Vergeet de piet smilie niet,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef AirwiN het volgende:
Als we af en toe es ' Tieten' roepen, dan merkt niemand verschil hoor...
Hij had 't beter zijn 2 dagen kunnen uitzitten en gewoon meelezen onder 't GF account.. Nu is hij verder van huis en zijn kloon ookquote:
Was je matras ook bruin?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi, ik heb buikgriep en heb vannacht 2 keer in m'n broek gescheten...![]()
Ik val ook weer in een goed gesprek binnen zie ikquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Mijn eerste reactie wasquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die deed 't laatst niet meer...quote:
Dat is ook mijn laatste reactiequote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoi! Mijn eerste reactie wasMaar voor de rest... lullig dat je ziek bent
Gelukkig niet...quote:
Als we allemaal zo verstandig waren als jij dan was er nog maar weinig te beleven hier op het forumquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij had 't beter zijn 2 dagen kunnen uitzitten en gewoon meelezen onder 't GF account.. Nu is hij verder van huis en zijn kloon ook
Had jij laatst ook geen buikgriep waarvan je alle smakelijke details op het forum neer pleurde?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val ook weer in een goed gesprek binnen zie ik
En ik laatst op mijn werk nog een grote bek hebben dat ik nooit ziek ben...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoi! Mijn eerste reactie wasMaar voor de rest... lullig dat je ziek bent
ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef 2biergraag het volgende:
Alle vrouwen zijn KUThoeren!!!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had jij laatst ook geen buikgriep waarvan je alle smakelijke details op het forum neer pleurde?![]()
Mensen onwel in Amsterdamse Burger King ?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wees blij anders neukte je kerelsquote:Op zondag 12 februari 2006 13:55 schreef 2biergraag het volgende:
Alle vrouwen zijn KUThoeren!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |