haha gaat goed zo ...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: niet bestaand(e)![]()
![]()
Mooi, alles verliezen
10-0 verloren trouwens, grootste nederlaag tot nu toe.
Verkopen. Ik vraag me af of jij degradeert. Je komt dankzij de herstructurering waarschijnlijk toch weer in VII terecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef truStie het volgende:
Heel verhaal
quote:
Altijd handig als je weet wat er in je spel gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef truStie het volgende:
Mwah die lees ik nooit, maar dat ga ik nu dus ff doen dan
Misschien moet ik dan toch maar tacticus wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef truStie het volgende:
Als nr. 7 van de nr. 2 gewonnen na een gigantisch slechte start van het seizoen. Nieuwe opstelling en de tactiek van maniack deed het ook goedBen dus tevreden. Wel een verdediger er voor 3 weken uit, gelukkig nog goede vervanging beschikbaar.
Eerste 3 verkopen.. 3e afhankelijk van leeftijd ook... degraderen doe je niet of je blijft in VII vanwege de herstructuering. Ik zou zeggen, koop voor de lange termijn 2x redelijk/matig of redelijk/redelijk die een beetje hoog zitten (~100k) met een specialiteit, liefst onvoorspelbaar. Ik weet verder niet wat je nog aan geld beschikbaar hebt, maar ik zou proberen zo jong mogelijk te kopen, omdat je nu eigenlijk niet echt superspelers nodig hebt. Bijv nog 2x goed/matig van 18 oid.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef truStie het volgende:
Een 27 jarige formidabel scoren / redelijk passen
Een 20 jarige uitstekend scoren / slecht passen
Een 21 jarige uitstekend scoren / waardeloos passen.
Een trainee die binnenkort ook naar uitstekend scoren gaat met redelijk passen.
Wat zeggen jullie?
vooir passen wordt grof geld betaald. het maakt de winstmarge daarom hoger voor een manager. als je het kan betalen zou ik dus spelers kopen met zoveel mogelijk passenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef truStie het volgende:
Ze hebben slecht en waardeloos passen omdat het YP's zijn. Ik koop eigenlijk nooit minder dan redelijk passen, maar matig kan dus ook.
Maar dan ga ik wel alles verkopen ja
Maar hij wou de keepers redelijk hoog kopen, dus hij zou dan maar 2 tot 3 weken verliezenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Daemon19 het volgende:
@Bonobo: Volgens mij verlies je daar veel op, cker omdat er niet echt veel winst valt te behalen op dat niveau. Je mist wel 10 weken training, voor 2 keeper pops..
Je kan beter gewoon je training voortzetten en wil je iets anders gaan trainen, eerst een trainingsschema opzetten en ook goed kijken naar je financiele middelen.
Oftewel, ik zou het niet doen..
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar hij wou de keepers redelijk hoog kopen, dus hij zou dan maar 2 tot 3 weken verliezen![]()
beetje vreemde beredenering imoquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.
Zou ik het helemaal niet doen..
als je het zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
10 trainingsplekken x 100% = 10 weken training.. x 2 (of 3) trainingsweken = 20 (of 30) weken zelfs.
Zou ik het helemaal niet doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |