Dús?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef PsyCha het volgende:
Tegenwoordig heeft niemand meer tijd voor familie.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef TheMaestro het volgende:
Misschien moet je oma maar eens gaan werken, dan weet ze tenminste wat vrij hebben is in het weekend. Mijn oma van 80 werkt in de bouw en is maar al te blij dat wij niet op visite gaan elke zondag.
als jij al door de week werkt..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]![]()
![]()
TS: je hebt helemaal gelijk, zeikende ouwe wijven zijn HEEL irritant. Moet ze zelf maar bij een bridgeclub gaan om nieuwe contacten te zoeken.
Hij vindt waarschijnlijk net als ik, dat tijd in je familie steken bullshit is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat dus? Het is een conclusie... dat is de dus
!!! precies !!!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als jij al door de week werkt..
en die personen (contacten ..) ook..
dan kunnen ze alleen in het weekeinde bejaardensex hebben ..
slim idee
Goh zou je denken?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij vindt waarschijnlijk net als ik, dat tijd in je familie steken bullshit is.
Ik vind het geen schande, aangezien het je eigen leven is. Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is. Of ze nou oud is of niet. Ze denkt alleen aan zichzelf en denkt er niet bij na dat kleinzoon een fulltime baan heeft PLUS een eigen leven. Ik kan me echt boos maken om zulke bejaarden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh zou je denken?![]()
Nogmaals schande!
Ik kan me niet druk maken om mensen die geen tijd over hebben voor familie.... ze doen het zelf ook niet, doe ik het ook niet!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik vind het geen schande, aangezien het je eigen leven is. Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is. Of ze nou oud is of niet. Ze denkt alleen aan zichzelf en denkt er niet bij na dat kleinzoon een fulltime baan heeft PLUS een eigen leven. Ik kan me echt boos maken om zulke bejaarden.
Bijna signature-waardig.quote:Ik krijg uit TS' verhaal de indruk dat zijn oma een ondankbare bitch is
Nou, dat laatste... dat zou ik idd ook een beetje raar vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet druk maken om mensen die geen tijd over hebben voor familie.... ze doen het zelf ook niet, doe ik het ook niet!
En vooraan staan als de erfenis bekend wordt....
quote:
Ja, uiteraard dan vooraan staan. Indien mogelijk alleen voordelen, en geen nadelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kan me niet druk maken om mensen die geen tijd over hebben voor familie.... ze doen het zelf ook niet, doe ik het ook niet!
En vooraan staan als de erfenis bekend wordt....
Ten eerste heeft oma er wel zelf voor gekozen om in een dergelijke situatie terecht te komen (het moeten verschonen van de luiers), en ten tweede heeft de baby in kwestie daar niet zelf voor gekozen. Dus dat is verder niet relevant.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef omapietje het volgende:
Precies maar alle ontelbare keren dat oma zijn luiers heeft verschoond op zijn verjaardagen is geweest en noem het allemaal op wordt vergeten.
Waarom zou je zoveel contact moeten hebben met je familie ? Ik snap dat totaal niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |