Joh! Je meent het! Maar er zijn zoveel alternatieven zodat het wel werkt. En dan kiezen ze juist Imageshack!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef truStie het volgende:
JDKopieren en plakken in nieuwe tab.
Ja he ?! Zal dat ook wel ff veranderen dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef -J-D- het volgende:
Bovenin is amper te lezen, voor de rest is ie wel ok.
Maar mijn huidige keep is ff slecht. (redelijk laag en uit vorm)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Daemon19 het volgende:
@Bonobo: Volgens mij verlies je daar veel op, zeker omdat er niet echt veel winst valt te behalen op dat niveau. Je mist wel 10 weken training, voor 2 keeper pops..
Je kan beter gewoon je training voortzetten en wil je iets anders gaan trainen, eerst een trainingsschema opzetten en ook goed kijken naar je financiele middelen.
Oftewel, ik zou het niet doen..
Klopt, dus 3 keepers halen hoog in skill + die matig hoog die ik heb. Kost 150k, 2 weken 10 spelers 20k kost 400k Totaal 550 k kosten. Ik was ff vergeten mee te rekenen dat gemiste trainingsweken natuurlijk ook geld "kost"quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar ik zou nooit op deze manier switchen van training. in het tussenseizoen een weekje op SP, conditie, passing oid kan goed uitpakken. met een switch als deze verlies je een week training voor 10 spelers. Voor goed is dat ongeveer 20k pp. Voor uitstekend 25k (ik ga er even vanuit dat ze 'kaal' zijn). Wat mij betreft weegt de winst die je maakt met keepers training hier niet tegenop.
Aha, dan ga ik over een paar weken (als m'n 20 jarige def uitstekend wordt) dat doen,quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt wel ja, ik zou het ook niet doen je kan beter en nieuwe redelijk of goed keeper koopen voor het geld van 1 verkochte trainee.
Waarom, voor een speler is het een volle week training? Dus voor 10 spelers zijn het 10 weken training..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
beetje vreemde beredenering imo
Vind ik niet, je verliest 10 100% trainingsplekken, 1 speler verliest inderdaad maar 1 week. Maar aangezien je niet je gehele training aan 1 speler aanpast en je altijd meerdere spelers traint, zullen meerdere spelers 1 week training verliezen, waarbij je aan een totaal van 10 weken training komt, maar goed..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef truStie het volgende:
Maar ze trainen allemaal in dezelfde week.. dus 1 week?
tuurlijk!, dit verhoogt de prijs alleen maar omdat hij dan meteen direct inzetbaar is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb nu iemand een weekje gewond, kan ik beter een weekje wachten alvorens hem te verkopen of niet?
Dat dacht ik al, dan wacht ik nog even 1 á 2 weekjes. Het gaat steeds beter met mijn spelertjes kopen die bijna poppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
tuurlijk!, dit verhoogt de prijs alleen maar omdat hij dan meteen direct inzetbaar is.![]()
ik ga vanavond nog over de 5,5M heen is de bedoelingquote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef ASSpirine het volgende:
13-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 324 967 ¤ ontvangen.
13-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 105 125 ¤ ontvangen.
12-02-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 213 014 ¤ aan entreegeld.
Kapitaal: 4 000 297 ¤ (4 612 377) ¤
Lorrie wat is je laatste ¤ indicatie voor de overstap naar SP trainingquote:
Ik denk vooral als ik en speler wil listen zou ik hem kopen en dan komt het meestal wel goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan wacht ik nog even 1 á 2 weekjes. Het gaat steeds beter met mijn spelertjes kopen die bijna poppen.
16,xx miljoen maar er moet nog het een en ander verkocht worden aan SC trainees (niet veel, maar toch).quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
Lorrie wat is je laatste ¤ indicatie voor de overstap naar SP training
ik heb nu 5,6M maar heb nog 4 zeer waardevolle LT trainees, de rest skill trading nog een paar wekenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
16,xx miljoen maar er moet nog het een en ander verkocht worden aan SC trainees (niet veel, maar toch).
truSteh heeft ze gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutlogo's posten die Chen en truStie toch.. abstracte kutdingen
haha dat verklaart een hoopquote:
wanneer raakt dat mannetje eens uitgeput in je avatarquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef -J-D- het volgende:
belooft/beloofd
Mwah, ze lopen in estafette dus het valt mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wanneer raakt dat mannetje eens uitgeput in je avatar
Ja, z'n vervanger krijgt ook gewoon training, dus je hebt de mogelijkheid een extra speler te trainenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Uncle het volgende:
even vraagje
als je speler 1 week of minder geblesseerd raakt krijgt hij gewoon training. Maar krijgt de vervanger dan ook training of niet? (dan zou een lichte blessure bijna een voordeel zijn alleen niet te plannen). Moet ik even weten ivm opstellign voor morgen.
aangezien zondag 2 trainees met +1 eraf zijn gegaan, kan ik dus 12 defs trainenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja, z'n vervanger krijgt ook gewoon training, dus je hebt de mogelijkheid een extra speler te trainen
eens kijken of ik er nog wel eentje hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef Grumpey het volgende:
Uncle, antwoord is 'ja'.
Een lichte blessure heeft dus inderdaad een voordeel van extra training, al valt het inderdaad dus niet te plannen.
Je kan nu deze week dus een extra speler week training meegeven.
Idd, of je moet een trainee vinden waarvan je bijna zeker bent dat die gaat stijgen, waarbij je hem een week training zelf geeft om een marge te creëren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
aangezien zondag 2 trainees met +1 eraf zijn gegaan, kan ik dus 12 defs trainenNIet dat ik er nog eentje bij ga kopen maar toch
Ja anders was het geen valsspelen geweest hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:42 schreef Tomhoog het volgende:
Nieuw iemand in de divisie... heeft die een transfer van 250.000¤ hoebedoelje ik speel vals
![]()
![]()
Die speler is ook nog is niks waard!!!
![]()
![]()
Ben jij er ook zoéénquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja anders was het geen valsspelen geweest he
Neequote:
bah klikspaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er pas 2 aangegeven, waaronder een zweede 1e divisionist. Had een 20 jarige formi scoren slecht passen zonder spec in waardeloos vorm verkocht voor 1.5 miljoen... gem. transferprijs ligt rond de 600k dus ik vond dat wel een beetje vreemd. Een noor had hem gekocht, kan dus ook een zwartmaak actie zijn
Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
Ik had ook en valsspeler in mijn comp, hij kocht en speler met en tsi van 130 voor 100k dat kon niet natuurlijk.
Hij was 33 en had geen leiderschap of ervaring.quote:
De waarde ligt er dus ver onder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee
Maar een transfer van 250k is geen valsspelen, tenzij de waarde er ver onder ligt
goddelijk SP?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:42 schreef Tomhoog het volgende:
Nieuw iemand in de divisie... heeft die een transfer van 250.000¤ hoebedoelje ik speel vals
![]()
![]()
Die speler is ook nog is niks waard!!!
![]()
![]()
Goddelijk SP?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
Ik had ook en valsspeler in mijn comp, hij kocht en speler met en tsi van 130 voor 100k dat kon niet natuurlijk.
Jep, ik heb ook ooit zo'n speler gekocht. Handig voor wedstrijden die je op rating ga verliezen. Zet zo'n speler er in en hoop op een paar vrije trappen.quote:
Ik neem aan dat ze die speler dan checken, en dat team is hierna bot geworden dus het zal toch wel niet pluis zijn geweest.quote:
Het zal zeker schelen in de verkoopprijs, maar natuurlijk ook in de aankoopprijs..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:37 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ga nog is een keer een LT trainee kopen met hoog SP.
Kijken of dat nog enigzins uitbetaald..
Die worden toch niet verkocht, ik zou teminste geen matig PM kopen met UItstekend/Formie SP. haalt je ratings alleen maar omlaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef Daemon19 het volgende:
Yup, maar als je ze laag inkoopt..
Er zijn nog genoeg mensen (in de lagere divisies) die SP trainen en spelers hebben met matig of redelijk als hoofdstat..
Hij maakt gewoon een db met alle jeugdpulls en dan kan je gewoon vergelijken of degene die jij op het oog hebt hoog zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef ASSpirine het volgende:
dat tooltje van die DJ dinges ofzo
wat is dat precies voor iets?
Dat komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, Hattrick loopt dus echt wel te kutten itt wat Deamon hierboven suggereerde (mijn verbinding zou misschien slecht zijn), want ik heb deze speler nu nog niet binnen:
Transferlijst: Aanvaller
Deadline: 14-02-2006 om 22:32
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
105 000 ¤ door Kristiansund
Het bieden is geëindigd!
Wat voor database is dat (alles/verdedigers/aanvallers/middenvelders)?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef komrad het volgende:
lijkt me vaag, je moet dan toch wel voor alle YP's dihe je in de DB hebt weten hoe hoog ze zijn
Daarom heeft de NLVF die mega database
Nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
maniack, whatever happened to your avatar?
heb mezelf ook maar voor die database opgegeven. asspirine, kijken even drie pagina's terug in dit topic om te kijken waar t precies over gaat
Ok thnx....moet ik maar ff een opstellingkje in elkaar knutselen voor vanaafquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:32 schreef Grumpey het volgende:
Die is er niet, omdat internationale oefenwedstrijden soms ook al sochtends zijn (of dinsdagavond).
De extra update is namelijk op dinsdagmiddag.
Als je een grote lading YP's verzamelt kun je zien waar de overgang tussen (bijvoorbeeld) redelijk en goed lig in TSI/salarisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef komrad het volgende:
lijkt me vaag, je moet dan toch wel voor alle YP's dihe je in de DB hebt weten hoe hoog ze zijn
Daarom heeft de NLVF die mega database
Dus die hebben er geen middenvelders inzitten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:21 schreef -J-D- het volgende:
NederLandse Verdedigers Federatie
Misschien een met redelijk pm en redelijk defquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dus die hebben er geen middenvelders inzitten?
Maar ze zijn wel goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:32 schreef Grumpey het volgende:
Enne maniac/joralf, de arctic monkeys zijn inderdaad teveel gehyped nu. Ben zelf nu ook maar overgestapt op Hard-Fi (over 2 weken optreden)
Deadline: 15-02-2006 at 16:19quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Art Frijling
TSI = 1 230 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: solid Set pieces: poor
Ik ga dan ook na Hard-Fiquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:32 schreef Grumpey het volgende:
Enne maniac/joralf, de arctic monkeys zijn inderdaad teveel gehyped nu. Ben zelf nu ook maar overgestapt op Hard-Fi (over 2 weken optreden)
Verkocht voor 408 000 ¤ aan Coat of Arms, derde divisionist uit Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Deadline: 15-02-2006 at 16:19
Asking price: 400 000 ¤
Highest bid:
400 000 ¤ by new zorky
Place a bid for this player
Ze zijn ook best vet.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef stefmans het volgende:
Het gaat anders wel lekker Grumpey.![]()
Dit is niet het fok!cup-topic..quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef AirRaid het volgende:
Rust: met een stand van 2 - 0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Het balbezit was in deze helft gelijk verdeeld.
ach voorsprong is voorsprongquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit is niet het fok!cup-topic..
Toeval dat we op dezelfde zaten te bieden, het is dat je het in mn gastenboek had gezet. Ik had het anders niet opgemerktquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
godver té traag. ik probeer een trainee te zoeken...
Hij heeft in 6 competitieduels 6 doelpunten nu, en in 3 bekerwedstrijden 3 doelpunten, wat hem precies 1 op 1 geeft. Na deze wedstrijd draait hij dus boven de 1 per wedstrijdquote:
Weet ik veel.. moet je bij JD zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:52 schreef Chen het volgende:
Joralf!
Waar slaat dit nou op dat ik wordt gebanned van #fokhattrick. Wat ik zeg is gewoon mijn mening toch?
een echt clubicoon is al vanaf het begin bij je clubquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef hollander76 het volgende:
Kut :`)
Mijn clubicoon, als sinds dag 2 bij de club is weer geblesseerd.... en hij is 35
1 2 3 4 5 | Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: counter Tactiekvaardigheid: uitmuntend |
Ja maar goed, dankzij hem ben ik wel gepromoveerd.... het ondergeschoven vleugelaanvalkindje is onder hem tot leven gekomen. En nu is ie niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een echt clubicoon is al vanaf het begin bij je club
Hoe ver heen is hij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar goed, dankzij hem ben ik wel gepromoveerd.... het ondergeschoven vleugelaanvalkindje is onder hem tot leven gekomen. En nu is ie niet meer![]()
Ow, en hij was goedkoop![]()
Ik had laatst ook 90% balbezitquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Net een vriendschappelijk potje gewonnen van een degradatieklant van een league boven me. Maareh, ik had 92% balbezit. Ik bedoel, dat is toch wel wat aan de hoge kant, voor een wedstrijd met 2 teams met volle bezetting. Of niet?
4 weken, hij mag nog een ere rondje lopen door het stadion volgende keer :`) Daarna is het uitzwaaien en wegwezenquote:
ik zeg, gooi hem nu de deur uit, scheelt weer week salaris enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
4 weken, hij mag nog een ere rondje lopen door het stadion volgende keer :`) Daarna is het uitzwaaien en wegwezen![]()
Ach hij heeft sentiment met deze speler laat hem die rottige salaris update ook nog overleven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zeg, gooi hem nu de deur uit, scheelt weer week salaris enzo.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Grumpey het volgende:
sentiment met niet bestaande spelers in een viritueel voetbalmanagerspel.....![]()
ach ja, het leven is toch relatief zinloos in zijn aard...
zeg dat dan, nu zeg ik, goed bezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef hollander76 het volgende:
Maar goed, er staan nog een aantal grotere salarisvreters op de ontslaglijst dus ik weet niet of ik wel voor zondag hem kan ontslaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |