk.

Het "team Kalou" is niet verbaasd over de uitkomst. Na de uitspraak van de rechtbank van begin december vorig jaar zag men van de zijde van Kalou al geen steekhoudende argumenten voor de Minister om hoger beroep in te stellen. Ook gezien het verloop van de zitting bij de Raad van State op 26 januari jl. kon al enigszins worden gehoopt op een positieve uitspraak. Toch zijn Salomon Kalou, Feyenoord en de KNVB zeer opgelucht dat de zaak nu bijna achter de rug is.

Bondscoach Marco van Basten: “Ik ben blij voor Salomon met deze uitspraak. Ik kijk er naar uit met hem te gaan werken."
pi_35104002
Nu gaat hij zijn contract dus niet verlengen..... Hopen dat hij hier van ophemelt en weer goed gaat voetballen zodat we hem voor nog wat geld aan Chelsea over kunnen doen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:40:20 #275
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35114583
Zondag Nederlands enige echte stads-derby.Feyenoord pakt dan weer 3 punten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')