En gister 700.000?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:03 schreef pberends het volgende:
Vorige week Koppensnellers 971.000, normale Kopspijkers was 2,4 miljoen.
Oh. Nou ik ben Evelien. Aangenaamquote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zit nu al een tijdje op je introductie te wachten.
Welkom, welkom!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh. Nou ik ben Evelien. Aangenaam. Ik ben hierheen gestuurd omdat ik de ShowChat-reeks (van Soaps, Showbizz...) altijd verziek met politiek geneuzel.
Ik begrijp je post niet helemaal.... (nou ja eigenlijk helemaal niet)quote:Op zondag 12 februari 2006 12:19 schreef Yildiz het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen om deze discussie @ Buitenhof.
Energie behandelen alsof het de invoering van de euro is.
Meningen en heel de reutemeteut.
Sorry hoor, maar kernenergie is ook eindig.
Oja, gooi lobby er ook maar bij. En ik wil bijna drogreden erbij zetten.
Ik ben er ineens nogal sceptisch en afwachtend over.
Nouja, ik zag net Buitenhof, over de discussie betreffende energie, en ik weet wel dat het aan de ene kant niet te moeilijk kan worden, maar het is al met al een beetje jammer om het allemaal zo politiek te spelen, de toekomst van energievoorziening.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal.... (nou ja eigenlijk helemaal niet)
Een subforum vs subforum rel is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef George-Butters het volgende:
boeiend.
Waar moet ik posten?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een subforum vs subforum rel is natuurlijk nooit verkeerd.
Het keldertje?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef George-Butters het volgende:
Waar moet ik posten?
Hij heeft erg zware oogleden.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:34 schreef Yildiz het volgende:
Ai, machtswellust. dat vind ik altijd eng aan de Excuus Unie.
Vind je het gek, met je kop boven de beerput van Brussel hangen, terwijl er niet over gesproken wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij heeft erg zware oogleden.
Dus jij bent nog steeds vóór de grondwet?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat je dat niet vermijdt door tegen de 'vergroting' van de Europese Unie te zijn. Door de Europose Grondwet werd de macht juist beter gedoceert, denk bijvoorbeeld aan een oplossing voor het democratisch gat(rond de Raad van Ministers).
*tussen haakjes omdat ik niet doel om meer landen toelaten maar op meer 'macht'.
Nou, mwah. Als ik had mogen stemmen had ik 'voor' gestemd. Maar ik zie ook wel de eventuele nadelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus jij bent nog steeds vóór de grondwet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |