Ja, z'n vervanger krijgt ook gewoon training, dus je hebt de mogelijkheid een extra speler te trainenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Uncle het volgende:
even vraagje
als je speler 1 week of minder geblesseerd raakt krijgt hij gewoon training. Maar krijgt de vervanger dan ook training of niet? (dan zou een lichte blessure bijna een voordeel zijn alleen niet te plannen). Moet ik even weten ivm opstellign voor morgen.
aangezien zondag 2 trainees met +1 eraf zijn gegaan, kan ik dus 12 defs trainenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja, z'n vervanger krijgt ook gewoon training, dus je hebt de mogelijkheid een extra speler te trainen
eens kijken of ik er nog wel eentje hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef Grumpey het volgende:
Uncle, antwoord is 'ja'.
Een lichte blessure heeft dus inderdaad een voordeel van extra training, al valt het inderdaad dus niet te plannen.
Je kan nu deze week dus een extra speler week training meegeven.
Idd, of je moet een trainee vinden waarvan je bijna zeker bent dat die gaat stijgen, waarbij je hem een week training zelf geeft om een marge te creëren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
aangezien zondag 2 trainees met +1 eraf zijn gegaan, kan ik dus 12 defs trainenNIet dat ik er nog eentje bij ga kopen maar toch
Ja anders was het geen valsspelen geweest hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:42 schreef Tomhoog het volgende:
Nieuw iemand in de divisie... heeft die een transfer van 250.000¤ hoebedoelje ik speel vals
![]()
![]()
Die speler is ook nog is niks waard!!!
![]()
![]()
Ben jij er ook zoéénquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja anders was het geen valsspelen geweest he
Neequote:
bah klikspaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er pas 2 aangegeven, waaronder een zweede 1e divisionist. Had een 20 jarige formi scoren slecht passen zonder spec in waardeloos vorm verkocht voor 1.5 miljoen... gem. transferprijs ligt rond de 600k dus ik vond dat wel een beetje vreemd. Een noor had hem gekocht, kan dus ook een zwartmaak actie zijn
Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
Ik had ook en valsspeler in mijn comp, hij kocht en speler met en tsi van 130 voor 100k dat kon niet natuurlijk.
Hij was 33 en had geen leiderschap of ervaring.quote:
De waarde ligt er dus ver onder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee
Maar een transfer van 250k is geen valsspelen, tenzij de waarde er ver onder ligt
goddelijk SP?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:42 schreef Tomhoog het volgende:
Nieuw iemand in de divisie... heeft die een transfer van 250.000¤ hoebedoelje ik speel vals
![]()
![]()
Die speler is ook nog is niks waard!!!
![]()
![]()
Goddelijk SP?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
Ik had ook en valsspeler in mijn comp, hij kocht en speler met en tsi van 130 voor 100k dat kon niet natuurlijk.
Jep, ik heb ook ooit zo'n speler gekocht. Handig voor wedstrijden die je op rating ga verliezen. Zet zo'n speler er in en hoop op een paar vrije trappen.quote:
Ik neem aan dat ze die speler dan checken, en dat team is hierna bot geworden dus het zal toch wel niet pluis zijn geweest.quote:
Het zal zeker schelen in de verkoopprijs, maar natuurlijk ook in de aankoopprijs..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:37 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ga nog is een keer een LT trainee kopen met hoog SP.
Kijken of dat nog enigzins uitbetaald..
Die worden toch niet verkocht, ik zou teminste geen matig PM kopen met UItstekend/Formie SP. haalt je ratings alleen maar omlaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef Daemon19 het volgende:
Yup, maar als je ze laag inkoopt..
Er zijn nog genoeg mensen (in de lagere divisies) die SP trainen en spelers hebben met matig of redelijk als hoofdstat..
Hij maakt gewoon een db met alle jeugdpulls en dan kan je gewoon vergelijken of degene die jij op het oog hebt hoog zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef ASSpirine het volgende:
dat tooltje van die DJ dinges ofzo
wat is dat precies voor iets?
Dat komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, Hattrick loopt dus echt wel te kutten itt wat Deamon hierboven suggereerde (mijn verbinding zou misschien slecht zijn), want ik heb deze speler nu nog niet binnen:
Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 14-02-2006 om 22:32
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
105 000 ¤ door Kristiansund
Het bieden is geëindigd!
Wat voor database is dat (alles/verdedigers/aanvallers/middenvelders)?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef komrad het volgende:
lijkt me vaag, je moet dan toch wel voor alle YP's dihe je in de DB hebt weten hoe hoog ze zijn
Daarom heeft de NLVF die mega database
Nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
maniack, whatever happened to your avatar?
heb mezelf ook maar voor die database opgegeven. asspirine, kijken even drie pagina's terug in dit topic om te kijken waar t precies over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |