Mag hopen van niet, heb er drie opgespaard (dank Sickertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef jjdevries het volgende:
Hoe kan je je unlocks verspelen dan? Vergaan die op een gegeven moment??
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de performance ook beter? BF2 blijft by far het slechst geprogrammeerde spel ooit
onzin, zelfs als je flares dropt wordt je nog geraakt, heeft echt helemaal geen zin meer om te vliegen. EA is hard bezig om er een groundwar van te maken, ipv een total war, zoals het hoort. als ik groundwars wil ga ik wel CoD2 spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik vind de patch juist veel beter![]()
Eindelijk heeft AA echt nut...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef NeHoX het volgende:
Nou keb vanavond ook weer gespeed.... Vind de nieuwe patch eigenlijk wel relaxed.... Tis even wennen maar krijg nu wel makkelijk mensen dood met rifles....
Wat me trouwens wel is opgevallen... Lijkt net alsof die vehicle damage weer omhoog is geschroeft.... je rijd tegen teammate aan en hij/zij is gelijk dood.... ook al opgevallen jongens?
(First post whoooohoooo, nou je zin? ZIEKERT!)
pff. en die blackhawk werd al zovaak aan de kant laten staan... (ik neem altijd echt altijd de attack chopper)!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutpatch zeg. Zoals sickert al zei: me opa ligt en staat nog sneller op. Daarentegen is dolphin diving wel verdwenen wat erg fijn is! (evenals Bunny Hoppers)![]()
Verder slaat de BH nu nergens meer op, die kun je aan de kant laten staan. Schieten vanaf 3 meter kan geloof ik al niet. Het zal wel allemaal wennen zijn maar toch! De PKM moet ik gauw eens proberen, hoor veel positieve reacties.
@Lies: Mooi hoor![]()
Dries_Meijer@hotmail.comquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....
eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan)
zoals al eerdr aangegeven, de incremental is gewoon om 1.12 naar 1.2 op te schroeven, en de full patch is alle patches, 1.0 tot 1.2quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:50 schreef JumperJack het volgende:
welke moet je der op zetten. de gewone of de incremental patch?!?
pls help... anders zit ik iets voor niets te downen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |