ik geloof niet dat jij je echt hebt ingelezen over vogelgriep en de gevolgen van een muterend virus.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eerst zie ik een reclame, Om de drie seconden sterft er in de wereld een kind,
Dan komt het nieuws, Het vogelgriep virus komt eraan en gaat iedereeeeeeen vermoorden en helemaal uitbenen en we gaan er allemaal aan! In een halfjaar tijd zijn er 88 mensen vermoord door dit zwaar besmettelijke en uiterst geweldadige virus. Laten we vooral zo'n gevaarlijk virus gaan bestrijden doormiddel van miljarden erin te pompen omdat het ons misschien in de toekomst wel pijn kan gaan doen en ons kan vermoorden, en die kindjes in afrika? aaaach die zien we toch nooit in het echt toch? Gewoon zeggen dat dat niet gebeurt, Kan Ahamdinejad balkie wel leren,
Kortom ik kots op dat gezeik dat we vermoord gaan worden![]()
![]()
![]()
Eindelijk een zinnige reactiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef Gronnaephos het volgende:
Is dit het nieuwste slowchat-topic ofzo?![]()
Gaan we sarcastisch over het H5N1-virus praten![]()
Dat kutvirus kan mooi optieven, ook al vallen de mussen van het dak, leggen de vogels in mei een gemuteerd ei, maakt één zwaluw nog geen vogelgrieperige zomer en kun je er beter één in je hand hebben dan tien besmette in de lucht. Echt, dat virus kan mij de ziekte krijgen![]()
ja baasquote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef The_Terminator het volgende:
Erg veel bagger reacties en slowchat verwijderd. En TS, als je je topic nog wil redden dan moet je vooral niet mee gaan doen aan die slowchat en het gebagger.
Verklaar je nader?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef Skinnymike het volgende:
Op zich eens met de TS, alleen ruik ik een linkse ondertoon in zijn verhaaltje. Dat vind ik een beetje jammer.
Wederom verklaar je nader, het feit dat ze daar veel geweld gebruiken jegens vrouwen en kinderen draagt dat niet veel bij aan het kindersterfte aantal.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laten ze in Afrika maar es kappen met elkaar de koppen in te slaan.
quote:
quote:en die kindjes in afrika? aaaach die zien we toch nooit in het echt toch?
Kotsen is het eerste symptoom van vogelgriep. Sterkte....quote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
,
Kortom ik kots op dat gezeik dat we vermoord gaan worden![]()
![]()
![]()
[u][b]
pas maar op dat je je niet kiplekker voelt!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ben al 2 dagen ziek.
Ooh noo! ik ga dood!
Dat scheelt inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef danielluh het volgende:
heb een goede virusscanner![]()
dus hoef me nie druk te maken dat ik het ga krijgen![]()
Nou, dat virus schijnt ook op andere manieren overdraagbaar te zijn...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef danielluh het volgende:
heb een goede virusscanner![]()
dus hoef me nie druk te maken dat ik het ga krijgen![]()
Is een serieus klaagtopic hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 08:26 schreef buzzer het volgende:
---> ONZ
Dank je wel... Nu dit topic toch in de grootste vuilnisbelt van FOK staat, kan ik 'm net zo goed sluitenquote:Op maandag 13 februari 2006 08:26 schreef buzzer het volgende:
---> ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |