abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35092175
foutje is opgelost ik had bf2.exe hernoemd, dus die werd niet gepatched, de rest wel. het is nu reeds verholpen. thanks guys
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:26:49 #227
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_35092469
Ben nu de patch aan het draaien. In principe had iedereen nieuwe unlocks gekregen, maar iedereen heeft ze denk ik al verspeeld.

Zo, de patch is geinstalleerd.. ben benieuwd, ik ga 'm nu draaien.
pi_35093039
Hoe kan je je unlocks verspelen dan? Vergaan die op een gegeven moment??
pi_35093129
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef jjdevries het volgende:
Hoe kan je je unlocks verspelen dan? Vergaan die op een gegeven moment??
Mag hopen van niet, heb er drie opgespaard (dank Sickert ) om de Sniper te kunnen unlocken. 1 shot one kill

Is de Scar trouwens ook een beetje een lekker wapen ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35094627
EA Games, Challenge everything. En hoe. EA begint Microsoft naar de kroon te steken met beta-releases. Op zich prima produkten. Tenminste, als het werkt. Werkt het niet dan mag je gissen in het duister.

Het is weer eens gedonder. Eerst internet afstruinen naar een patch zonder dat je je weer eens ergens moet registreren of dat er een 20kb lijntje loopt te hikken. Vervolgens patchen: doet het niet, zit te zeuren dat er een patch nodig is die je al hebt. Van alles geprobeerd, uiteindelijk heel de zwik maar weer opnieuw geinstalleerd. Patchen verliep toen prima waarbij er genoeg tijd was voor een paar bakken koffie. Nu is het gepatcht, werkt het spul niet. 'Connecting to accountserver' staat vele minuten veelzeggend in beeld, vervolgens *crash*.

Misschien zou de industrie eens wat geld kunnen steken in fatsoenlijke releases en patches die het gewoon doen, zonder dat je raketgeleerde dient te wezen. Je betaalt 49 Euro niet voor niets. Intussen is hier een vrije avond naar de klote en daar baal ik van. Ik heb geen tijd en geen zin om forums af te struinen naar mogelijke hacks om het spul weer aan het werk te krijgen.
pi_35094856
Ik vind de patch tot nu toe echt knudde!

De blackhawk is super snel uit de lucht geschoten, je moet nog langer schieten om iemand neer te halen en er zijn wapens een stuk onnauwkeuriger

Hee .. bij de weg! Wat vinden jullie van mijn avatar ??????????????
Altijd blijven lachen!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:33:36 #232
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_35095438
de patch is kut,
en je avatar ook

(sorry ben sjagrijnig dat me schouder pijn doet,ik wil bf2 spelen gvd)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:38:23 #233
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35095668
Is de performance ook beter? BF2 blijft by far het slechst geprogrammeerde spel ooit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:41:22 #234
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_35095802
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de performance ook beter? BF2 blijft by far het slechst geprogrammeerde spel ooit
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....

eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan )
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_35095881
ik zag een gast van Dice vanmiddag op een server, en die kreeg van iedereen de volle laag over de nieuwe patch. mijn enige vraag was waarom bf2 zo'n systemenslurper is terwijl er niks "groundbreaking" visuele dingen inzitten. kreeg geen antwoord, hij was wss te druk met de flamewars te beantwoorden
pi_35096324
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Ik vind de patch juist veel beter
Eindelijk heeft AA echt nut...
onzin, zelfs als je flares dropt wordt je nog geraakt, heeft echt helemaal geen zin meer om te vliegen. EA is hard bezig om er een groundwar van te maken, ipv een total war, zoals het hoort. als ik groundwars wil ga ik wel CoD2 spelen

[ Bericht 2% gewijzigd door Incolumis op 15-02-2006 09:50:02 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:11:24 #237
21467 franske19
Hit the deck!
pi_35096971
Usenet linkje

Anyway, veel goede verbeteringen alleen de PKM is het nieuwe noob kanon. Enorm sterk en het duiken naar de grond met het wapen om vervolgens hele squads omver te maaien gaat nog steeds perfect. Zonde dat een support wapen nu het beste assault wapen is. Maar ja Dice/EA staat bekend om hen volstrekt idote ideeen.

Ik hoop dat er snel een paar goede mods komen die dit spel kunnen redden, Forgotten Hope 2 voor WO2 (blijft toch stukken beter dan modern combat) en Project Reality om het allemaal wat realistischer te krijgen.
pi_35097059
Point of Existence lijkt me ook vet
pi_35097755
Mijn gal over de patch:
De nieuwe P90 is een geweer wat rubberen kogels afvuurt
De machineguns zijn ietswat te accuraat.. ze moeten alleen accuraat zijn als je als al liggend schiet en niet terwijl je naar de grond gaat.
De anti tank missile heeft een reload bug (soms geen reload nodig om nog een keer te vuren)
Algehele laggy indruk
Choppers zijn van karton ineens
De grenade launcher noobs kunnen nog steeds hun hart ophalen

resultaat:
Fuck die handwapens ik ga fulltime tank hoeren
pi_35098095
Heerlijk.

Het crashen kan gebeuren als de account server overbelast is. Kennelijk.

Na nog een paar keer proberen draait BF2. Een paar minuten althans, voordat je gekicked wordt met 'This PB server requires (A1365 C1.227)-error loading pbag).

Jawel, Punkbuster is geupdate. Uiteindelijk met de hand zelfs en PB geeft aan dat de juiste versie geinstalleerd is.

Echt fantastisch dit. Het doet me denken aan een MS Word document met lijnen die je niet wegkrijgt.
pi_35098831
bedtijd.

nwe patch is kut.. heli vliegen heeft geen zin meer nu. attack gaat nog maar transport is echt karton idd.

Die guns van de bh schieten nog geen deuk in een pakje boter.. beetje overgecorigeerd imo.

Wel weer lekker gespeeld al zie die fucking knife and pistol badge nog niet lukken.

@Escape: LASSIE
pi_35098900
Wat een kutpatch zeg. Zoals sickert al zei: me opa ligt en staat nog sneller op. Daarentegen is dolphin diving wel verdwenen wat erg fijn is! (evenals Bunny Hoppers)

Verder slaat de BH nu nergens meer op, die kun je aan de kant laten staan. Schieten vanaf 3 meter kan geloof ik al niet. Het zal wel allemaal wennen zijn maar toch! De PKM moet ik gauw eens proberen, hoor veel positieve reacties.

@Lies: Mooi hoor
BF2: Diamond3d
pi_35098920
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef jpjedi het volgende:
@Escape: LASSIE
Die is idd druk bezig, en gelijk heeftie!
BF2: Diamond3d
pi_35100041
Nou keb vanavond ook weer gespeed.... Vind de nieuwe patch eigenlijk wel relaxed.... Tis even wennen maar krijg nu wel makkelijk mensen dood met rifles....

Wat me trouwens wel is opgevallen... Lijkt net alsof die vehicle damage weer omhoog is geschroeft.... je rijd tegen teammate aan en hij/zij is gelijk dood.... ook al opgevallen jongens?

(First post whoooohoooo, nou je zin? ZIEKERT!)
pi_35100663
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef NeHoX het volgende:
Nou keb vanavond ook weer gespeed.... Vind de nieuwe patch eigenlijk wel relaxed.... Tis even wennen maar krijg nu wel makkelijk mensen dood met rifles....

Wat me trouwens wel is opgevallen... Lijkt net alsof die vehicle damage weer omhoog is geschroeft.... je rijd tegen teammate aan en hij/zij is gelijk dood.... ook al opgevallen jongens?

(First post whoooohoooo, nou je zin? ZIEKERT!)

werd tijd pannelap
Narf!
pi_35101370
welke moet je der op zetten. de gewone of de incremental patch?!?

pls help... anders zit ik iets voor niets te downen...
pi_35101420
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutpatch zeg. Zoals sickert al zei: me opa ligt en staat nog sneller op. Daarentegen is dolphin diving wel verdwenen wat erg fijn is! (evenals Bunny Hoppers)

Verder slaat de BH nu nergens meer op, die kun je aan de kant laten staan. Schieten vanaf 3 meter kan geloof ik al niet. Het zal wel allemaal wennen zijn maar toch! De PKM moet ik gauw eens proberen, hoor veel positieve reacties.

@Lies: Mooi hoor
pff. en die blackhawk werd al zovaak aan de kant laten staan... (ik neem altijd echt altijd de attack chopper)!!!
  woensdag 15 februari 2006 @ 08:55:29 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35101442
Hoe meer groundwar hoe beter

Ik blijf een MoH:AA speler
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_35101985
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef kievit19 het volgende:

[..]

lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....

eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan )
Dries_Meijer@hotmail.com
pi_35102552
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:50 schreef JumperJack het volgende:
welke moet je der op zetten. de gewone of de incremental patch?!?

pls help... anders zit ik iets voor niets te downen...
zoals al eerdr aangegeven, de incremental is gewoon om 1.12 naar 1.2 op te schroeven, en de full patch is alle patches, 1.0 tot 1.2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')