en waarom?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef CasB het volgende:
Ik zou zelf voor de meinl gaan.
ok thnxquote:Op donderdag 6 april 2006 19:03 schreef CasB het volgende:
Vooral betere naam. En meinl zit al wat langer in het percussie-circuit dan stagg.
niet heel spectaculair, maar even voor het ideequote:Op donderdag 6 april 2006 19:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft iemand een geluids fragment van wat je allemaal met een Cajon kan?
niet. Maar nu ik die geluidjes heb gehoordquote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef dazzled het volgende:
@ roooytjuh,,
hoe lang ben jij al aan het nadenken eigenlijk over een cajon?
Sinds ik op drumtopic zit heb ik je al zien praten over een cajon , vandaarquote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
niet. Maar nu ik die geluidjes heb gehoordhet lijkt me wel vet!
Ja ik heb er al eens eerder naar gevraagd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:59 schreef dazzled het volgende:
[..]
Sinds ik op drumtopic zit heb ik je al zien praten over een cajon , vandaar
ze hadden hem dus niet meerquote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb besloten voor de meindl te gaanGa hem morgen ophalen bij de feedback in Rotterdam ( weet niet 100% zeker of ze hem hebben, maar ik probeer het gewoon
)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand nog intresse in een Tama Swingstar? ¤ 400,-
mmh ik geef drumles aan een meisje dat nog een drumstel moet hebben... kan er nog iets van de prijs af, het is een arme studente....quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand nog intresse in een Tama Swingstar? ¤ 400,-
Is dat setje nu inclusief bekkens en hardware? In dat geval moet je hem even een dagje voor me vasthouden - dan ga ik zometeen dat meisje vertellen van je aanbieding: ga zometeen les geven.quote:Ik doe hem weg omdat ik een electrische kit wil. Of iig iets dat stiller is.
Het is inclusief alles wat in de ad staat. Als ik hem niet weg krijg zal ik er over na denken, maar ik vind het toch wel erg weinig...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:41 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Is dat setje nu inclusief bekkens en hardware? In dat geval moet je hem even een dagje voor me vasthouden - dan ga ik zometeen dat meisje vertellen van je aanbieding: ga zometeen les geven.
Ik drum net een half jaartje (misschien nog niet eens) ik vind me zelf nog niet goed genoeg voor een band zeg maarquote:Op woensdag 12 april 2006 10:32 schreef dazzled het volgende:
Juist... uhm dus voor rooytje geen band zeg maar, puur drummen voor zichzelf?
uhm en voor een goeie digi kit komt 1000 euro eerst
Ik heb het doorgemaild...we wachten op een reactiequote:Op woensdag 12 april 2006 07:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is inclusief alles wat in de ad staat. Als ik hem niet weg krijg zal ik er over na denken, maar ik vind het toch wel erg weinig...Ik heb zelf ook niet te veel geld namelijk
Ik wacht nog heel even af, misschien verkoop ik hem toch maar nietquote:Op woensdag 12 april 2006 18:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik heb het doorgemaild...we wachten op een reactie![]()
//update: Er is ¤ 350.- geboden ....
klinken idd ietwat zachter maar de hele sound is anders met hotrots.. en roffelen gaat moeilijkerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even af, misschien verkoop ik hem toch maar nietben ff aan het twijvelen
![]()
Maar even offtopic: de meneer van de muziek winkel vertelde mij dat hot rods zachter klinken. Is dit zo? Want dan wil ik die kopen binnenkort. En zitten er nog nadelen aan?
Die is niet zo schel.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef CasB het volgende:
En je zit nog steeds met een bassdrum die het ergste is van allemaal
Elke drummer komt wel eens aan rods toe,quote:Op donderdag 13 april 2006 12:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die is niet zo schel.
Maar wat is het voordeel van rods? en nadelen?
Omdat?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef dazzled het volgende:
[..]
Elke drummer komt wel eens aan rods toe,
Ik zou zeggen, koop ze nou maar gewoon. Altijd leuk om te hebben
waarom ben jij begonnen met drummen ? en hoe ver wil jij je er in verdiepen?quote:
je kan daar idd uitproberen, maar ik denk dat je daar inmiddels wel achter bent gekomen. welk filiaal ben je geweest? hadden ze de trapps e400 daar inmiddels staan? ik was vlak nadat 't foldertje uitwas wezen kijken en toen was ie nog niet binnen.quote:Op maandag 3 april 2006 19:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga A.S Zaterdag naar Feedback om die kit te bekijken. Dus dan horen jullie het wel. Maar mag je het daar ook uit proberen eigenlijk? Want dan ga ik meteen kijken hoe die speelt.
Leren via fora ofzo? Van jou hoef ik iig geen antwoord meerquote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef dazzled het volgende:
[..]
waarom ben jij begonnen met drummen ? en hoe ver wil jij je er in verdiepen?
Ik ga a.s. zaterdag heen. Had vorig weekend geen tijd. En volgens PaQ op het drumforum staat hij er al, en kijk maar eens naar de link die ik gepost heb...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
je kan daar idd uitproberen, maar ik denk dat je daar inmiddels wel achter bent gekomen. welk filiaal ben je geweest? hadden ze de trapps e400 daar inmiddels staan? ik was vlak nadat 't foldertje uitwas wezen kijken en toen was ie nog niet binnen.
zoja: was 't wat die trapps?
Maar je zult ze vast wel eens geprobeerd hebben uit nieuwschierigheid lijkt mij.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef CasB het volgende:
Ik zal niet zo snel met rods gaan spelen hoor. Ook niet met brushes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |