quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef jessjuh het volgende:Eerlijk gezegd maakt het me niet uit wie er gaat winnen, zolang het die *sorry, ik ga grove taal gebruiken* Serge maar niet was. Ik denk dat het zal gaan tussen Floortje en Angelique. Wij kijken Idols met een groepje en wij zijn geen fan van iemand persoonlijk, alleen de anti-beweging komt bij ons altijd vrij snel op gang. Wij waren ook falikant tegen die excuusneger I-Jay. Zelfde verhaal als Serge, steeds dezelfde soort muziek zingen, op een in onze ogen homo-achtige manier en een stem die 'het' gewoon niet had. Ik persoonlijk vond het vreselijk onterecht toen Christon eruit ging (Serge had er van mij nooit in mogen komen maar dat terzijde), hij was namelijk absoluut niet de slechtste, en als die Breezersletjesmagneet erin had moeten blijven dan had ik liever gezien dat Harm eruit ging dan Christon. Maar het mocht niet zo zijn.
Ik denk dat Ellen er de volgende keer toch uit gaat. Niet omdat het komt omdat ze al zo vaak op de kruk heeft gezeten, maar omdat ze een ander soort stem heeft dan de andere meiden. Dat ligt anders bij het (overwegend Breezersletjes) publiek. Ik ben zelf wat ouder, ik kijk er anders tegenaan. En ik denk ook dat Rafaella de finale niet gaat halen. Maar goed, dat is koffiedik kijken, we zien het volgende week wel.
Ik lees dit echt met ontzag. Prachtig, pure literatuur
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.