Die heb ik, het is een aanrader. Ik wilde eerst de Braun en de philips met elkaar vergelijken omdat ze beide een 2maanden op proef actie hadden. Ik stuur die philips niet meer terug, hij bevalt mij uitstekend. Hiervoor had ik een goedkopere philishave zonder meeverende kop, dat zorgde voor veel irritatie omdat je op sommige punten niet goed bij kon. Deze kop kantelt, de mesjes veren en de hele kop veert mee. Echt een superding. Overigens is hij onder de kraan te reinigen, wat me echt goed bevalt. Ik kreeg wel eens irritatie nadat ik hem een maand niet had uitgeborsteld. Nu hou je hem even onder de warme kraan en klaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Philips Philishave SmartTouch-XL HQ 9190 CC
http://www.smarttouchxl.philips.com/nl_nl.html
Goede tip, ik heb namelijk totaal geen ervaring met elektrisch scheren. Scheelt het nou echt zoveel tussen een scheerapparaat en scheermesjes?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
Gebruik overigens niet twee apparaten naast elkaar zoals je van plan bent. Je huid heeft een tijdje nodig om te wennen aan een apparaat. Zou je twee apparaten gebruiken, dan gaan ze allebei niet goed bevallen terwijl ze dat los van elkaar misschien wel zouden doen.
Puik ding. Kan onder de douche en dat is altijd wel relaxt. Scheren tijdens het douchen, dus langer onder de douche staanquote:Philips Philishave Cool Skin HQ 7782
http://www.philishave.com/coolskin
Lang douchen is relaxquote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef boyv het volgende:
[..]
Puik ding. Kan onder de douche en dat is altijd wel relaxt. Scheren tijdens het douchen, dus langer onder de douche staan.
Die creme ofzo die erin zit gebruik ik eigenlijk nooit.
Een Philips Speed-XL dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb laatst de philips hq8140 voor mn verjaardag gekregen, tot nu toe een puik ding. mn huid moet er nog wel aan wennen.
Hoelang doe je met die emulsie eigenlijks? Is dat een duur grapje op jaarbasis?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef schatje het volgende:
Mijn man gebruikt al jaren naar tevredenheid de Philishave Cool Skin.
De vochtinbrengende scheeremulsie van Nivea zou ik niet bij de Mediamarkt kopen. Een pakje van 5 cartridges kost daar iets van tegen de 6 euro en bij de Etos 5 euro. Tennminste, dat was verleden jaar zo.
Als ik scheer en die creme uit dat ding gebruik, dan scheer ik zeg maar veel 'minder' weg. Dus ja, dan maar niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Lang douchen is relax, maar jij gebruikt hem dus altijd "droog".
[..]
Een Philips Speed-XL dus.![]()
Dat heb ik dus ook op diverse plekken gelezen, het doet het nut van die specifieke functie dan een beetje teniet!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Als ik scheer en die creme uit dat ding gebruik, dan scheer ik zeg maar veel 'minder' weg. Dus ja, dan maar niet.
Mijn man gebruikt één zo'n pakje van 5 cartridges in de maand.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Hoelang doe je met die emulsie eigenlijks? Is dat een duur grapje op jaarbasis?
Vroeger....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef mwuhaha het volgende:
Heb een jaar terug 1x een goedkope Philishave gekocht van 45 euro. 1x gebruikt, daarna nooit meer. Door de manier van afscheren en het kort afscheren, krijg ik snel een geirriteerde huid en ingegroeide haren van die Philishave.
Sommigen zeggen dat het bij hen twee weken duurt voordat hun huid eraan gewend is. Heb zelf nog niet het geduld gehad om 2 weken te wachten. Dus voorlopig ga ik verder met mijn single-blade wegwerp mesjes, en scheer ik altijd met de haargroeirichting mee.
Welke Braun heb je dan?quote:
Same here! Gebruik hem al jaren, vind het vooral makkelijk dat je hem onder de kraan kan afspoelen, maar die Nivea creme gebruik ik nooit... Hm, misschin moet ik dat spul er eens uithalen?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef boyv het volgende:
Die creme ofzo die erin zit gebruik ik eigenlijk nooit.
Mach3 heb ik vroeger ook gehad, maar met singleblade mesjes krijg ik minder snel last van ingegroeide/geirriteerde haartjes. En scheelt erg veel in prijsquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Vroeger....toen ik nog wat jonger was gebruikte ik ook altijd wegwerpmesjes, ik dacht dat het niet veel verschil zou uitmaken met bijvoorbeeld een Gillette Mach3.[...]
De Philishave Micro+ dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Mach3 heb ik vroeger ook gehad, maar met singleblade mesjes krijg ik minder snel last van ingegroeide/geirriteerde haartjes. En scheelt erg veel in prijs
Die Philishave die ik hier nog heb liggen, is een 5812.
Déjà vu uit dat andere topic.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze de Braun Cruzer 2675.. Perfect apparaat!!
![]()
Ja dat kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zo'n SmartTouch geval (en andere duurdere scheerapparaten van Philips) kan je toch ook onder de douche gebruiken naast het met water afspoelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |