door wiequote:mijn monitor is laatst stukgegaan. Opgestuurt voor reparatie, heeft de koerier hem laten ketsen
Van mij mag het. Morgen posten aub. (Overmorgen mag ook.)quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga ooit nog wel een filmpje maken van een CRT monitor VS een man of 7 met variërend van 9mm tot .30-06 ammo en bijbehorende werktuigen. MITS het mag en zo.
Ik liet de baksteen vallen, vannuit mijn slaapkamer raam.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:10 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Terminator = de baksteengooier of de filmer?
Lul, waarom rakel je 'm dan weer op.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Oew, boeiend. Kuttopic. Slotje!
BLAASTE JIJ DAT? Haha! Lachen joh!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef gateh het volgende:
ik blaaste een deobus op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1111!!!!!1111!1!!!11
![]()
![]()
http://www.vuurwerkfilmpj(...)urwerk/tt_deobus.mpg
o ik heb der nog wel meer als je wilquote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef PICHT het volgende:
[..]
BLAASTE JIJ DAT? Haha! Lachen joh!
Nou laat maar zien dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef gateh het volgende:
[..]
o ik heb der nog wel meer als je wil![]()
Mag wel op slot hoor, compleet verbaggert en de links in de OP werken niet meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Chowi het volgende:
Hou eens op met dat topic verbaggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |