ach voorsprong is voorsprongquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit is niet het fok!cup-topic..
Toeval dat we op dezelfde zaten te bieden, het is dat je het in mn gastenboek had gezet. Ik had het anders niet opgemerktquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
godver té traag. ik probeer een trainee te zoeken...
Hij heeft in 6 competitieduels 6 doelpunten nu, en in 3 bekerwedstrijden 3 doelpunten, wat hem precies 1 op 1 geeft. Na deze wedstrijd draait hij dus boven de 1 per wedstrijdquote:
Weet ik veel.. moet je bij JD zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:52 schreef Chen het volgende:
Joralf!
Waar slaat dit nou op dat ik wordt gebanned van #fokhattrick. Wat ik zeg is gewoon mijn mening toch?
een echt clubicoon is al vanaf het begin bij je clubquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef hollander76 het volgende:
Kut :`)
Mijn clubicoon, als sinds dag 2 bij de club is weer geblesseerd.... en hij is 35
1 2 3 4 5 | Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: counter Tactiekvaardigheid: uitmuntend |
Ja maar goed, dankzij hem ben ik wel gepromoveerd.... het ondergeschoven vleugelaanvalkindje is onder hem tot leven gekomen. En nu is ie niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een echt clubicoon is al vanaf het begin bij je club
Hoe ver heen is hij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar goed, dankzij hem ben ik wel gepromoveerd.... het ondergeschoven vleugelaanvalkindje is onder hem tot leven gekomen. En nu is ie niet meer![]()
Ow, en hij was goedkoop![]()
Ik had laatst ook 90% balbezitquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Net een vriendschappelijk potje gewonnen van een degradatieklant van een league boven me. Maareh, ik had 92% balbezit. Ik bedoel, dat is toch wel wat aan de hoge kant, voor een wedstrijd met 2 teams met volle bezetting. Of niet?
4 weken, hij mag nog een ere rondje lopen door het stadion volgende keer :`) Daarna is het uitzwaaien en wegwezenquote:
ik zeg, gooi hem nu de deur uit, scheelt weer week salaris enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
4 weken, hij mag nog een ere rondje lopen door het stadion volgende keer :`) Daarna is het uitzwaaien en wegwezen![]()
Ach hij heeft sentiment met deze speler laat hem die rottige salaris update ook nog overleven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zeg, gooi hem nu de deur uit, scheelt weer week salaris enzo.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Grumpey het volgende:
sentiment met niet bestaande spelers in een viritueel voetbalmanagerspel.....![]()
ach ja, het leven is toch relatief zinloos in zijn aard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |