Hun doel bereikt? Nee hoor, ik moet daar absoluut niets van hebben, dus ik geef geen cent meer aan ze. Een beetje doneren om nog meer van dit kut-reclames te krijgen.. Nee, dank je.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:27 schreef ChopperMick het volgende:
Wel effectief die klote reclames, we weten alemaal waar het over gaat dus die reclamehufters hebben hun doel bereikt. Bah! Nekschot!
kan lang durenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:52 schreef Thrilled het volgende:
wat is trouwens het nut van die blaffende hond? ze staan stil voor dat gat, ze blijven staan... en nu..? blijven wachten tot het gat dicht is?
quote:
quote:Gast: teefje (6 Februari 2006 19:08:52)
jaa ik vind het een ontroerende reclame als ik hem zie dan moet ik gewoon echt heel hard janke weetje, dus jaa ik zou maar zeggen stemmen maar gassies!!
'Oogstrelend'quote:Edit Quote
Gast: gerrit (30 Januari 2006 23:42:13)
heee gertjan,jammer dat je dit zelf niet kunt zien. Dit is oogstrelend en hartverwarmend.
Daarentegen zijn de emoties van de meeste mensen veel te makkelijk te bewerken dus ze halen ongetwijfeld meer geld op door dit soort zaken.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Hun doel bereikt? Nee hoor, ik moet daar absoluut niets van hebben, dus ik geef geen cent meer aan ze. Een beetje doneren om nog meer van dit kut-reclames te krijgen.. Nee, dank je.
Idd, zolang er over gepraat heeft werkt het.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:27 schreef ChopperMick het volgende:
Wel effectief die klote reclames, we weten alemaal waar het over gaat dus die reclamehufters hebben hun doel bereikt. Bah! Nekschot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |