Is daar nog werk in te vinden dan.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een ICT diploma en wil niet in de ict werken .
Vormgeving.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Molluck het volgende:
Welke studie doe jij dan?
Wij krijgen bij studieorientatie op de middelbare school wel een zicht op de hoeveelheid werk die er in het verschiet ligt (en het bijbehorende salaris trouwens)
Dan verslaat hij jou in elk geval bij de spellingsronde van de sollicitatie.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Nouja pech voor jouw, je kan altyd nog een bijbaantje bij de AH krijgen
Hmnn, maar op zich liggen daar dan wel weer mogelijkheden om freelance voor je zelf te beginnen toch?quote:
Nee, ik ben te oud daarvoor. En nu maar even serieus reageren graag.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Nouja pech voor jouw, je kan altyd nog een bijbaantje bij de AH krijgen
Dat zal wel moeten denk ik. Waarschijnlijk samen met anderen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hmnn, maar op zich liggen daar dan wel weer mogelijkheden om freelance voor je zelf te beginnen toch?
Heb ik word spellingscorrectie voorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan verslaat hij jou in elk geval bij de spellingsronde van de sollicitatie.![]()
Maarre, vormgeving, dat klinkt niet eens zo slecht eigenlijk. Misschien dat de economie nu even slecht draait, maar voor in de toekomst moet er zeker wel werk liggen bij productdesign enzo.
Ok, je moet gewoon ergens als vrijwilliger beginnen. Dan kryg je netwerk en dan kan je echte baan zoeken, lijkt mij het makkelijkst.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud daarvoor. En nu maar even serieus reageren graag.
Ja genoeg veel help/servicedesk enzo maar daar heb ik geen trek in ..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is daar nog werk in te vinden dan.
Leuk. Maar zo werkt het niet. Succes.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ok, je moet gewoon ergens als vrijwilliger beginnen. Dan kryg je netwerk en dan kan je echte baan zoeken, lijkt mij het makkelijkst.
En wat is de haalbaarheid van je toekomstplannen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef Renesite het volgende:
Wat voor studie doe je en wat ga/wil je er mee bereiken
Zo moeilijk is het toch niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |