Goede aanvulling.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aan de eerste cijfers zie je van welke naar welke plaats je bent gegaan(dat tussen haakjes was je vorge stand)
Beetje grieperig en snipverkouden maar ja, thanks for asking.quote:
Ik post soms nog wel nuttige dingen.quote:
Zal ik je nog eens mailen>?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beetje grieperig en snipverkouden maar ja, thanks for asking.
Wacht effe tot je gebanned bent wegens het beschuldigen van holocaustontkenning.quote:
kan er al gemailed worden om FA te worden?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wacht effe tot je gebanned bent wegens het beschuldigen van holocaustontkenning.
zou het misschien komen omdat er nogal veel geslowchat wordt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Wtf, zijn er hier berichten verwijderd? Ik zie ineens die post bovenaan staan waarin jag zegt dat ik een nuttige bijdrage heb gemaakt.
Nee joh. Ik gok op dat ruzietje wat er was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou het misschien komen omdat er nogal veel geslowchat wordt?
ik hoop dat ze nog komen, hoop op een hoge klasseringquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Komen er geen stats, of zit arcee weer in een of ander land?.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoop dat ze nog komen, hoop op een hoge klassering
Wat ik heb vernomen zit ie in ...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Komen er geen stats, of zit arcee weer in een of ander land?.
Maar jij toch ook, of ben je eerder teruggekomenquote:
In turijn had hij nog stats gepost. Waar zitten jullie nu?quote:
Ik ben hem gaan halen, omdat ie hier zo nodig lijstjes moest posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Bruce117 het volgende:
Maar jij toch ook, of ben je eerder teruggekomen![]()
Lijkt mij handiger als het automatisch ging. En dat bepaalde mensen rechten hebben om als er ene nieuw topic is dat in een soort van admin te veranderen zodat het script weet waar het gepost moet worden. Zo hoeven we nooit stats te missen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik ben hem gaan halen, omdat ie hier zo nodig lijstjes moest posten.
Op een goede spits?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In turijn had hij nog stats gepost. Waar zitten jullie nu?.
Goede aanwinst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |