Tja... Serge bleef ook maar stijgen, en toen lag hij er opeens uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Ja, die begrijp ik ook niet helemaal, zeker als je die afzet tegenover het verlies van Harm, ik denk dat hij gewoon de finale haalt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
Oke ik ga twee mensen op de kruk zetten en ik zet er eentje tussen haakjes, dat is mijn eventuele derde...
krukken: harm ellen (angelique) ik hoop echter dat ellen eruit gaat
finale: rafaella en harm
Maar je laat hoe dan ook ergens punten liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef amaranta het volgende:
je kansen spreiden heet dat
nou ja het zit zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar je laat hoe dan ook ergens punten liggen.
Ik heb toch al gestemdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:55 schreef BVO het volgende:
Stembussen gaan zometeen dicht he.
Had het ook niet tegen jou hoorquote:
quote:
Wie zie je morgenochtend/middag wel, maar je heb het zelf niet slecht gedaan neequote:
In de OP gaat het dan ook over 'gevarenzone'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
Zullen we voortaan geen 'krukken' meer voorspellen?
Damn, ik had het gewoon goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Kruk: Ellen, Harm]
Finale: Floortje, Angelique
Dan kijk je niet goed hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Alleen mijn top 13 verneukt het weer.
In BVO's plaatje gaat het nog over krukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
In de OP gaat het dan ook over 'gevarenzone'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |