80% van mijn vriendenkring komt uit Oost-Europa, dus dit is niet zo gek.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje mail order bride dit.Ik heb er zelf alleen al 3 jaar over gedaan om 2 Nederlandse exen op m'n lijstje te kunnen zetten.
Is de ticket niet waardquote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Beter via internet. Haar vriendin die in Den Haag zit heeft het de afgelopen week uitgemaakt met haar Amerikaanse vriendje die in Japan werkt en speciaal voor haar de halve wereld is afgereisd naar NL.Dat is helemaal kut.
Gewoon, iets in de trant van: it's finished. Ik voelde al nattigheid.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef PICHT het volgende:
Geef eens wat meer details zoals hoe maakte ze het uit
Hoezo voelde je al nattigheid? Toen ze zei you take me for granted?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Gewoon, iets in de trant van: it's finished. Ik voelde al nattigheid.
Tsja... ik ben 5 jaar min of meer uit eigen wil vrijgezel gebleven omdat ik geen zin in relaties had en dan kies je eindelijk iemand uit en dan krijg je zoiets.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef MajesticZ het volgende:
ik heb zojuist besloten dat ik het toch wel kut voor je vind
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoezo voelde je al nattigheid? Toen ze zei you take me for granted?
Tut tut jongen, nooit iets aannemen van jezelf! Je zat uiteindelijk wel goed daar niet van maar dan nogquote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.
Hehehe, een echte kennerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zei dat ik dat spelletje wilde gaan spelen was er een net iets te lange pauze. Ik heb veel ervaring met vrouwen, dus ik voelde al meteen nattigheid.
Amen tot that!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ga lekker stappen dalijk.Sorry hoor, maar ik wilde net beginnen met dat spel en toen kwam ze online.
En na 90 minuten ouwehoeren wil een man ook wel eens wat anders.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef _BR_ het volgende:
Je komt gewoon niet tussen een man en zijn computer. Een laboratoriumrat zou het inmiddels al wel door hebben.
Ergens in Bulgarije hangt er een bezopen grietje aan de bar te vieren dat ze haar vriendje heeft gedumpt en hem de schuld ervan heeft kunnen geven en probeert een vent op te pikkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:28 schreef PrinceLu het volgende:
Ergens in Bulgarije zit er een lief klein meisje zachtjes te huilen, omdat haar vriendje op zaterdagavond liever computerspelletjes speelt om daarna uit te gaan, dan met haar een goed gesprek te voeren.
Vertel?!quote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef -Wolf- het volgende:
mental note: geen exen meer bellen als ik dronken ben...
Wolfie, ik ken hetquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef -Wolf- het volgende:
Ik geloof dat we weer samen zijn.Ik hoef m'n tel. rekening niet te zien voor deze maand.
![]()
Zij 22 en ik 26 en pas 5 weken. Probleem is dat zij pas in augustus definitief naar NL komt ivm studie. ik ben niet iemand die snel een relatie begint, dus het is niet zomaar een flirt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Hoe oud zijn jullie overigens? En hoelang had je wat? Misschien verklaart dat meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |