abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 13:31:31 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_34996133
Dus ik heb met m'n oma afgesproken dat ik even een kopje koffie bij d'r kom doen, is gezellig enzo, ook al is de band met oma niet zo ontzettend hecht.

Maar ik kan maar van 2 tot 4, want ik moet daarna ook weer naar m'n zus, op kraamvisite. Begint m'n oma te flippen dat ik maar 2 uurtjes kan en dat ik 'niet weet hoe gauw ik weg moet zijn'. Pff. Ik werk 5 dagen in de week ja, ik moet in die 2 vrije dagen die ik overhoud gewoon een hele hoop doen, zodat ik ook nog eens af en toe op m'n gat kan zitten.

Zeikerds. En nu begint m'n ma ook al, dat ik weer eens niet thuis ben met het eten. "Het is hier geen hotel!"

Ik betaal 200 euro in de maand ja, het is echt wel een hotel!
Nee jij bent lekker. =X
pi_34996214
whaha, je oma 0wnt je
pi_34996224
Tegenwoordig heeft niemand meer tijd voor familie.
pi_34996359
Misschien moet je oma maar eens gaan werken, dan weet ze tenminste wat vrij hebben is in het weekend. Mijn oma van 80 werkt in de bouw en is maar al te blij dat wij niet op visite gaan elke zondag.
pi_34996383
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef PsyCha het volgende:
Tegenwoordig heeft niemand meer tijd voor familie.
Dús?
pi_34996392
Schandalig dat je niet meer tijd voor je familie hebt.
pi_34996407
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef TheMaestro het volgende:
Misschien moet je oma maar eens gaan werken, dan weet ze tenminste wat vrij hebben is in het weekend. Mijn oma van 80 werkt in de bouw en is maar al te blij dat wij niet op visite gaan elke zondag.

TS: je hebt helemaal gelijk, zeikende ouwe wijven zijn HEEL irritant. Moet ze zelf maar bij een bridgeclub gaan om nieuwe contacten te zoeken.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_34996412
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dús?
Wat dus? Het is een conclusie... dat is de dus
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 13:42:26 #9
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34996445
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

TS: je hebt helemaal gelijk, zeikende ouwe wijven zijn HEEL irritant. Moet ze zelf maar bij een bridgeclub gaan om nieuwe contacten te zoeken.
als jij al door de week werkt..
en die personen (contacten ..) ook..
dan kunnen ze alleen in het weekeinde bejaardensex hebben ..
slim idee
pi_34996483
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat dus? Het is een conclusie... dat is de dus
Hij vindt waarschijnlijk net als ik, dat tijd in je familie steken bullshit is.
pi_34996528
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Sebasser het volgende:

[..]

als jij al door de week werkt..
en die personen (contacten ..) ook..
dan kunnen ze alleen in het weekeinde bejaardensex hebben ..
slim idee
!!! precies !!!

Het is gewoon voor de jongere mensch HEEL irritant om 2 uur te moeten aanhoren dat vroeger alles beter was, niemand tijd voor de bejaarde muts heeft, en dat ze niet meer meetellen in de maatschappij. Als je oma leuk was, dan HOEFT ze niet te vragen om langs te komen, dan doe je dat gewoon.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_34996566
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hij vindt waarschijnlijk net als ik, dat tijd in je familie steken bullshit is.
Goh zou je denken?

Nogmaals schande!
pi_34996622
Ohw, ja, Ik hoop dat als TS op leeftijd is z'n kinderen hem in een tehuis dumpen en z'n kleinkinderen al helemaal niet op bezoek komen.
pi_34996636
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Goh zou je denken?

Nogmaals schande!
Ik vind het geen schande, aangezien het je eigen leven is. Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is. Of ze nou oud is of niet. Ze denkt alleen aan zichzelf en denkt er niet bij na dat kleinzoon een fulltime baan heeft PLUS een eigen leven. Ik kan me echt boos maken om zulke bejaarden.
pi_34996706
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ik vind het geen schande, aangezien het je eigen leven is. Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is. Of ze nou oud is of niet. Ze denkt alleen aan zichzelf en denkt er niet bij na dat kleinzoon een fulltime baan heeft PLUS een eigen leven. Ik kan me echt boos maken om zulke bejaarden.
Ik kan me niet druk maken om mensen die geen tijd over hebben voor familie.... ze doen het zelf ook niet, doe ik het ook niet!
En vooraan staan als de erfenis bekend wordt....
pi_34996730
quote:
Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is
Bijna signature-waardig.
Dus...
pi_34996753
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik kan me niet druk maken om mensen die geen tijd over hebben voor familie.... ze doen het zelf ook niet, doe ik het ook niet!
Nou, dat laatste... dat zou ik idd ook een beetje raar vinden.
pi_34996770
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Bijna signature-waardig.
bijna?
pi_34996935
quote:

[..]

Ja, uiteraard dan vooraan staan. Indien mogelijk alleen voordelen, en geen nadelen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34997201
mja kan dat..ik heb ook zo een oma.. en als je er dan eens wel bent ,krijg je ook nog eens het geklaag aan te horen van ,wie er al geweest zijn of juist nog niet en eerlijk al zou ik niet 3 dgn in de week en 2 dgn stage hebben...

ik hou het gewoon daar niet langer uit..na een uurtje denk ik..het is weer tijd
Salsa Española
pi_34997204
Precies maar alle ontelbare keren dat oma zijn luiers heeft verschoond op zijn verjaardagen is geweest en noem het allemaal op wordt vergeten.
Nu is oma alleen is afhankelijk van haar familie en die hebben het nu te druk.
Hoop voor de TS dat zijn (klein)kinderen niet zo zijn als hij/zij bejaard en alleen is.
pi_34997322
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef omapietje het volgende:
Precies maar alle ontelbare keren dat oma zijn luiers heeft verschoond op zijn verjaardagen is geweest en noem het allemaal op wordt vergeten.
Ten eerste heeft oma er wel zelf voor gekozen om in een dergelijke situatie terecht te komen (het moeten verschonen van de luiers), en ten tweede heeft de baby in kwestie daar niet zelf voor gekozen. Dus dat is verder niet relevant.
En voor verjaardagen geldt, daar ga je heen als je wilt komen, en daar moet niet iets tegenover staan, als er wel wat tegenovermoet staan is het sowieso zinloos om te komen en kan je net zo goed wegblijven.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:08:20 #23
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_34997355
quote:

[..]

Waarom zou je zoveel contact moeten hebben met je familie ? Ik snap dat totaal niet.
M'n ouders/broer spreek ik relatief vaak, maar de minder directe familie (ooms, tante's, neven/nichten) haast nooit, heb ik ook helemaal geen behoefte aan en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen (ondanks dat ze zelf anders beweren) dat die mensen behoefte hebben aan contact met mij. Volgens mij is het voornamelijk een 'goed fatsoen' dingetje.

't zijn allemaal wel aardige mensen hoor, maar anders dan een klein deel van mijn genen heb ik verder helemaal niks met ze gemeen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:12:05 #24
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34997505
Gelukkig heb ik niet zo'n oma, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat als je eens een keer over je hart strijkt om tijdens je drukke schema nog even langs je oma te gaan, je kwaad bent als je gezeik krijgt als je maar 2 uurtjes blijft
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:31:03 #25
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_34998289
Als je oma bezoek wil hebben moet zij gezellig en cool worden, heel simpel!
ha ha ha ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')