quote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Argento het volgende:
Dit is geen klacht. Hooguit een mededeling.
Weetje hoe koud man, een zo'n gast wou erin jumpen, maar deed hij toch maar niet, mja zal vast wel ambulance ofzo zijn gekomen.quote:
Wat wou je dan dat ik deed? Erin springen en verkrampen? Waarschijnlijk was ze door de onderkoeling gewoon nog in leven en is ze nu weer OK.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef pindaatje81 het volgende:
Sukkel echt triest van je, dan kan er iemand sterven omdat jij het te koud heb, je moeder zal daar maar verongelukt zijn en jij of omstanders hebben het te koud, moet je kijken hoe je dan denkt
zoiets is toch in het ziekenhuis?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:13 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Wat wou je dan dat ik deed? Erin springen en verkrampen? Waarschijnlijk was ze door de onderkoeling gewoon nog in leven en is ze nu weer OK.
Jij bent stoer!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Net onderweg naar huis zag ik iemand aangereden worden en over de rand van de brug het water invallen.
Was wel heftig, ik vind het ook best erg opzich.
Ik merk toch duidelijk een klacht over dat het te koud wasquote:Weetje hoe koud man, een zo'n gast wou erin jumpen, maar deed hij toch maar niet, mja zal vast wel ambulance ofzo zijn gekomen
Dit is geen klacht hooguit een mededeling, omdat TS niks deed.![]()
met slotje roepers zijn we op fok ook wat minder blij.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:43 schreef Tim2005 het volgende:
slotjuhh
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef DemonRage het volgende:
*pieppieppiep pieppieppiep*
"Met Guitige_Ridder."
- "Een goedeavond spreek ik met de getuige van de aanrijding van <plaats/tijd>"
"Ja, dat ben ik."
- "Graag willen we dat u een verklaring af komt leggen. Dit i.v.m. onderzoek naar het overlijden van het slachtoffer."
-"Zegt u eens, waarom bent u er niet ingesprongen om te helpen?"
-"Het was koud, dacht wel dat andere mensen gingen helpen... en ik wilde een topic openen op Fok!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |