abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37046921
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:57 schreef dazzled het volgende:

[..]

Ik had ook inderdaad zeer zeker verwacht dat Mine het zou winnen. Technisch waren zij ook de beste al zeg ik het zelf.

opnamens heb ik nog niet gehoord. Waar zijn ze eigenlijk te beluisteren dan?
Mijn broertje heeft opnames zitten maken die de bands als het goed is nog op CD aangeleverd krijgen.. hij was bezig ze om te zetten naar MP3 en zo kreeg ik een aantal nummers toe-geMSN't

Van Mine was trouwens de zang minder goed - als geheel vond ik jullie wel de beste band.
ff een veer in jullie reet

Die Sonor op de foto, zat dat ding vol met kussens ofzo? Dat ding klinkt niet zo best op de opnames.... bij geen enkele band.
pi_37048856
wtf hoe weet jij van de opnames
PS4 online: micro_nl
pi_37050544
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
wtf hoe weet jij van de opnames
Mmh als je mijn bovenstaande bericht had gelezen, had je al geweten hoe ik daar vanaf weet.. maarja, je bent ook niet voor niets gitarist natuurlijk
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet hoe lang dit topic openblijft, maar er worden vanavond live opnames gemaakt, dus ik zal wel ff wat posten
Hoe kom jíj aan die opnames dan?
pi_37053217
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Mmh als je mijn bovenstaande bericht had gelezen, had je al geweten hoe ik daar vanaf weet.. maarja, je bent ook niet voor niets gitarist natuurlijk
[..]

Hoe kom jíj aan die opnames dan?
zat er weer lekker overheen te lezen
ah kj, maar die zooi is nog niet gemastered ofwel ?
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:47:39 #285
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37055723
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft opnames zitten maken die de bands als het goed is nog op CD aangeleverd krijgen.. hij was bezig ze om te zetten naar MP3 en zo kreeg ik een aantal nummers toe-geMSN't

Van Mine was trouwens de zang minder goed - als geheel vond ik jullie wel de beste band.
ff een veer in jullie reet

Die Sonor op de foto, zat dat ding vol met kussens ofzo? Dat ding klinkt niet zo best op de opnames.... bij geen enkele band.
De befaamde sonor zat inderdaad vol met kussens. Maar buitendat hij speelde wel lekker dit keer. Met de voorrondes zat er een gat in het slagvel.
Nu zat er een (nieuw) vel op.

Ik heb nog geen idee hoe het geregeld word met die cd's of mp3tjes. Ik wacht geduldig af totdat ze ergens online staan ofzo.

@roooytjuh

Ik heb de originele td03 kitset.
950 euro was die.
3 toms
2 cymbals
1hihat (zelfde pad als toms)
1 mesh head snare pd85
Bass
hihat controller

Meeste zaken verkopen voor rdat geld namelijk de kit zonder de meshhead snare. (www.muziekinstrumenten.com)
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37062310
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef dazzled het volgende:

@roooytjuh

Ik heb de originele td03 kitset.
950 euro was die.
3 toms
2 cymbals
1hihat (zelfde pad als toms)
1 mesh head snare pd85
Bass
hihat controller

Meeste zaken verkopen voor rdat geld namelijk de kit zonder de meshhead snare. (www.muziekinstrumenten.com)
Hij is daar nu 945 euro en dus dat wordt wel aantrekkelijk. Ik zit er nog even over na te denken.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:09:50 #287
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37075379
http://www.ongekendtalent(...)tek.asp?clubid=20141

dit is opgenomen met td3,, lekker simpel maar wel leuk
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:12:44 #288
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37075500
owja,,

ik ben op zoek naar

13 inch hihat van Zildjan custom K

wie o wie weet wat?
pi_37079358
quote:
Muzikaliteit en uitstraling gaven doorslag. Drentse Popprijs voor jonge Meppeler formatie The Girls

ASSEN – De Meppeler Band ‘The Girls’ heeft zaterdagavond in het Mercurius Theater de winst opgeëist tijdens de Drentse Popprijsfinale. De vier heren van ‘The Girls’ waren bijzonder blij toen ze de naam van hun band als winnaar hoorden uitroepen. De tranen bleven bij deze rockjongens dan ook niet achterwege.
In verschillende plaatsen werden voorrondes gehouden waaruit vijf finalisten voortvloeiden. De groep ’25 cigarettes’ uit Emmen won de voorronde van Schoonebeek, ‘Mine’ uit Beilen/Diever won in Roden en ‘Subgenx’ uit Emmen werd eerste in Hoogeveen. De band ‘Seven Inch’ werd over de gehele linie genomen beste tweede en kreeg daardoor een wildcard om in Assen plaats te nemen in de finale.
Rond de klok van negen klonken de eerste klanken uit de boxen in de zaal van het Mercuriustheater. ‘The Girls’ beten het spits af. Zo goed als zij begonnen zo eindigde ook de avond voor hen. Als jonge honden stonden zij te springen en te zingen op het podium. De jongens in de leeftijd van 19 tot en met 22 jaar waren ook nog de jongste deelnemers uit het veld. Als tweede kwamen de mannen van Seveninch op het podium. Met hun rap-metal muziek wisten zij precies de juiste snaar te treffen bij het publiek. Vol passie en overgave speelden zij alsof hun leven ervan afhing. Seveninch werd afgelost door ’25 Cigarettes’. Stevige rock klonk uit de speakers, maar in deze band was het enthousiasme ver te zoeken. De interactie met het publiek ontbrak. Dat was jammer, want met wat meer beleving hadden ze zeker verder kunnen komen.
De band ‘Subgenx’ liet een flink staaltje Emopop rock zien. Dit sloeg goed aan bij het publiek. Met deze band reisde tevens een volle bus supporters uit Emmen mee. Aan het einde van hun optreden konden ze daarom een flink applaus in ontvangst nemen.
De pop/rockband ‘ Mine’ speelde als hekkensluiter de sterren van de hemel op het podium van het Mercuriustheater. Aan de reacties van het publiek te merken leek het voorspelbaar dat zij er met de winst vandoor zouden gaan.
Rond kwart voor twaalf betrad de Asser band ‘The Heavens Devils’ de planken. Als winnaar van de Drentse popprijs 2005 mochten zij een jaar later andermaal laten zien wat ze in huis hadden.
De jury had veel tijd nodig om tot de uitslag te komen en rond half één kwam het verlossende woord. Winnaar van de Drentse popprijs 2006 werd dus ‘The Girls’. Daar waren de jongens van de band zo gelukkig mee, dat ze elkaar minutenlang stevig omhelsden. De tranen biggelden de 20-jarige bassist Bas Alkemade over de wangen. Hij kon maar niet geloven dat zij winnaar waren geworden.
”Ik had gedacht dat ‘Subgenx’ zou winnen en dat wij als het ware meer in hun voorprogramma stonden. Deze uitslag had ik niet durven dromen. We bestaan nog maar een half jaar en dit is mijn eerste bandje. Dat we hier hebben gewonnen, betekent voor mij dat we een toekomst hebben. Nu we zover zijn wil ik ook meer”. Ook juryvoorzitter Hans Vijfwinkel denkt dat de band wel eens hoge ogen kan gaan gooien.
”Voor ons waren zij de meest veelbelovende band van de avond. Hun manier van muziek maken, de frisheid en de uitstraling van jonge honden op het podium, heeft hen winnaar gemaakt. Binnen de jury waren er wel meningsverschillen, maar uiteindelijk zijn we toch tot dit oordeel gekomen”.
Peter Cats, gitarist van ‘ The Heavens Devils’ ziet ook een toekomst in de leden van ‘The Girls’. ” Ze zijn jong, muzikaal en kunnen nog ver komen. Helemaal na het winnen van deze finale. Met ons is alles erg goed gegaan sinds het behalen van de winst vorig jaar. We treden nu gemiddeld één keer per week op en hebben sindsdien veel contacten opgedaan. Mijn advies voor onze opvolgers is dan ook om goed door te gaan. Laat je niet uit het veld slaan als je niet wint, maar laat zien wat je waard bent”.
Door hun overwinning krijgen de leden van ‘The Girls’, bestaande uit Brian Esselbrugge (21), leadgitarist, Gert Jan Spijkerman (22), drummer, de reeds genoemde Bas Alkemade een Robin Kemper (19), zanger/slaggitarist. het de komende tijd flink druk.
Als winnaar zullen ze zeker te zien zijn op het bevrijdingsfestival in Assen, bij ‘Eurosonic’ in Groningen, op ‘Indorppop’ in Zuidwolde, in Café ’Docx’ te Assen en in Café ‘De Lijst’ in Hoogeveen. Daarnaast krijgen ze drie dagen lang een studio tot hun beschikking met professionele studio ondersteuning.

Iwona Douwes
bron: www.asserjournaal.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 08:31:17 #290
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37086670
tsjah, het is wat
pi_37101850
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:31 schreef dazzled het volgende:
tsjah, het is wat
jullie moesten huilen?
  woensdag 19 april 2006 @ 18:48:54 #292
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37103204
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:57 schreef Nemephis het volgende:

[..]

jullie moesten huilen?
neh alleen de bassist. Maarjah, hij had van iemand een fles wijn gekregen en ook geheel opgedronken. Dus toen liepen de emoties nog hoger op.
Ik stond gewoon met me bossie bloemen en een big smile op het podium. haha,,
  donderdag 20 april 2006 @ 21:22:27 #293
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37140819
Jah, iemand met ervaring van Zildjian Avedis bekkens?/ ik ben van plan om de Hihat van avedis te kopen,, de New Beat uitvoering.. Nog mensen met aan of opmerkingen?
pi_37144819
Eerst luisteren, dan kopen

Heb er wel veel goede dingen over gehoord.
pi_37150390
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:48 schreef dazzled het volgende:

[..]

neh alleen de bassist. Maarjah, hij had van iemand een fles wijn gekregen en ook geheel opgedronken. Dus toen liepen de emoties nog hoger op.
Ik stond gewoon met me bossie bloemen en een big smile op het podium. haha,,
ik had die fles wijn geregeld
ik moest ook bijna janken
maarja tis ook niet zomaar wat
pi_37160606
Nemephis, had je nog interesse? Ik ga binnenkort even met mijn ouders overleggen
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:00 #297
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37168373
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:43 schreef CasB het volgende:
Eerst luisteren, dan kopen

Heb er wel veel goede dingen over gehoord.
Jah,, het luisteren is al gebeurd, heb er ook al mee gespeeld..

maar het kon zijn dat er bijv. nog mensen waren die heeeleee goeie ervaringen hadden met een andere type of ander merk hihat..
ik heb ook gespeeld op een Sabian aa type ook 14 inch,, maar die kwam mij meer over voor de metalscene.

Maarja, Ik heb nog paar keer gespeekd en heb de Zildjian Avedis 14" New Beat gekocht. Je had ook nog Mastersound type.. maar die was het net niet. haha.
Dat is dus mijn nieuwe aankopen voor deze keer.
Owja, en nieuw setje drumstokken.
pi_37212762
Nou de knoop is doorgehakt

Als mijn drumkit verkocht is (Nemephis?) dan ga ik een Roland TD3V kit halen
pi_37223875
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou de knoop is doorgehakt

Als mijn drumkit verkocht is (Nemephis?) dan ga ik een Roland TD3V kit halen
Ik ga direct een mail verzenden! Ik denk dat je Sara's zondag helemaal goed hebt gemaakt
pi_37228121
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik ga direct een mail verzenden! Ik denk dat je Sara's zondag helemaal goed hebt gemaakt
Ik probeer je al heel lang te bereiken, maar je hebt NERGENS een mail adres staan. Ook niet op het drumforum enzo.
pi_37231898
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik probeer je al heel lang te bereiken, maar je hebt NERGENS een mail adres staan. Ook niet op het drumforum enzo.
Nee dat klopt: spambots enzo.. maar ik heb jou al gemaild. En nu ga ik slapen.

En check this!! Drumkid, de nieuwe hype!

Zie dat rotjoch spelen!

[ Bericht 22% gewijzigd door Nemephis op 24-04-2006 00:36:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')