Als ik het goed heb is het verheerlijken van terrorisme in Engeland strafbaar. Hoezo jij deze man z`n recht op vrijheid van meningsuiting zou willen verdedigen is mij een raadsel, zal wel weer met het blinde broederschap te maken hebben neem ik aan?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Meki het volgende:
zijn vrijheid van meningsuiting
slecht maar het is zijn recht om dat te zeggen
er bestaan geen broederschap voor terroristenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is het verheerlijken van terrorisme in Engeland strafbaar. Hoezo jij deze man z`n recht op vrijheid van meningsuiting zou willen verdedigen is mij een raadsel, zal wel weer met het blinde broederschap te maken hebben neem ik aan?
Er zijn grenzen aan vrijheid van meningsuiting hoor, aanzetten tot haat valt daar namelijk niet onder. Ik neem aan dat deze Imam net zo beledigt was door de Deense cartoons als al die andere moslims, maar hij heeft er schijnbaar geen moeite mee om de nabestaanden van de aanslagen op de ziel te trappen. Zelfs jij moet zien hoe krom die gedachtengang is.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Meki het volgende:
zijn vrijheid van meningsuiting
slecht maar het is zijn recht om dat te zeggen
dat weet ik niet meer , ik weet niet meer waar de grenzen zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan vrijheid van meningsuiting hoor, aanzetten tot haat valt daar namelijk niet onder. Ik neem aan dat deze Imam net zo beledigt was door de Deense cartoons als al die andere moslims, maar hij heeft er schijnbaar geen moeite mee om de nabestaanden van de aanslagen op de ziel te trappen. Zelfs jij moet zien hoe krom die gedachtengang is.
Tsja, wat moet je daar nou nog op zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer , ik weet niet meer waar de grenzen zijn
Ja dat zie je nu bij Europaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:43 schreef TranceAction het volgende:
Dit geldt ook voor de moslims in Nederland. We weten wat ze voor de camera zeggen maar niet wat ze denken. Ik denk dat we de echte gezichten van moslims pas gaan zien op het moment dat zij aan de macht zijn, dus over plm 30 jaar (gezien hun geboortecijfers).
Heel simpelquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer , ik weet niet meer waar de grenzen zijn
Klopt en het zou dom van ons zijn om daarop te wachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:43 schreef TranceAction het volgende:
Dit geldt ook voor de moslims in Nederland. We weten wat ze voor de camera zeggen maar niet wat ze denken. Ik denk dat we de echte gezichten van moslims pas gaan zien op het moment dat zij aan de macht zijn, dus over plm 30 jaar (gezien hun geboortecijfers).
Tja wat kun je er aan doen, behalve dan op Geert Wilders te stemmen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt en het zou dom van ons zijn om daarop te wachten.
Nee dank je, ik hoop dat de grote partijen dat gevaar bijtijdig inzien. Ze hebben al zowat alles van Fortuin overgenomen dus nu alleen dit nog.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Tja wat kun je er aan doen, behalve dan op Geert Wilders te stemmen.
We kunnen jou, om je geheugen op te frissen, wel even op excursie sturen in de buurt van (of net over) de grens.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Meki het volgende:
ik weet niet meer waar de grenzen zijn
En komt volgende week al in aanmerking voor vervroegde vrijlating volgens het Sunday Times artikel.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef DaveHarris het volgende:
Van de FP:
Al-Faisal, volgens Hamid Ali een goede maar ietwat ontvlambare islamgeleerde, werd in 2003 veroordeeld tot een gevangenisstraf van zeven jaar omdat hij opriep tot het vermoorden van joden en ongelovigen.
Volgens de Britse wet ben jij strafbaar vanwege het propageren van haat.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Geef die vent een koran, kan zich dan doodrukken op zijn geliefde.
Dit vind ik veel kwalijker.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Volgens de Britse wet ben jij strafbaar vanwege het propageren van haat.
Jouw fixatie, een soort van haat- en liefdeverhouding, voor datgene wat tussen de benen van de Imams zich bevindt is inderdaad wat minder kwalijk. Toch ontkom je niet aan het feit dat dit evenzeer kwalijk is:quote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dit vind ik veel kwalijker.
[afbeelding]
De grote partijen zien niks, alleen zaken die met financiën van doen hebben, en dat raken ze zelfs kwijt (zie de 7 miljard voor de EU die spoorloos verdwenen is). Ik stem volgend jaar Wilders, wie nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoop dat de grote partijen dat gevaar bijtijdig inzien. Ze hebben al zowat alles van Fortuin overgenomen dus nu alleen dit nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |