abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35046174
Wat ik dan niet snap. We zochten een pintchitter om de wedstrijd -als dat nodig zou zijn- open te breken. Dan sta je 1-3 voor, dan hoef je die kerel toch niet meer in te brengen. Dan ga je toch juist controleren?
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 13 februari 2006 @ 18:41:41 #227
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35046273
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
Wat ik dan niet snap. We zochten een pintchitter om de wedstrijd -als dat nodig zou zijn- open te breken. Dan sta je 1-3 voor, dan hoef je die kerel toch niet meer in te brengen. Dan ga je toch juist controleren?
Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35046410
Maar goed, dit is blijft toch een seizoen waar in veel vooruitgang is geboekt. We hebben dit seizoen hopelijk een mooi fundament gelegd voor een succesvolle toekomst. Dat is nog altijd de grootste winst..
  maandag 13 februari 2006 @ 18:45:33 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35046438
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Maar goed, dit is blijft toch een seizoen waar in veel vooruitgang is geboekt. We hebben dit seizoen hopelijk een mooi fundament gelegd voor een succesvolle toekomst. Dat is nog altijd de grootste winst..
't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35046455
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Ik denk dat Pierre best waardevol kan zijn als pinchhitter (:r hoop dat dat woord snel wordt afgeschaft), maar nu wordt hij er geforceerd in gebracht. Zie je toch dat zijn ego drukt op de bank, en Koeman hem dan graag toch nog maar een paar minuutjes speeltijd geeft voordat het weer homeless is.
Precies, alleen inbrengen als er aanleiding voor is. Zoals tegen Nec, gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"
pi_35046520
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

't Blijft toch zuur als de kans om kampioen te worden groter was dan het de afgelopen jaren ooit is geweest. Maarja, seizoen is nog niet gespeeld.
Achja zuur.. We bouwen nu iets op, zodat we ieder jaar weer een serieuze kandidaat zijn. Had me vorige jaar verteld dat we nog zolang met psv hadden meegekund en ik had je voor gek verklaard.
En psv is er ook nog lang niet, die spelen dramatisch, en krijgen ook een drukker programma.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:00:43 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35047086
Late reactie, maar ik heb gisteren mijn verdriet maar weggedronken tot laat in de nacht!

Ongelofelijk dat ze een 1-3 voorsprong op zo'n manier weggeven!

Dat kampioenschap kunnen we iig zeker vergeten nu....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35047919
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

gister hadtie gewoon na de 3-1 moeten zeg "joh Pierre, ga alvast ff een blaadje bier halen"
haha
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Late reactie, maar ik heb gisteren mijn verdriet maar weggedronken tot laat in de nacht!

Ongelofelijk dat ze een 1-3 voorsprong op zo'n manier weggeven!

Dat kampioenschap kunnen we iig zeker vergeten nu....
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  maandag 13 februari 2006 @ 19:22:52 #234
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35048098
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ah, komop niet zo negatief. Het is tot nu toe een goed seizoen. En wie weet worden we nog kampioen, dan moeten ze er wel voor vechten.
Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.

PSV moet nu sowieso ergens punten laten liggen (en dan moet Feyenoord in ehvn winnen, en geen punten laten liggen). Dat zie ik gewoon niet gebeuren, maar misschien bekijk ik het idd te negatief!

FEYENOORD!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35048735
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een kaartje voor je. Zet je mail maar even neer dan mail je wel even voor welk vak enzo.
Bedankt, maar dan hoeft niet . Ik regel zelf wel iets, en anders ga ik gewoon op Versatel kijken.
pi_35049702
Zeer spijtig dat ze het nu meer in de handen van PSV hebben gelegd dan nodig is, maar er zijn zeker nog kansen, PSV is niet meer zo onaantastbaar. Het Zware programma van Feyenoord maakt me niet uit, tegen topteams spelen we toch goed dit seizoen, dus als we dat kunnen voortzetten....
pi_35050412
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik vond gisteren zo een tegenvaller, je speelt een zeer goede reeks, wat heet, je speelt een beter seizoen als vorig jaar. Je was gisteren gewoon weer op 3 punten van psv, en dan verneuk je het zo.

PSV moet nu sowieso ergens punten laten liggen (en dan moet Feyenoord in ehvn winnen, en geen punten laten liggen). Dat zie ik gewoon niet gebeuren, maar misschien bekijk ik het idd te negatief!

FEYENOORD!
Ja ik vond het ook echt een teleurstelling.. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het een grapje was. Omdat het wel vaker voorkomt dat Feyenoord zoiets flikt.

Maar er is nog een kans, dus ik hoop gewoon op die kans
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35050907
Mijn hele zondag was naar de klote, voor het eerst sinds tijden geen spits of metro in de trein vanochtend gelezen. Maar goed, desondanks draait Feyenoord nog steeds een goed seizoen. En deze misstap zal ze uiteindelijk alleen maar sterker maken.
Viper 4 life
  maandag 13 februari 2006 @ 22:04:20 #239
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35056609
Ja dat was minder prettig heb ook geen woord gelezen vandaag van het AD. Morgen ochtend maar weer proberen. Ben er nu wel overheen. Het klootste was gewoon dat ik in het stadion zat natuurlijk.

Maarja zondag maar is laten zien wie de club van Rotterdam is !
  maandag 13 februari 2006 @ 22:47:52 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35059153
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef Showtime het volgende:
Mijn hele zondag was naar de klote, voor het eerst sinds tijden geen spits of metro in de trein vanochtend gelezen. Maar goed, desondanks draait Feyenoord nog steeds een goed seizoen. En deze misstap zal ze uiteindelijk alleen maar sterker maken.
Mijne ook. Had een fijn weekend, tot de 3-3. Męn, wat was ik chagerijnig daarna .
2000 light years from home
pi_35067052
quote:
'Feyenoord wil Ghanees Abubakari aantrekken'
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de Ghanese middenvelder Abubakari aan wil trekken. De speler uit de voetbalacademie van Feyenoord in Ghana was de afgelopen weken op proef. Indien hij een tewerkstellingsvergunning krijgt zou Feyenoord hem voor de rest van het seizoen bij de club willen houden. In die periode zou hij een contract kunnen afdwingen
Kunnen we wel gebruiken een middenvelder.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:56:51 #242
139407 jorienvdherik
pi_35068914
Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:34:56 #243
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35069933
Kijk daar is die felbegeerde middenvelder eindelijk. Alles valt op zijn plaats.
A.M.A.B
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:42:22 #244
139407 jorienvdherik
pi_35070153
iemand al de dvd gekocht :p vandaag
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:50:13 #245
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35070409
Nee, moet ik ermee. Belachelijk zo een dvd...
A.M.A.B
pi_35071088
Download hem wel
pi_35071602
quote:
HOFS VOOR HET EERST OPGENOMEN IN VOORSELECTIE ORANJE

Nicky Hofs is voor het eerst in zijn loopbaan in de voorselectie opgenomen van Oranje. De middenvelder, net terug van een zware knieblessure, behoort net als zijn ploeggenoten Ron Vlaar, Romeo Castelen en Dirk Kuyt tot de voorlopige selectie van dertig spelers. Het Nederlands elftal speelt op woensdag 1 maart vriendschappelijk tegen WK-ganger Ecuador. Andere opvallende namen in de voorselectie: Ajacied Klaas Jan Huntelaar en Vitesse-middenvelder Theo Janssen.
blablabla
Had voor mij niet gehoeven, maar wel terecht. Greene verdient ook wel een uitnodiging.
pi_35072445
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die sno was wel heel erg blij zeg
Het blijft toch een Ajacied hč!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35076363
quote:
MOHAMMED ABUBAKARI TOEGEVOEGD AAN SELECTIE

Feyenoord heeft de Ghanese jeugdinternational Mohammed Abubakari toegevoegd aan de selectie. De middenvelder die woensdag 20 jaar wordt, is afkomstig van de Feyenoord Fetteh Academy in Ghana. Abubakari werkte eerder al succesvolle stages af bij de selectie van Erwin Koeman. Inmiddels heeft de Afrikaan alle benodigde vergunningen binnen en is hij direct inzetbaar. Abubakari krijgt rugnummer 36.
Leuk dat er eens wat door komt uit Ghana, nu hopen dat hij ook nog kan voetballen.
pi_35076395
FEYENOORD WEER HOFLEVERANCIER ORANJE ONDER 17

Met liefst zes afgevaardigde spelers is Feyenoord opnieuw hofleverancier voor de selectie van het Nederlands Elftal voor spelers onder de 17 jaar. Bondscoach Ruud Kaiser selecteerde Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo voor een oefentrip naar Portugal. De ploeg van Kaiser speelt daar van 23 tot en met 28 februari drie oefenduels om de Algarve Cup.

Onder 17 komt zaterdag 25 februari uit tegen Portugal (11.00), zondag 26 februari tegen Frankrijk (14.00) en dinsdag 28 februari tegen Ierland (9.30). Het vriendschappelijke vierlandentoernooi wordt gespeeld in Albufeira.

DE VOLLEDIGE SELECTIE

Hanne Hagary, Glenn Kobussen, Erwin Mulder, Norichio Nieveld, Clint van Stee en Kevin Wattamaleo (Feyenoord), Vurnon Anita, Frank Olijve en Christian Supusepa (Ajax), Olivier ter Horst, Romario Sabajo (beiden PSV), Vincent van den Berg en Arjen Bergsma (beiden Heerenveen), Ferdi Sonmez (ADO Den Haag), Robert Schutz (AZ), Ruud Kempers (De Graafschap), Gaby Jallo (FC Twente) en Nick Kuiper (Vitesse).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')