Lorrie wat is je laatste ¤ indicatie voor de overstap naar SP trainingquote:
Ik denk vooral als ik en speler wil listen zou ik hem kopen en dan komt het meestal wel goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan wacht ik nog even 1 á 2 weekjes. Het gaat steeds beter met mijn spelertjes kopen die bijna poppen.
16,xx miljoen maar er moet nog het een en ander verkocht worden aan SC trainees (niet veel, maar toch).quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
Lorrie wat is je laatste ¤ indicatie voor de overstap naar SP training
ik heb nu 5,6M maar heb nog 4 zeer waardevolle LT trainees, de rest skill trading nog een paar wekenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
16,xx miljoen maar er moet nog het een en ander verkocht worden aan SC trainees (niet veel, maar toch).
truSteh heeft ze gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutlogo's posten die Chen en truStie toch.. abstracte kutdingen
haha dat verklaart een hoopquote:
wanneer raakt dat mannetje eens uitgeput in je avatarquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef -J-D- het volgende:
belooft/beloofd
Mwah, ze lopen in estafette dus het valt mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wanneer raakt dat mannetje eens uitgeput in je avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |