Misschien kan ie dan de teksten wel wat beter onthoudenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef sbientje het volgende:
Krukken: Harm (vanwege nederlandstalig),
ik hoop dat je er iets naast zit, maar op de kruk zou al een geruststelling zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Ayaxola het volgende:
Krukken: Ellen - Harm (PLEASE HARM, LAAT HET NU EEN KEER WAAR ZIJN!)
Finale: Floortje - Angelique
Ik ben bang dat hij het nu wel kan onthouden, omdat het toch Nederlandse liedjes zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop dat je er iets naast zit, maar op de kruk zou al een geruststelling zijn
Harm gaat idd "ben ik te min" of "kom van dat dak af" zingen. dat lijkt we wel leuk eig..of allebei...en dan 2 keer kijken hoeveel woorden hij weet te onthouden
Dit hóóp ik. Maar ik denk weinig kans.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Ellen en Harm
Finale: Angelique en Floortje
Ik dacht dat jij fan van Raffaëla was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dit hóóp ik. Maar ik denk weinig kans.![]()
However, je weet maar nooit natuurlijk![]()
Ben ik ook! Maar mijn mening is dezelfde als van veel anderen: Voor je muziekcarrière is het beter als je 2e of 3e wordt. Zeker in Raffa's geval, want zij moet 'nog even een kindje baren', en dan is rustig beginnen wel zo lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij fan van Raffaëla was?![]()
Deze zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Krukken: Raffaela en Harm
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Ellen en Harm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |