Ja, omdat we niks te doen hebben 's ochtens (omdat iedereen nog slaapt) open we daarom maar een topic.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Daar hebben veel mensen last van, maar niet iedere keer dezelfde mensen.
kijk maar eens hoeveel topics hierover geopend worden elk weekend.
Ik was vandaag 3 uur naar bed en al om 8u. wakker.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:05 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dat heb ik ook.
Normaal doordeweeks elke dag half 7 eruit.
En nu in het weekend probeer ik de 8 uur te halen, maar dat lukt zelfs al niet.
Ja precies en dan heb je dat allemaal netjes geregelt...zit je een een diepe slaap.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:07 schreef detulp050 het volgende:
Als ik echt uit wil slapen dan moet ik de verwarming op 18 zetten de avond ervoor en dan houdt de warmte me in slaap ofzo, maar als ik het huis op 15 graden of 16 graden heb in de nacht word ik altijd om een uur of 8 a 9 wakker
Dat is helemaal kut.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:08 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik was vandaag 3 uur naar bed en al om 8u. wakker.(en ik was gister de hele dag al moe, door vrijdag)
Ik woon tussen twee studentenhuizen, geen last van vroege klussersquote:Op zondag 12 februari 2006 10:09 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja precies en dan heb je dat allemaal netjes geregelt...zit je een een diepe slaap.
Begint de buurman opeens te timmeren tegen de muur.![]()
Ik ook, geen last van klussers idd, maar je hoort er wel af en toe een neerstrompelen op de trap enzo, hehequote:Op zondag 12 februari 2006 10:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik woon tussen twee studentenhuizen, geen last van vroege klussers![]()
Dat is pas echt vervelend, als je elke keer door iemand anders wordt wakker gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:26 schreef wendytje het volgende:
ja mijn kids zijn ook altijd voor 88888 wakker....
kutblagen!
"Mama/Papa ben je al wakker?"quote:Op zondag 12 februari 2006 10:30 schreef wendytje het volgende:
maaaaamaaaaa mag ik bij je komen?
Je moet dat positief zien: denk 'ha, ik kan nou lekker blijven liggen', draai je nog een keer om en plak er nog twee uur slaap aan vast.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:15 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je niet kan uitslapen in het weekend? Ook al ben je erg laat gaan slapen, dan ben je vaak tussen 8 en 9u weer wakker.![]()
Ben jij dan toevallig mijn huisgenoot?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Mijn huisgenoot is zo aso om op zondag om half 12 keiharde muziek te gaan draaien.De bas dreunde me m'n bed uit. En ik lag er pas om 6 uur in vannacht...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |