Hij speelt nu de lieve oude man, natuurlijk. Hij moet wel medeleven krijgen van z'n volk.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef DjDev het volgende:
Saddam...Ik weet niet of hij zo slecht was...Volgens mij had ik hem liever in Irak dan Amerikaanse soldaten of een democratie
Nee maar kijkquote:Op zondag 12 februari 2006 11:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij speelt nu de lieve oude man, natuurlijk. Hij moet wel medeleven krijgen van z'n volk.
Ach, ik weet het niet hoor, volgens mij bliezen ze elkaar ook al op voordat de media er erg in kreeg. Dus of er heel veel verschil is, tsja. Verder beginnen sommige moslims zich eng te gedragen, dit terwijl ongein van elkaar opblazen helemaal niet in de koran staan.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee maar kijk
Een democratie gaat niet in dat land.
In dat land heb je 2 soorten mensen TEGEN elkaar.
De ene groep (sterkere) is groter dan het andere (zwakke).
Ik weet niet of dit zo goed gaat in dat land
Zoveel les hebben ze niet gehad.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:17 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die ridders werkten anders wel samen met plaatselijke heersers.
Wanneer bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet hoor, volgens mij bliezen ze elkaar ook al op voordat de media er erg in kreeg
Truequote:. Dus of er heel veel verschil is, tsja. Verder beginnen sommige moslims zich eng te gedragen, dit terwijl ongein van elkaar opblazen helemaal niet in de koran staan.
Ik vraag me af of Jeruzalem zal worden heroverd...De toekomst ziet er niet echt goed voor Israel...quote:Volgens mij hebben die extremisten gewoon geschiedenisles gehad en zijn erachter gekomen dat de christen vroeger Jeruzalem hadden overgenomen.
Mensenrechten!!1!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:18 schreef Mr.Dre het volgende:
Dwangvoeden die gast. Laat hem leven totdat zijn vonnis uitgesproken is.
ssstquote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef KoudeVrouw het volgende:
Er wordt alleen met de term mensenrechten gezwaaid als het uit komt.
Maar mama Piet sloeg mij ook!!1!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Die vent heeft er zelf ook genoeg geschonden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:23 schreef MLF het volgende:
Saddam heeft geen legers meer dus zelfmoord is hun laatste wapen.
Wat jij wilt...Maar ze hebben dus niks meerquote:zelfmoord is geen wapen maar een wanhopig noodlot
Gvd..Jij kreng!11quote:Op zondag 12 februari 2006 11:23 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik ga het niet langer onder stoelen of banken smijten!
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
[..]
Wat jij wilt...Maar ze hebben dus niks meer
Pfff mallootquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef DjDev het volgende:
Saddam...Ik weet niet of hij zo slecht was...Volgens mij had ik hem liever in Irak dan Amerikaanse soldaten of een democratie
Heb je dit topic wel gelezenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Pfff malloot
dan ben je wel erg doorgeschoten in je anti-Amerika sentimenten.
Waarom moet dat vonnis zo lang duren? Waarom geldt "hoe groter de crimineel, hoe meer advocaten"? Hij had allang moeten hangen! Gewoon op z'n Chinees: binnen 2 weken klaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:18 schreef Mr.Dre het volgende:
Dwangvoeden die gast. Laat hem leven totdat zijn vonnis uitgesproken is.
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom moet dat vonnis zo lang duren? Waarom geldt "hoe groter de crimineel, hoe meer advocaten"? Hij had allang moeten hangen! Gewoon op z'n Chinees: binnen 2 weken klaar.
quote:
Dan ben je wel heel erg domquote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nu wel, maar het staat nog steeds.
ben jij met al je intelligentie wel op de hoogte van het bewind van saddam? heb je wel die filmpjes gezien hoe hij met zijn volk omgaat?quote:
Heb je enig idee hoe erin Irak gevocht gaat worden als de Amerikaanse soldaten daar weg zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben jij met al je intelligentie wel op de hoogte van het bewind van saddam? heb je wel die filmpjes gezien hoe hij met zijn volk omgaat?![]()
en terecht. het kleine groepje heeft al veel te lang de andere grote groep onderdrukt, gemarteld en vermoord.quote:
De sjiiten tegen de soenieten dusquote:Op zondag 12 februari 2006 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en terecht. het kleine groepje heeft al veel te lang de andere grote groep onderdrukt, gemarteld en vermoord.
degenen die jarenlang zijn onderdrukt tegen de onderdrukkers. zo goedquote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
De sjiiten tegen de soenieten dus
en de soenieten tegen de sjiiten.
Zo goed?
Wat maakt het uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
degenen die jarenlang zijn onderdrukt tegen de onderdrukkers. zo goed
celebsquote:Op zondag 12 februari 2006 11:52 schreef Mr_Booze het volgende:
Saddam met anorexia mag hij dadelijk in het topic broodmagere celebs tussen de Nicole Richies.
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:52 schreef Mr_Booze het volgende:
Saddam met anorexia mag hij dadelijk in het topic broodmagere celebs tussen de Nicole Richies.
geen ideequote:Op zondag 12 februari 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat de hongerdood helse pijnen met zich meebrengt. dat is dan wel weer puik.
ik moest glimlachenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat de hongerdood helse pijnen met zich meebrengt. dat is dan wel weer puik.
Welkom in het Fok! Fotoboek van Saddam_Hoesseinquote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef MLF het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat ze een foto album bijhouden in de cel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |