abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36890214
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:32 schreef dazzled het volgende:
Juist... uhm dus voor rooytje geen band zeg maar, puur drummen voor zichzelf?

uhm en voor een goeie digi kit komt 1000 euro eerst
Ik drum net een half jaartje (misschien nog niet eens) ik vind me zelf nog niet goed genoeg voor een band zeg maar
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_36890628
Groot gelijk, eerst nog ff flink oefenen dan
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_36894022
quote:
Op woensdag 12 april 2006 07:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Het is inclusief alles wat in de ad staat. Als ik hem niet weg krijg zal ik er over na denken, maar ik vind het toch wel erg weinig... Ik heb zelf ook niet te veel geld namelijk
Ik heb het doorgemaild...we wachten op een reactie

//update: Er is ¤ 350.- geboden ....

[ Bericht 6% gewijzigd door Nemephis op 12-04-2006 18:51:53 ]
pi_36902224
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik heb het doorgemaild...we wachten op een reactie

//update: Er is ¤ 350.- geboden ....
Ik wacht nog heel even af, misschien verkoop ik hem toch maar niet ben ff aan het twijvelen

Maar even offtopic: de meneer van de muziek winkel vertelde mij dat hot rods zachter klinken. Is dit zo? Want dan wil ik die kopen binnenkort. En zitten er nog nadelen aan?
  woensdag 12 april 2006 @ 23:36:52 #230
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_36906947
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik wacht nog heel even af, misschien verkoop ik hem toch maar niet ben ff aan het twijvelen

Maar even offtopic: de meneer van de muziek winkel vertelde mij dat hot rods zachter klinken. Is dit zo? Want dan wil ik die kopen binnenkort. En zitten er nog nadelen aan?
klinken idd ietwat zachter maar de hele sound is anders met hotrots.. en roffelen gaat moeilijker
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_36913968
En je zit nog steeds met een bassdrum die het ergste is van allemaal
pi_36918127
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef CasB het volgende:
En je zit nog steeds met een bassdrum die het ergste is van allemaal
Die is niet zo schel.

Maar wat is het voordeel van rods? en nadelen?
  donderdag 13 april 2006 @ 13:11:04 #233
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_36918621
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Die is niet zo schel.

Maar wat is het voordeel van rods? en nadelen?
Elke drummer komt wel eens aan rods toe,

Ik zou zeggen, koop ze nou maar gewoon. Altijd leuk om te hebben
pi_36920302
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef dazzled het volgende:

[..]

Elke drummer komt wel eens aan rods toe,

Ik zou zeggen, koop ze nou maar gewoon. Altijd leuk om te hebben
Omdat?
  donderdag 13 april 2006 @ 21:02:51 #235
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_36934278
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Omdat?
waarom ben jij begonnen met drummen ? en hoe ver wil jij je er in verdiepen?
pi_36934564
Ik zal niet zo snel met rods gaan spelen hoor. Ook niet met brushes...
pi_36934640
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga A.S Zaterdag naar Feedback om die kit te bekijken. Dus dan horen jullie het wel. Maar mag je het daar ook uit proberen eigenlijk? Want dan ga ik meteen kijken hoe die speelt.
je kan daar idd uitproberen, maar ik denk dat je daar inmiddels wel achter bent gekomen. welk filiaal ben je geweest? hadden ze de trapps e400 daar inmiddels staan? ik was vlak nadat 't foldertje uitwas wezen kijken en toen was ie nog niet binnen.

zoja: was 't wat die trapps?
pi_36937163
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef dazzled het volgende:

[..]

waarom ben jij begonnen met drummen ? en hoe ver wil jij je er in verdiepen?
Leren via fora ofzo? Van jou hoef ik iig geen antwoord meer
pi_36937197
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef xenophoniac het volgende:

[..]

je kan daar idd uitproberen, maar ik denk dat je daar inmiddels wel achter bent gekomen. welk filiaal ben je geweest? hadden ze de trapps e400 daar inmiddels staan? ik was vlak nadat 't foldertje uitwas wezen kijken en toen was ie nog niet binnen.

zoja: was 't wat die trapps?
Ik ga a.s. zaterdag heen. Had vorig weekend geen tijd. En volgens PaQ op het drumforum staat hij er al, en kijk maar eens naar de link die ik gepost heb...
  donderdag 13 april 2006 @ 22:35:02 #240
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_36937621
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef CasB het volgende:
Ik zal niet zo snel met rods gaan spelen hoor. Ook niet met brushes...
Maar je zult ze vast wel eens geprobeerd hebben uit nieuwschierigheid lijkt mij.

hangt natuurlijk ook helemaal af wat voor stijl je speelt.
Ik moest met een cd opname bepaalde stukken wel inspelen met rods ivm bepaalde sound. Live speel ik dan gewoon met normale stokken.
pi_36937711
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef dazzled het volgende:

[..]

Maar je zult ze vast wel eens geprobeerd hebben uit nieuwschierigheid lijkt mij.

hangt natuurlijk ook helemaal af wat voor stijl je speelt.
Ik moest met een cd opname bepaalde stukken wel inspelen met rods ivm bepaalde sound. Live speel ik dan gewoon met normale stokken.
Ik heb wel met rods gespeeld ja...maar dat was nog voordat ik echt drumde...

Aangezien ik eigenlijk alleen maar harde muziek speel is het voor mij niet noodzakelijk om met rods/brushes te spelen. Brushes hebben opzich wel een leuk effect, maar het is niet mijn ding.
pi_36940259
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik ga a.s. zaterdag heen. Had vorig weekend geen tijd. En volgens PaQ op het drumforum staat hij er al, en kijk maar eens naar de link die ik gepost heb...
dat klinkt niet erg positief ik heb hier 1 synthesizer en nog een synth module met uitstekende drumgeluiden die WEL perfect het verschil in aanslag nabootst. maar hoe dat gebeurd is natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit van de triggers op die e400. als de triggers verder wel ok zijn is het ideaal omdat de module van de e400 rechtstreekse midi-uitgangen heeft.
pi_36958163
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Allereerst: hartelijk gefeliciteerd!!!

En om je weer wat aan het twijfelen te zetten: er is nu ¤375 geboden...
pi_36958265
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:47 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Allereerst: hartelijk gefeliciteerd!!!

En om je weer wat aan het twijfelen te zetten: er is nu ¤375 geboden...
Ik heb een td3 setje op Marktplatas gezien, dus misschien doe ik het wel
pi_36958395
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik heb een td3 setje op Marktplatas gezien, dus misschien doe ik het wel
Ben benieuwd ... zou wel mooi uitkomen voor Sara - kan ik mooi les gaan geven met twee drumstellen, ze zit nu op die van mij en zij is vrij tenger.. dat wil dus niet echt op mijn drumstel, zoals ik hem heb staan. Als ze die van jou kan kopen heeft ze een drumstel naar haar eigen lichaamsbouw en dan gaat het nóg beter

Om nog even terug te komen op de rods:

Ik heb rods rondslingeren tussen mijn stokkenrommel, maar gebruik ze eigenlijk nooit: Ik gebruik die dingen alleen als ik speel met anderen die onversterkt spelen.
Je kan er normaal mee drummen op een rustige manier,want als je dat niet doet springen de stukken er letterlijk af
Ze zijn dus vooral handig als je zacht wilt spelen qua geluidsvolume, maar het heeft lang niet dezelfde feel als met stokken spelen en je geluid 'knalt' er ook niet zo lekker mee...
pi_36958405
o ja en bekkens aanslaan met die dingen gaat helemaal kut
pi_36958732
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ben benieuwd ... zou wel mooi uitkomen voor Sara - kan ik mooi les gaan geven met twee drumstellen, ze zit nu op die van mij en zij is vrij tenger.. dat wil dus niet echt op mijn drumstel, zoals ik hem heb staan. Als ze die van jou kan kopen heeft ze een drumstel naar haar eigen lichaamsbouw en dan gaat het nóg beter

Om nog even terug te komen op de rods:
[afbeelding]

Ik heb rods rondslingeren tussen mijn stokkenrommel, maar gebruik ze eigenlijk nooit: Ik gebruik die dingen alleen als ik speel met anderen die onversterkt spelen.
Je kan er normaal mee drummen op een rustige manier,want als je dat niet doet springen de stukken er letterlijk af
Ze zijn dus vooral handig als je zacht wilt spelen qua geluidsvolume, maar het heeft lang niet dezelfde feel als met stokken spelen en je geluid 'knalt' er ook niet zo lekker mee...
Ik bedoelde die dingen met die grote stokjes

Maare moet je er vanaf?
pi_36961223
quote:
Maare moet je er vanaf?
Neuh anders heb ik een probleem als ik met niet versterkte muzikantjes moet spelen.
quote:
Wij (the girls), m'n bandje dus, hebben de voorrondes gewonnen van drentse popprijs, we staan nu in de finale.. wiew,, en we bestaan in deze formatie (toen kwam ik er bij) ca 5 weken.
Okee, tot morgenavond bij PopAs

ps: opnames kopen? 50 euro!
pi_36977381
Gaat er nog iemand naar de Premier dag op 6 mei?
pi_36977958
Binnenkort is Nile weer op tour, waarbij de band op 9 en 13 mei naar Nederland komt; om precies te zijn naar Amsterdam en Sneek. Nile drummer George Kollias zal samen met Koos van der Velde zaterdag 13 mei 's middags een drumclinic geven, in muziekwinkel Van Der Glas aan de Pastorielaan in Heerenveen. Het begint om 1 uur, en de toegang is gratis.

(Voor degene die Nile niet kennen, tis erg harde metal)
(bron www.metalfan.nl)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')