Joh! Je meent het! Maar er zijn zoveel alternatieven zodat het wel werkt. En dan kiezen ze juist Imageshack!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef truStie het volgende:
JDKopieren en plakken in nieuwe tab.
Ja he ?! Zal dat ook wel ff veranderen dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef -J-D- het volgende:
Bovenin is amper te lezen, voor de rest is ie wel ok.
Maar mijn huidige keep is ff slecht. (redelijk laag en uit vorm)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Daemon19 het volgende:
@Bonobo: Volgens mij verlies je daar veel op, zeker omdat er niet echt veel winst valt te behalen op dat niveau. Je mist wel 10 weken training, voor 2 keeper pops..
Je kan beter gewoon je training voortzetten en wil je iets anders gaan trainen, eerst een trainingsschema opzetten en ook goed kijken naar je financiele middelen.
Oftewel, ik zou het niet doen..
Klopt, dus 3 keepers halen hoog in skill + die matig hoog die ik heb. Kost 150k, 2 weken 10 spelers 20k kost 400k Totaal 550 k kosten. Ik was ff vergeten mee te rekenen dat gemiste trainingsweken natuurlijk ook geld "kost"quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar ik zou nooit op deze manier switchen van training. in het tussenseizoen een weekje op SP, conditie, passing oid kan goed uitpakken. met een switch als deze verlies je een week training voor 10 spelers. Voor goed is dat ongeveer 20k pp. Voor uitstekend 25k (ik ga er even vanuit dat ze 'kaal' zijn). Wat mij betreft weegt de winst die je maakt met keepers training hier niet tegenop.
Aha, dan ga ik over een paar weken (als m'n 20 jarige def uitstekend wordt) dat doen,quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt wel ja, ik zou het ook niet doen je kan beter en nieuwe redelijk of goed keeper koopen voor het geld van 1 verkochte trainee.
Waarom, voor een speler is het een volle week training? Dus voor 10 spelers zijn het 10 weken training..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
beetje vreemde beredenering imo
Vind ik niet, je verliest 10 100% trainingsplekken, 1 speler verliest inderdaad maar 1 week. Maar aangezien je niet je gehele training aan 1 speler aanpast en je altijd meerdere spelers traint, zullen meerdere spelers 1 week training verliezen, waarbij je aan een totaal van 10 weken training komt, maar goed..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef truStie het volgende:
Maar ze trainen allemaal in dezelfde week.. dus 1 week?
tuurlijk!, dit verhoogt de prijs alleen maar omdat hij dan meteen direct inzetbaar is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb nu iemand een weekje gewond, kan ik beter een weekje wachten alvorens hem te verkopen of niet?
Dat dacht ik al, dan wacht ik nog even 1 á 2 weekjes. Het gaat steeds beter met mijn spelertjes kopen die bijna poppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
tuurlijk!, dit verhoogt de prijs alleen maar omdat hij dan meteen direct inzetbaar is.![]()
ik ga vanavond nog over de 5,5M heen is de bedoelingquote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef ASSpirine het volgende:
13-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 324 967 ¤ ontvangen.
13-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 105 125 ¤ ontvangen.
12-02-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 213 014 ¤ aan entreegeld.
Kapitaal: 4 000 297 ¤ (4 612 377) ¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |